مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بازنشستگی تشویقی بدون تبدیل بیمه ها سنگ در هاون کوفتن است!

مخابرات ما- بازنشستگی تشویقی طرفداران بسیاری دارد.نوبت قبل با اعلام این طرح بیش از ۴۰۰۰ نفر به آن اقبال نشان دادند.

مخابرات ما- دعوت به بازنشستگی تشویقی دو سه باری تکرار شده و هر بار هزاران نفر از همکاران ما از آن استفاده کرده اند به طوری که آخرین بار  بیش از ۴۰۰۰ نفر از همکاران ، با طرح فوق  بازنشسته شدند.

 

ناگفته نماند که تعداد زیادی از همکاران نیز بدلیل آن که با بازنشستگی سهم قابل توجهی از حقوق آنان کسر می گردد، در مخابرات باقی ماندند .

این گروه منتظرند تا شاید دولت و مخابرات به وظیفه اش عمل کند و بیمه های کشوری را به تامین اجتماعی بازگرداند.

 

آنچه مسلم است این که بازنشستگی تشویقی همیشه مشتری خود را دارد،که تعداد این مشترها چشمگیر است ولی کارکنانی که دارای بیمه ی کشوری هستند کمتر به رفتن رغبت نشان می دهند.

 

بنابراین اگر انتظار داریم بخشی از کارکنان با سابقه بالا بازنشسته شوند باید این مانع را نیز از سر راه بردارند.مانعی بنام یکسان سازی حقوق دریافتی برای دو نوع بیمه.

 

نوبت قبل که بازنشستگی تشویقی اعلام شد با هر یک از افرادی که دارای بیمه های کشوری هستند گفتگو کردیم موضوع تبدیل بیمه را پیش کشیدند. لذا اگر باز هم  طرح بازنشستگی تشویقی اعلام شودتغییری در رغبت کارکنان به بازنشستگی رخ نخواهد داد چرا که اکثر این افراد دارای بیمه کشوری هستند و با شرایط حاضر علاقه ای به رفتن نشان نمی دهند.

 

آنچه باعث شد این موضوع را دوباره مطرح کنیم مصوبه ۱۷ آذر و امضای آن توسط بسیاری ازسهامداران و مدیران مخابرات است.

اگر تبدیل بیمه ها امروز انجام نشود، پس چه روزی باید انجام گیرد؟

 

1200160cookie-checkبازنشستگی تشویقی بدون تبدیل بیمه ها سنگ در هاون کوفتن است!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. حمیدفنایی می گوید

    انشالله طرح بالای ۳۱ساله راباتشویقی بدین برن منتظرین بخشنامه بیادبااین گرانی شدید دلارارز سکه بیکاردم بخت وام قسط تشویقی تامین اجتماعی هارابدین نیروی جوان بیادوالاهزینه کم میشه برای مخابرات.انگیزه ندارن دیگه بیخودمیان اداره بدون رغبتی وانگیزه .نسل جوان بیارین

  2. فدایی می گوید

    پول نداریم فطریه .وام.قسط معوقات .بخدادزدیم بلدنیستیم حداقل ازجایی بدزدیم پول حرام نمیفته به کارمندحلال خور.پس چی کنیم هرماه این استرس ودرگیری با بانک وسوپری نظافتی آپارتمان هست چقدردستی بگیر یم فامیلان مسخره ومتلگ میذارن ازبس دستی گرفتیم گفتیم امروزمیدن یک ساعت دیگه میدن دیگه من که خجالت میکشم دستی بگیرم از دوست اشنافامیل ابروم رفت بخدا.

  3. فد ایی می گوید

    شایددارن حساب وکتاب میکنن نیروهای مازادوبازنشستگی ۹۹ رااجراکنن که یک چیزی بدن برن بالای ۳۰ساله ها .باتشویقی بدن. بارمالی کمترمیشه برای مخابرات وبرای نیروهای جوان بهترتر.گوش تمیدن که هرچنددوسه روزی ضررمیکنه من که حاضرم وجایگزین فرزندم راهم نخواستیم با مدرک دکتری بیکاره دکه میزنم بر اش سیگارفروشی کنه من تسلیم. ابلاغ کنین باتشویقی برم.مافکرجوانان خصوصی.شسکام خدمات اولی پیمانکاری هستیم بریم بهتره خدابرکت میده طمع بسه چی میدن چی نمیدن فقط برای بچه هامون زحمت میشویم ازماگذشت دیگه .امنیت شغلی جوانان واجبتره

  4. رضا ممقانی می گوید

    شرکتی که توانایی پرداخت حقوق سر ماه را ندارد اجرای مصوبه خواب وخیال وفرسایشی کردن قضیه است

  5. ناشناس می گوید

    سلام
    به امید خدا همه موضوعات مصوبه ۱۷ آذر اجرا شودو امسال هم مثل سالهای پیش بازنشستگی تشویقی اجرا گردد تا همکاران و من از آن استفاده کنیم

  6. منتظر گفتگو می گوید

    باسلام خدمت سردبیر محترم
    به نظر می رسد تاخیر در پرداخت حقوق که در مخابرات سابقه نداشته است و عدم واریز پول به حساب استانها جهت مخارج روزانه نشانه خوبی نیست . چرا باید یک استان دستش همیشه مقابل مخابرات ایران دراز باشد چه معنی دارد که مدیر مالی استان جهت گرفتن پول به تهران مراجعه کند. وقتی یک پیمانکار محلی پول چند صورت وضعیت را نگرفته به مدیر منطقه و یا مدیر مالی مراجعه می کند و وقتی با کلمه پول نیست مواجه می شود و زیر لب و یا رودروی یاپشت سر آنها حرفهای می زند که قبل ترها اصلا جرات وارد شدن به اتاق را نداشتند صدای خرد شدن استخوانهای مخابرات شنیده می شود . چرا به خاطر پول مدیران تان را بی اعتبار و کارکنان را بی انگیزه می کنید . اگر این رفتار های زننده را کنار نگذارند دود و ضرر آن به چشم همه خواهد رفت . سهام دار عمده ای که در موقع خرید بهتره بگیم غارت کردن مخابرات اندازه قیمت ماشین ها پول نداده حالا قیمت ساختمان و زمین ها که به فنا دادن بماند چرا طمع کاری می کند . گاو شیرده ای که با چندین گوساله ارزشمند تحویل گرفته حالا گاوی مریض و بدحال روی دست خود دارد . آینده ای نگران کننده در انتظار همه ماست فقط خدا کند به بازنشستگی سردبیر خیلی مانده باشد تا به کمک سایت و شخص خودش از غایله به سلامت جان به در ببریم .

نظرات بسته شده است.