مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری در گفتگوی زنده اینستاگرامی-بخش اول

مخابرات ما- ارتباط زنده اینستاگرامی مهندس صدری ساعت ۲۱ روز چهارشنبه با کمی تاخیر برگزار شد. این ارتباط دو ساعت طول کشید و نسبت به هفته قبل نظم و انسجام بهتری داشت.

مخابرات ما- ارتباط زنده اینستاگرامی مهندس صدری ساعت ۲۱ روز چهارشنبه با کمی تاخیر برگزار شد. در  این ارتباط ابتدا مهندس همت زاده توضیحاتی در باره استان البرز داد که به دلیل قطع ارتباط به نتیجه نرسید.(توصیه می کنیم بخش مناسبی از این گفتگو باید به مدیران مناطق اختصاص یابد.)

سپس از مهندس صدری در باره ضعف مخابرات در تولید محتوا پرسیده شد مهمان مهندس صدری گفت : چرا در مخابرات بقدر توان  انتشار محتوا نشده است؟

مهندس صدری پاسخ داد از روزی که آمده ایم طی دو سال گذشته زیرساختهای مناسبی برای این کار فراهم کرده ایم. حدود ۱۰ شرکت در این حوزه در حال کار با ما هستند ، بطور مثال تلفن هایی که با ۹ شروع می شد هزینه های زیادی به مردم تحمیل می کرد که ما جلوی آن را گرفتیم.

سرویس های ارزش افزوده برای آموزش مورد توجه مردم است.قراردادهای جدید منعقد کرده ایم در سال ۹۹ یکی از سیاست های ما استفاده از سرویس های ارزش افزوده و محتواست. یکی از راه های بهبود شرایط مخابرات همین است.

از همه شرکتهای تولید محتوا دعوت می کنم در مخابرات بروی همه باز است. ما می خواهیم تقسیم درآمد کنیم.هر کس بقدر تلاشش سود می برد.

سوال- سرمایه انسانی در شرکتها بسیار مهم است شما در سال جدید چه می کنید؟

مهندس صدری: ما تلاش جدی شروع کردیم برای نیروهای شرکتی که بصورت پیمانکاری با ما کار می کنند تلاش داریم قدم مثبت و خوبی برای همه برداریم.البته باید به درآمد ایده آلی برسیم برای این کار. هیئت مدیره تاکید کرده است منفعت بیشتری برای کارکنان حاصل کنیم در کنار آن باید تلاش کنیم درآمد بیشتری به شرکت بیاید.

درآمد مخابرات خیلی بیش از این می تواند باشد.ما بودجه دولتی نداریم.من به شما قول می دهم همه قراردادی ،شرکتی، رسمی و بازنشسته و برای همه  قول     می دهم تلاش ویژه ای در سال ۹۹ داشته باشیم.

(مهندس صدری صراحتا قید نکرد چه طرح و برنامه ای برای کارکنان و شرکتی ها دارند)

مهندس صدری مهمان دیگری برای گفتگو دعوت کرد.این مهمان تصویر نداشت.

مهمان او می گوید سرویس ۱۶ مگ از مخابرات دارم اما یک ارتباط ساده اینستاگرامیش با مدیر عامل وصل نمی شود.چرا؟ نمیدانیم.

سرکار خانمی وارد مسیر گفتگو شد که صدای گریه کودکش نیز از آن سوی خط شنیده می شد.او گفت از روابط عمومی استان البرز است.من بچه معمولان هستم می خواهم بیایم تهران.

مهندس صدری پاسخ داد کمیته ای برای نقل و انتقال داریم چون نیروی مازاد زیاد داریم واقعا انتقال مشکل دارد.

(کیفیت صدا آنقدر مشکل دارد که چیزی  فهمیده نمی شود.)

یک نفر دیگر وارد لایو شد. کیفیت بد اینترنت گفتگوی او را نیز با شکست مواجه کرد.

از پرسنل مخابرات  استان البرز فردی وارد گفتگوی زنده شد. سوال ایشان این بود که:(مشکل پرداخت حقوق داشتیم مختص این ماه است یا خیر؟)

مهندس صدری پاسخ داد: فروردین اینطوری شد انشا الله در اردیبهشت جبران می کنیم.

سوال بعدی او : پاداش چی می شود؟ مهندس صدری گفت فعلا بنا بر حذف نداریم.

نفر بعدی یک خانم است که او هم راه می رود- انگار فعالیت خانمها بسیار بیش از آقایان است.

او گفت :من ۸۰ تا دفتر دستم بود. توی این شهر مشکلات زیادی داشتیم با من خوب تا نکردن. من با ذهن خسته رفتم به ۱۱۸ . از ۱۱۸ هم خوب حمایت نشدم.

سپس مدیر عامل مخابرات به سوال های رسیده پاسخ داد یکی از این سوالات مشکل رانندگان با افزایش قیمت بنزین بود.

صدری پاسخ داد :قرارداد رانندگان را اصلاح کرده ایم. رانندگان واقعا جزو زحمتکش ترین قشر ما هستندولی مصوبه دیگری به هیئت مدیره بردیم تا برای افزایش قیمت بنزین سهم بیشتری به راننده ها بدهیم هر جا اجرا نشده خبر بدهید.

  • گفتگو در باره قراردادهای خدمات اول و شسکام از محورهای دیگر گفتگوی ایقای صدری بود. وی گفت ما سهام ۵۰ درصدی داریم.ما می خواهیم سهم مخابرات را بالاتر ببریم که سود برگردد به سبد خانواده مخابرات.

