مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آخرین خبرهای حقوقی و آنچه ما را آزار می دهد

مخابرات ما- در طی دو روز گذشته وقایع زیادی رخ داده است از جمله لایو مهندس صدری با ماهنامه پیوست که شب گذشته با سردبیر آن اجرا شد.

در این جلسه مهندس صدری گفت با توجه به سابقه بد حقوق دادن مخابرات در سال های گذشته که گاهی تا پنجم، ششم حقوق می داد، و با توجه به نظمی که ما به پرداخت حقوق داده ایم و حدود ۲۵ام حقوق می دادیم ، حالا که دو ماه است ما مشکل پیدا کرده ایم انتظار داشتم همکاران من در سراسر کشور این مدت را صبر می کردند.

 

البته ایشان به مشکلات مالی همکاران در شرایط امروز کشور نیز اشاره کرد اما به هر حال  این موضوع به عنوان یک گله ساده مطرح شد.

 

سردبیر هم این یادداشت را خطاب به مدیر عامل نوشته و قصد ارسال و انتشارش را داشت که ما بخشی از آن را نقل می کنیم:

 آقای مهندس! تاخیر در پرداخت حقوق درست است که کارکنان را آزار می دهد و در جای خودش مایه دردسر فراوان از جمله برگشت چک ها می شود ،  اما عامل اصلی نارضایتی تاخیر نیست، بلکه بدقولی و سکوت عامل اصلی بد حالی ما و نارضایتی ما است!اینکه در لایو بگویید فردا حقوق می دهیم ولی خبری نشود، بد است و همه را ناراحت می کند. کاش از همان ابتدا خود شما یا معاون مالی شما در پیامی به کارکنان علت تاخیر و زمان تقریبی پرداخت را اعلام میکرد.آنگاه ملاحظه می کردید که کارکنان جه می کردند. اینکه معاون مالی شما ساکت ساکت باشد ، انگارکه  در یک جزیره جدا و تک زندگی و مدیریت می کند ، ما را آزار می دهد….

 

به هر حال از ذکر تکراری ها خودداری می کنیم!

همان ۱۴ استان دیروز، امروز حقوق گرفتند.بقیه استانها حقوق نگرفته اند. شرکتی ها هم از هر دو شرکت، بدون حقوق مانده اند!

مهندس صدری در گفتگو با پیوست اعلام کرده بود که تا فردا به همه حقوق داده خواهد شد.این هم رفت کنار بقیه وعده ها!

برای نیروهای باقیمانده گمان نمی کنم حتی فردا هم به حقوق برسد.امیدوارم این حدس ما غلط از آب دربیاید.

از شما دوستان می خواهیم از هر پرداختی ما را مطلع کنید.

 

1200890cookie-checkآخرین خبرهای حقوقی و آنچه ما را آزار می دهد
45 نظرات
  1. کارمند دلسوز می گوید

    اولا که در دوران مدیران قبلی حقوق خیلی دیر پرداخت میشد ۳۰ ام ماه بود و اکثرا در موق مناسب بین ۲۵ ام تا ۲۸ ام پرداخت میشد ، ولی حداقل مناسبتها و پاداش بهره وری و عیدی رو‌هم در زمان خودش پرداخت میکردند و حتی در مواقعی هم پاداش هر چند کم به مناسبت هایی به کارمندان داده میشد و پرداخت های بازنشیتگان محترم هم به موقع پرداخت میشد و بیمه تکمیلی وخدمات دیگر به خوبی انجام میپذیرفت و پرداخت نسخه ها و اقساط بانک منظم بود و مدیران و معاونان آنها پاسخگو بودند و اطلاع رسانی میکردند. و لی الان چی ، انواع تاخیرات ، پاسخگو نبودن و عدم اطلاع رسانی مناسب ، بی نظمیو تاخیر در پرداختها ، و ……..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      اگر دوران مدیریت دکتر سرائیان را جدا کنیم حرف شما درسته.
      مشکل اینه که مدیران امروز بعد از سرائیان اومدن و دوران گذشته رو ندیدن
      در دوره سرائیان همه مناسبتها قطع شد و حقوق بعد از یکم دوم پرداخت شد

  2. وحید می گوید

    سلام
    دیروز با بخش مالی شرکت خدمات اول تماس گرفتم و درخواست کردم فیش حقوق روی سایت بذارن که جواب دادن شنبه که حقوق واریز کنیم فیش هم می‌ذاریم . یعنی طبق صحبت ایشان شنبه حقوق واریز میشه

  3. ناشناس می گوید

    سردبیر جان گل گفتی
    مشکل ما چند روز تاخیر نیست مشکل ما عدم مسئولیت پذیری و دروغگویی مدیر عامل و معاونش می باشد. اگر حرفی نزنند و یا اعلام کنند درحال پیگیری هستند مشکلی پیش نمیاد. اینکه بگویند امروز واریز میشود و نشود آزاردهنده است. اینکه اعلام کنند این ماه اول شرکتی ها بعد دوباره اعلام کنند همه با هم و در عمل اتفاق دیگری بیوفتد ناراحت کننده است. یعنی آقایان حرف و قولشان هیچ ارزشی ندارد حتی برای خودشان.
    جای تاسف دارد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      با شما موافقم
      دقیقا همین حرفها را من به آقای مهندس صدری گفتم.
      در شب گفتگو با ماهنامه پیوست

