مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارتقاء ۲۱۵ سایت تکنولوژی تلفن همراه در استان کردستان

مخابرات ما- آزاد حکمت با بیان اینکه مشتریان مخابراتی در عصر حاضر برای انجام کارهای روزانه و برخی از امور زندگی، متکی بر بستر دیتا و استفاده از ظرفیت های این تکنولوژی شده اند افزود: در همین راستا ۲۱۵ سایت تکنولوژی همراه در استان ارتقاء و نصب راه اندازی شده اند.

مخابرات ما- به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، وی با اشاره به اینکه این اقدامات به منظور ارائه خدمات با کیفیت تر ،جلب رضایت مشتریان و اصل مشتری مداری صورت گرفته است اظهار داشت: این ارتقاء در ۱۱۰ نقطه استان انجام شده است.

حکمت ضمن یادآوری ۲۱۵ سایت ارتقاء یافته به تکنولوژی های نسل سوم و چهارم تلفن همراه خاطر نشان ساخت : از این آمار تعداد ۱۹ سایت در شهرستان بانه،۱۶ سایت در شهرستان بیجار،۲۲ سایت در شهرستان دهگلان، ۱۷ سایت در شهرستان دیواندره و ۱۹ سایت دیگر نیز در شهرستان سروآباد ارتقاء یافته اند.

وی همچنین تصریح کرد: تعداد ۱۸ سایت در شهرستان سقز، ۶۰ سایت در سنندج، ۱۶سایت در شهرستان قروه، ۱۵ سایت در شهرستان کامیاران و ۱۳ سایت در شهرستان مرزی مریوان ارتقاء و نصب شده اند.

وی در ادامه تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف و استراتژیهای مخابرات منطقه کردستان در خصوص ارتقاء و راه اندازی سایت های دارای تکنولوژی ۳Gو ۴Gرا یاد آور شد و افزود: طبق برنامه ریزی های مدون شده و اجرای کامل آن توسط همکاران منطقه موفق شدیم در این شاخص عملکرد چشم گیری داشته باشیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: وجود بیش از ۸۳۷ سایت تکنولوژی ۳G و ۴G در استان بیانگر حسن توجه مسولین این حوزه به کیفیت و کمیت خدمات قابل ارائه به مشتریان است.

وی با اشاره به این مطلب که مخابرات منطقه کردستان همیشه و در همه حال آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشتریان است ابرازداشت: تمام سعی و تلاش این مجموعه حمایت، پشتیبانی و ارائه خدمات و محصولات نوین مخابراتی در سطح استان است.

حکمت، وجود بسترهای مخابراتی در تمام حوزه ها بخصوص در حوزه تلفن همراه را عاملی برای کاهش هزینه، مدیریت زمان ، انجام برخی از کارهای روزمره و اداری افراد دانست و افزود: آمار بهره گیری مشتریان از این بستر بیانگر این مهم می باشد.

وی پشتیبانی و حمایت های دلگرم کننده مسولین ارشد شرکت مخابرات ایران، استاندار کردستان وتعامل و همکاری مشتریان مخابراتی را با این مجموعه قابل تقدیر دانست و گفت: امیدوارم با تداوم این روند، شاهد پیشرفت وتوسعه بیش از پیش زیرساختهای مخابراتی باشیم.

1202670cookie-checkارتقاء ۲۱۵ سایت تکنولوژی تلفن همراه در استان کردستان

نظرات بسته شده است.