فاتح یکی دیگر از مهمانان مهندس صدری بود وی که دستی در کار رسانه دارد گفت : از نگاه رسانه می خواستم نظر بدهم ما مخابرات را نیمه دولتی می دانیم.این مدیریت کارسختی است ما شما را مدیر اجرائی می دانیم. مدیر عامل مخابرات در رابطه با سهامداران عمده ، خرد و مشترکان و پرسنل توقعاتی دارند در مجموع از بیرون پیکره که داریم نگاه می کنیم نکته مثبت شما پاسخگویی شماست که هفتگی و ماهانه پاسخگو هستید. شما شرکتی را میراث دار شده اید که از زمان دولتی و خصوصی شدنش مشکلاتی داشته و مدیریت آن سخت است. شرکتی با این حجم زیاد کار ، مشکلاتی هم دارد این پاسخگو بودن شما و مدیرانتان می تواند اینها را حل کند.

در دوره کرونا نیاز به اینترنت زیاد بوده که شما خوب جواب داده اید. و توجه به ظرفیت داخلی هم داشته اید.

فاتح همچنین گفت :همین پاسخگویی مستمر شما می تواند مشکلات را حل کند من می توانم شهادت بدهم در طول بیست سال کمتر مدیر مخابراتی دیده ام که در این سطح با پرسنل صحبت کند و صدای مخالف را براحتی شنیده اید و اجازه سخن گفتن داده اید امیدوارم در تحقق این ایده ها هم موفق باشید.

سایر دوستان هم باید کمک کنند همه باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات به حداقل برسد.

صدری در پاسخ به سخنان فاتح گفت :من هم از شما تشکر می کنم همیشه از نظرات شما استفاده کرده ایم. همانطور که گفتید مخابرات مشکلات زیادی داشته است ما در دو سال گذشته  (صدا قطع شد) و ۴ میلیون وی دی اس ال سعی می کنیم واگذار کنیم.

تماس با فاتح قطع شد  بعدا گفته شد بخاطر محدودیت زمان یک ساعتی اینستاگرام بوده است.

خادمی نماینده کارگزاران کرمانشاه به همراه همسرش وارد ارتباط زنده اینستاگرامی شدند. وی شاغل در روستای سیداحمد و سید خلیل است  که ۲۰ کیلومتر بامحل زندگی وی فاصله دارد. همسرش نیز کارگزار است.

او گفت برخی مدیران سلیقه ای عمل کرده اند.ما ۱۱ نفر بودیم که به احترام شما شکایت نکردیم.

صدری در پاسخ به سخنان آنان گفت من با آقای فرقانی صحبت می کنم تا کار شما را و مشکل شما را حل کنند. خادمی گفت طرح طبقه بندی و گروه ۶ تصویب شده بود ولی گفتند مهندس صدری نمی پذیرد.

صدری در پاسخ گفت :این طرح به طور کامل باید مورد تایید وزارت رفاه باشد آنها دارند بررسی می کنند.نکته اصلی این است که این افراد باید بر اساس ظرفیت مرکزشان بین گروه دو تا ۶   تقسیم شوند.مثلا مرکز شما ۲۵۶ و خانم شما ۲۵۶ است. نگهداری اینها فرق می کند.کسی که مرکز ۲۰۰۰ شماره ای دارد باید بتواند به ۲۰۰۰ نفر سرویس بدهد.تا آخر فصل بهار این کار را انجام خواهیم داد.

 

از ارتباط زنده مهندس صدری به تدریج اطلاعات جدیدی به شما خواهیم داد.

 

 

 

1192610cookie-checkمهندس صدری در گفتگوی زنده اینستاگرامی-بخش اول
2 نظرات
  1. شب عاشق تنها و باده بدست کنار معشوقه ! می گوید

    وقوع زلزله در تهران و کرج و مازندران بعد از حرفهای آقای صدری !!!

  2. ناشناس تنهايي می گوید

    سلام سردبیر عزیز : عینا نقل قول را از این خبرتان درج می کنم که:
    ” سوال بعدی او : پاداش چی می شود؟ مهندس صدری گفت فعلا بنا بر حذف نداریم.”
    خوب این موضوع یعنی چه؟
    یعنی این که مساله پاداش جزء یکی از دغدغه های ذهنی و بهتر بگویم یکی از معضلات جناب صدری محترم هست که می باید بلاخره حذف شود ولی الان بنا نیست حذف شود. یعنی اینکه جناب ایشان هیچ اعتقادی به مصوبه حقوق و دستمزد سال ۸۹ و همچنین تواقنامه ۱۷ آذر ندارند و این حرف، حرف واقعی است که احتمال میدم ناخواه از ذهنشان تراوش کرده و در لایو اینستا بر زبانش جاری شده است. باید گفت که :
    بعد از این همه مذاکرات زمانبر و نفس گیر شورای عالی کارگران با سهامداران عمده تازه به این نتیجه میرسیم که صدری هیچ اعتقادی به مصوبه اخیر نداشته و به پشتوانه عقبه شان بلاخره کار خودش را خواهد کرد و این همه مصوبه باصطلاح یعنی” کشک” .
    و اینچنین شروع شد که … بهوش باشید عزیزان شورای کارکنان .

نظرات بسته شده است.