  4. ناشناس می گوید

    پیرو گلایه آقای صدری،جناب آقای صدری آخرین قولی که شما مبنی بر پرداخت دادید چهارشنبه شب هفته گذشته با قطعیت کامل درحالی که بعضی از منابع پرداختها را ضعیف جلوه داده بودن شما گفتید پنجشنبه پرداخت میشود،اما آن روز پرداخت نشد درحالیکه همه منتظربودیم،گذشت و رسید به شنبه که بازهم پرداخت نشد،بدترین عیدفطر را بعد از دوروزتعطیلی با جیب خالی گذراندیم،رسید به سه شنبه بازهم خبری نشد،چهارشنبه هم گذشت،پنجشنبه هم احتمالش از قول سردبیر ضعیف خواهد بود،با تمام این تفاسیر آیا به سرآمدن صبر همکاران برایتان ناراحت کننده است،شما میدانید این انتشار و بی پولی چه بر سر همکاران آورده؟

  5. محمد می گوید

    یعنی …. با این مدیریتش . اداره ای که لیاقت نداره حقوق کارکنانش رو بده اونقد نمی فهمه که کارکنان شرکتی ضعیف و وضعیتشون شکننده است . فقط میتونم بگم …………… تو دنیا وجود نداره .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      محمد جان
      فکر کردی خیلی هنر کردی بد و بیراه نوشتی؟
      قربون شکلت! تنها خواننده اینها ابتدا منم.
      من که نمی تونم این حرفها رو منتشر کنم پس چه فایده ای داره نوشتنش
      غیر از اینکه اعصاب منو به هم بریزی.

    2. ناشناس می گوید

      ای بابا تا هم حرف میزنی میگن اخراجت میخوان بکنن بعد ۱۷ سال خدمت ، من برای خودم متاسفم که عمر گرانم رو برای این ارگان صرف کردم

  6. مخابرات می گوید

    کاش جای ماها بودین که چقدر سخت زندگی رو میچرخونیم ای کاش

  7. ناشناس می گوید

    سلام سردبیرجان خسته نباشید بهتری الحمدالله ممنون از زحماتتون اما خدا…. آقای صدری رو که بفکر بدبخت بیچاره هایی مثل ما نیستن امروز ۸خرداده تا کی بی عدالتی قربون خدابرم که اینهمه صبرداره کاش می‌توانستم مستقیما باهاش صحبت کنم بهش بگم خدا هست کاش اه ونفرین کسی فقط بدرقه زندگی کسی نباشه بهش بگم چوب خدابی صداست بترس از خدا

  8. ناشناس می گوید

    نه بابا راسخ خوبه کسی در مورد راسخ حرفی نزنه که جناب سردبیر دلخور میشن

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بیا و ببین!
      یکی مثل سجاد به ما میگه تو چرا صدری رو ول کردی از راسخ انتقاد می کنی
      یکی مثل ایشون میگه از راسخ انتقاد نکنین سردبیر ناراحت میشه!
      خدایا! ببین! ما که ندونستیم با این بنده هات چه کنیم ولی فکر کنم خودت هم سردرگم شده باشی ….

  9. آذری می گوید

    عجب بشریه!. اینم به دروغگوییش اضافه شد.

  10. ناشناس می گوید

    وقتی مدیران با روابط بیان سر کار نه با ضوابط اونوقت مجبورند جلوی هر کی بهش مدیونن سر خم کنن و در دفاع از حقوق کارکنان شرکت لام تا کام صحبت نکنند. حقوق ما به مشکل بخوره طوری نیست. یک وقت موقعیت شما به خطر نیافته!

  11. ناشناس می گوید

    جناب آقای صدری بعد از کلی بدقولی و پرداخت نکردن حقوق تازه منت هم میزاری سر پرسنل
    اول به موقع دادن حقوق وظیفه شما و مدیران قبلی وبعدی است پس مشکلات مالی شرکت ربطی به پرسنل نداره مربوط به خود مدیران می باشد همان طوری که در وضعیت خو بد شرکت مدیران بهترین پاداش ها و حقوق ها را میگیرن همیشه پرسنل فدای بی لیاقتی مدیران می شوند در هر صورت من بازم فکر میکنم اینها بهونه است که فرمان رهبری که دستور دادن در این شرایط بد اقتصادی به موقع پرداخت شود را نمی خواهید اجرا کنید

  12. میثم می گوید

    فقط این لایواش منو کشته…

  13. کارگر از اذر بایجانشرقی می گوید

    با سلام وعرض ادب خدمت سر دبیر محترم وهمه همکاران .بنده خطاب به بیانات اقای صدر عرض کنم که همه ما مخابراتی ها یک خانواده ایم و برای هر خانواده مشکل هم پیش میاد .ولی این مشکل باید مطرح بشه که همه بدونن و کمک کن با پنهان کاری یا وعده دادن کار درست نمیشه .شما اول راستشو می گفتین مطمئنا همه پشت شما بود و این همه گلایه و اعتراض نبود .با تشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این واقعا درسته
      واقعا درسته

