مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تبریک مدیر مخابرات منطقه کرمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

مخابرات ما- متن تبریک مدیر مخابرات منطقه کرمان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه
مخابرات ما- به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کرمان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات وروابط عمومی مهندس سید رهام حسینی مدیر مخابرات منطقه کرمان متن پیامی به شرح ذیل صادرکردند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران بزرگوار سلام علیکم

۱۷ می (۲۷ اردیبهشت) روز جهانی مخابرات و ارتباطات است. شاید تا همین چند سال قبل، بزرگداشت روز جهانی ارتباطات بدان حد که امروز پر اهمیت شمرده می‌شود مهم نبود و آن قدر که امروز نقش استراتژیک دارد، حساس به نظر نمی‌رسید. زیرا ارتباطات و شبکه‌های ارتباطی، در آن سال‌ها هنوز به اندازه امروز در جامعه و زندگی ما رسوخ نکرده بود.
شرکت مخابرات ایران به عنوان مجموعه‌ای عظیم و مؤثر در چرخه نظام ارتباطی کشور با برخورداری از سابقه‌ای درخشان و نیرو‌های متعهد و متخصص، همواره یک شرکت پیشتاز در عرصه آی سی تی کشور و ایفاگر نقش‌های ارزنده‌ای بوده و هست. شرکتی که به نوبه خود و همگام با تغییرات شگرف حوزه ارتباطات و مخابرات و با درک عمیق از ضرورت همگام‌سازی خدمات و سرویس‌های خود با نیاز‌های رو به تزاید مشتریان محترم، مجدانه بسوی همگرایی سرویس‌ها و خدمات خود با فناوری‌های روزافزون عرصه ارتباطات در حرکت است.اینجانب
بر خود فرض میدانم سالروز ارتباطات و روز روابط عمومی نیز نامیده شده را به پیشاهنگان مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی، حضور خانواده بزرگ مخابرات منطقه کرمان خصوصا مدیران ، روسا،کارشناسان ،همکاران وفعلان سخت کوش روابط عمومی که با الهام از هم افزایی ، هم اندیشی ،همنوایی،همگرایی وبا ابتکار و امید، با صداقت امانتداری در جهت رسالت خطیر خود گام بر می دارند تبریک و تهنیت عرض نمایم .امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول مخابرات و روابط عمومی ها باشد.

با احترام – سیدرهام حسینی

1197860cookie-checkتبریک مدیر مخابرات منطقه کرمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
2 نظرات
  1. مینابی می گوید

    سلام برسردبیرمحترم وهمکاران مخابراتی بخصوص کرمانی ماهم به نوبه خوداین روزارتباطات جهانی به مخابرات دنیا تبریک وبه مخابرات ایران هم بایستی تسلیت گفت که کارکنان مخابرات کل استانهابدون دستمزدکارمیکنند وازاین کلمات آقای مدیرمنطقه برای کارکنان ابی گرم نیمشود هم افزایی ، هم اندیشی ،همنوایی،همگرایی وبا ابتکار و امید، با صداقت امانتدار آخرش چی چندتامدیرحق حقوق خودرابگیرندوبقیه سهامدارکیف اش وحالش راببرند
    توراخداآقای رصدگروسردبیرمحترم اصلا ازمدیران مناطق چیزی اینجادرج نکنیدمن این مطلب با فشارخون روی۱۲-۱۸دارمینویسم آقامطالب دیگری رامنتشرکنیدچراهمکاران راعصبانی میکنید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      قربون شکلت.
      چون مراجعات بیرونی داریم میگیم حداقل مناطق مطرح بشن و خبرهاشون رسانه ای بشه
      در کل باید یه فکری بکنیم که هر خبری هم نیاد اینجا

نظرات بسته شده است.