مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افزایش کم سابقه مراجعات تلفنی به سامانه ۲۰۲۰ در دوران شیوع کرونا

مخابرات ما- رئیس اداره خدمات پس از فروش مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت: در دوران خانه نشینی و شیوع کرونا، شاهد افزایش کم سابقه مراجعات تلفنی به سامانه ۲۰۲۰ بودیم.

مخابرات ما (پایگاه اطلاع رسانی مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی)- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی، مهندس کریم صمیمیان، رئیس اداره خدمات پس از فروش با اشاره به افزایش تعداد مراجعات تلفنی به سامانه ۲۰۲۰، اظهار کرد: در اسفندماه سال گذشته سامانه ۲۰۲۰، پاسخگوی ۹۰ هزار و ۶۶۳ تماس تلفنی شهروندان بوده است که ۳ هزار و ۹۷۰ مورد تماس از درست رفته نیز ثبت شده است.

وی افزود: بیشترین دلیل مراجعات تلفنی به این سامانه به ترتیب مربوط به تعلق گرفتن بسته ۱۰۰ گیگ رایگان، نحوه فعال سازی این بسته، سئوال در مورد نحوه شارژ سرویس و نام کاربری و رمز عبور بوده است.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل بالا رفتن حجم مراجعات تلفنی، ساعات کاری پرسنل زحمت کش به صورت دورکاری و حضوری این بخش همراه با اضافه کاری بیشتر شده است.

مهندس صمیمیان در پاسخ به این سئوال که میانگین زمان انتظار مشترکان در مراجعات تلفنی چقدر است، تصریح کرد: طبیعتا همزمان با افزایش کم سابقه موج مراجعات تلفنی، مدت زمان انتظار مشترکین نیز بیشتر شده، اما این روند رو به کاهش است.

 

 

 

1187700cookie-checkافزایش کم سابقه مراجعات تلفنی به سامانه ۲۰۲۰ در دوران شیوع کرونا

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.