مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر از دو جلسه مهم در هفته گذشته./دو- هیئت مدیره مخابرات ایران

مخابرات ما-  در طی هفته گذشته خبر از دو جلسه آمد.یکی خبر مخابرات ایران و  دیگری خبر هیئت مدیره مخابرات ایران.

مخابرات ما- این جلسه گفته می شود در مخابرات ایران بوده است.اعضای هیئت مدیره در حال بررسی موضوعی بوده اند که خبرش به آنها رسیده بود.

 

از آنجا که در هیئت مدیره مخابرات ایران طرح موضوع بسیار غریب بوده است نمی توانیم خبر را صد در صد تایید کنیم اما از آنجا که عموما خبرها ابتدا به هیئت مدیره می رسد و در موردش حرف می زنند نمی توان از این خبر به سادگی عبور کرد.

 

شنیده ایم در هیئت مدیره حول یک موضوع جدید بحث شده است: انتقال امتیاز مدیریت در مخابرات به سهامدار عمده ای دیگر!

 

در طی این سالها ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) به نمایندگی از سهامداران مدیریتی سکان اداره مخابرات را در دست گرفت که باید در موقع خودش آن را بررسی کرد.

سهام مدیریتی ۵۰ درصد بعلاوه یک سهم است.حدود ۲۰ درصد در اختیار ستاد اجرائی است حدود ۲۰ درصد در اختیار تعاونی سپاه است و مابقی آن نیز دست سهامداران خرد دیگر می چرخد که با دو سهامدار بزرگ هم فکر هستند.

 

حالا خبر می رسد مدیریت -که تا امروزدست ستاد اجرائی بوده- ممکن است به سهامدار عمده دیگر سپرده شود.

 

این شایعه از این نظر پذیرفتنی نیست که محل تصمیم گیری برای آن، هیئت مدیره مخابرات نیست.اما ممکن است در مورد آن صحبت شده باشد.

 

در این مورد شما چیزی شنیده اید؟ با ما د رمیان بگذارید.

 

1201710cookie-checkخبر از دو جلسه مهم در هفته گذشته./دو- هیئت مدیره مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    آقایان هیات مدیره فکری در این جلسات به مخابرات چهارمحال کنید. چرا از مدیر بازنشسته برای مدیریت در این منطقه استفاده شده است. مدیر بازنشسته دیگه برای استان کاری نخواهد کرد و اگر هم بخواهد کاری کند دیگر توان آنرا ندارد.

  2. ناشناس می گوید

    بنیاد تعاون سپاه سهامش رو واگذار کرده..

  3. همکار شرکتی می گوید

    خداروشکر بیشتر نیروهای مخابراتی حقوقشون گرفتن دیگه خبری راجب این موضوع نیست ما نیروهای خدمات اول هم مثل اینکه اصلا هر برج فرامو ش میشیم

  4. ناشناس می گوید

    سردبیر جان، چند روز پیش گفتید هنوز به توافق ۱۷ آذر امید دارید و به همراه تشکلها پیگیرید! این هم شلیک نهایی، نگرانی ها از اجرایی نشدن توافق ۱۷ آذر کاملاً به حق بود! با حذف ستاد اجرایی از سهامداران مخابرات ایران، عملاً توافق ۱۷ آذر اعتبارش رو از دست میده! این توافق بر پایه تأیید ستاد اجرایی اعتبار گرفته بود که حالا دیگه این اعتبار نیست! این هم یک بازیه سیاسی از سمت ستاد اجراییه، با این کار ستاد جلوی تجمع کارکنان در مقابل نمایندگی های خودش رو هم میگیره!!!

  5. امین حقیقت می گوید

    جناب سردبیر عزیز،من بارها و در موضوعهای مختلف این سوال را پرسیدم،وظیفه سهامدار عمده در قبال شرکت و کارکنان چیست؟؟؟
    تنها در هنگام برداشت سود و جلسه مجمع اسم سهامدار عمده میاد،ولی تو هیچ مشکلی کنار شرکت و کارکنانش نیست!!!
    حداقل بفکر شریعات و حلال و حرام پولشون باشند

  6. منتظر گفتگو می گوید

    با سلام
    ما که هیچ خبری نشنیدیم ولی مثل روز روشنه هر حرکت و تصمیمی نه تنها به نفع کارکنان نخواهد بلکه به ضرر شان خواهد بود چون شرکت از دست صاحب اصلیش خارج و به دست عده ای افتاده است که مثل غنایم جنگی بین خود تقسیم و گاهی هم دعوا می کنند .

نظرات بسته شده است.