  14. احمد می گوید

    الان که با این شرکتهای قدر مثل خدمات اول و شرکت شسکام هستیم اینجوریه شرایط اگه آقای صدری بخوان به پیمانکار محلی بدن که مثل قبلا میره هر ۴ یا ۵ ماهی یک بار حقوق می دن — خدا بخیر کنه —- –مدیران محترم مخابرات ایران جون هرکی دوست دارین این قضیه پیمانکار محلی رو بیخیال شین — به خدا بچه ها دیگه کشش ندارن —

  15. ناشناس می گوید

    درود بر شما
    ناکارآمدی مدیران شرکت فقط پرداخت حقوق نیست
    فکر میکنند بقیه امور گل و بلبل است
    مخابرات را به یک شرکت ورشکسته تبدیل کردند

  16. مشهدی می گوید

    برای خراسان رضوی از بانک پرسیدم گفت فردا یعنی پنجشنبه واریز میشه ( البته برای کارکنان مخابرات واریز میشه نه شرکتهای پیمانکاری).

  17. خودم می گوید

    دیگه باید حقوق ما کارکنان رو از افزایش سهم اخابر میدن چند ماهه .عادت کردن حقوق رو تو بورس میزارن چند روز با سودش حقوق میدن .البته فکر میکنن سر سر در نمیاره😉😉😉😉😉

  18. حسین می گوید

    با سلام. باسه مشکلی نیست حقوق ندهند. ما با نان خالی هم میتوانیم شکم زن و بچه خود را سیر کنیم. چون ما به این حقوق زیر خط فقری شرکتی عادت کرده ایم. اما ایا صدری یا معاون مالی بقول معروف محترمش اجاره نشین هستند. ایا میدانند هر لحظه منتظر تماس صاحب خانه ماندن چقدر سخت است یا اینکه بیاید و در خانه ات را بزند و جلوی زن و بچه حرف بدی بزند یعنی چه. صدری میدانی این یعنی چه. الان از بانک ها زنگ میزنند و پیامک میفرستند برای پرداخت وام. که بعضی بانک ها ناجوانمردانه قسط ۳ ماه را میخواهند ایا میدانی به ضامن زنگ زدن بانک برای ما انسان هایی که همیشه پای شرفمان و حرف مان ایستاده ایم یعنی چه. و از خدای مهربان ارزو دارم شما و بچه هایتان و کلیه مسببان این قضایا رو به روزگار ما نیروهای شرکتی گرفتار بکند. بدترین ارزو برای هر شخص همین ارزوست یعنی شرکتی بودن در مخابرات

    1. ناشناس می گوید

      داداش دردت را در سینه نگه دار و پیش این نامحرمان باز نکن!
      مدیران مخابرات ایران درکی از وضعیت ما ندارنن. نمی فهمند چی میگیم. فکر می کنند تظاهر هست.
      در سیستمی که به جای خصوصی سازی خودمانی سازی شده و منافع در جیب عده خاصی سرازیر شده چه انتظاری هست. چرا مدیران به فکر ما نیستند !!!

    2. ناشناس می گوید

      شدیم قشر آسیب پذیر. چند روز حقوق دید می شه نان هم نمی تونیم بخریم. پول نان نداریم. با نون خشکه های توی خونه داریم سر می کنیم.
      مخابرات برای مدیران یادآور ویلا ها هتل های لاکچری شمال و کیش و … را داره. اونوقت کارکنان با چند روز تاخیر در حقوق پول نان ندارند. به خدا واگذارتون می کنیم.

  19. رنج کشیده می گوید

    بخدا بازم داره دروغ میگه ما دیگه خیلی دیر میشد دوم حقوق میگرفتیم

  20. ناشناس می گوید

    کجا پنجم ششم حقوق میدادند؟؟؟ این هم جز سخنان کذبش هست ها! در تمام دوران پور رنجبر، ابراهیمی، دهناد و سرائیان، چه زمانی که تهران یک شرکت جدا بود و چه زمانی که شد منطقه تهران، هیچوقت حقوق یکم ماه بعد پرداخت نشد! میدونم در برخی از استان ها مشکل داشتیم و حقوق سوم یا چهارم پرداخت میشد ولی در ستاد مخابرات ایران و تهران و مناطق بزرگ، هیچوقت حقوق به ماه بعد نمی افتاد! الآن سراسر کشور با هم حقوق رو دیر پرداخت میکنند چون یکپارچه شده، اون هم ششم یا هفتم ماه بعد!!!! تازه دلخور هم شده! کلاً ماه ۳۰ یا ۳۱ روزه اونوقت تأخیر پرداخت حقوق به میزان ۳۰ تا ۴۰ درصد ماه میشه مشکل کوچک!!!!!! تازه جناب صدری فراموش کرده که گذشتگان چند ده هزار نیروی بیشتر هم داشتند و حقوق تأخیر نداشت یا برخی جاها تأخیر اندک داشت، به اون بدبختها ایراد میگیره!!!!!

نظرات بسته شده است.