مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گفتگوی کامنتی شما با سردبیر سایت در مورد گرفتاری های مالی اخیر

مخابرات ما- انتخاب کامنتهای شما برای انتشار با من است. اما من این بار یک گفتگوی جالب را برگزیده ام.گفتگوی سردبیر با یکی از اعضای سایت.

این کامنت که توسط یکی از اعضای سایت نوشته شده فوق العاده است! جالب و تاثیر گذار.

مجید

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ در ۱۲:۲۶ ب.ظ

سردبیر محترم سلام علیکم
قصد داشتم از امسال فقط نظار گر سایت باشم . مطالب را بخوانم .و یاد بگیرم ..گاهی منتظر هستم بخشنامه ای بیایدکه ازاداره بروم حداقل ۵۰ درصد فکر مان راحت می شود هر چند انقدر وابستگی فکری به سازمان و همکاران دارم که برایم سخت است قطع رابطه کنم .

دیشب داشتم کتابی از هرمان هسه المانی میخواندم . این نویسنده محبوب المانها می نویسد :من زندگی و دوام در سختی ها را از مردم و جامعه ایران یاد گرفتم . (نقل به مضمون)

 

کشور ما بدلایل مختلف همواره گرفتاراست . اولا قدرتهای بزرگ از قرون قدیم نمی توانستند کشور بزرگ ایران را تحمل کنند مردمی خوب واصیل – دانا – توانا – و فهیم  که در عرصه تاریخ ابدیده شده و تکامل یافته اند . در طول قرون با تمدنی شگرف – دروغ و خیانت در بین ایرانیان نبوده و یا بسیار کم بوده است .

حال در برهه سختی بسر می بریم بنده نه کسی هستم و نه سمت خاصی دارم حقوقم حقوق کارگری و کارمندی است . اما دلم میسوزد!

ترا خدا تیشه به ریشه خود نزنیم ببخشید من در برابر همکاران عزیز خود بسیارحقیر وکوچکم  اما کمی هم تحمل لازم است ، بیخود مسئولین خود را متهم به چه و چه نکنیم . مطمئنم مقامات مخابرات ایران بفکر حقوق و پرداختی های ما هستند شاید باور نکنید اما با بعضی از اقایان و مدیران بلند پایه که برخورد داشتم از برداشتهای قبلی خود ابراز تاسف کردم انها با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند تا شرکت را پیش ببرند .تا اینجا روی سخنم با سروران عزیز و همکاران خودم بود .

اما مدیران محترم شرکت مخابرات : همکاران ما در بین سایر کارکنان ادارات دیگر واقعا از نظر مالی کم اورده اند . اکثر افراد با سنین بالا با داشتن فرزند و مشکلات عدیده منتظر اخر ماه می شوند تا حقوق و یا چیزی دیگر را به حساب شان بریزید . انها چرخ سنگین توسعه و پیشرفت مخابرات را به حرکت دراورده اند . اما چرا شما برنامه ریزی برای دادن حقوق در پایان ماه به ایشان را نداشته اید . چرا؟

جناب مهندس صدری جناب اقای راسخ ، سایر مدیران، بخدا سخت است با صاحب خانه روبرو شدن و داشتن چند قسط عقب افتاده بانکی در حالی که به ضامن شما زنگ می زنند .و یا مریض بودن و فرزند مریض داشتن، بپذیرید همکاران مشاغل سخت سیم بان – شبکه- دکل بند- راننده و خدماتی و غیره همه اجزا این چرخ مخابرات هستند .

کسی ادعای زیادی ندارد هر چه انها میخواهند( خودتان قانون کرده اید و به انها داده اید .) پس زیاده از حقش طلب نمی کند . اما همواره قول ها و وعده ها کار دست مدیران می دهد . خدای ناکرده تبعیضها برای هیچ کس قابل قبول نیست . همکاران همراه اول از زحمت کش ترین همکاران ما و محترم هستند اما جسته و گریخته از حقوق و مزایا و پاداشهای انان که می شنویم ذهن ما به چیزی جز تبعیض نمی رسد …

سخنم به درازا کشیده شد مولا علی اولین و تکرار نشدنی ترین مدیر جهان اسلام و کار اجرایی می فرمایند: همانا سزاوار ترین مردم به مدیریت و یا خلافت کسی است که توانا ترین مردم به اجرای صحیح امور و دانا ترین افراد نسبت به احکام خداوند باشند.(خطبه ۱۷۲ نهج البلاغه)
والسلام  …. مجید

 

در پاسخ به ایشان سردبیر هم نوشته است:

 

سردبیر – مخابرات ما

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ در ۱۰:۲۳ ب.ظ

در پاسخ به مجید.

مجید عزیزم
همه حرفهای شما قبول است
من میگویم صادقانه باهم مسائل را  طرح کنیم بالاخره آدم های منصف هم هستند که قبول کنند.

اما نکته مهمتر آن است که با کمی برنامه ریزی می توان جلوی بسیاری از مشکلات و بحران ها را گرفت مدیران سیستم های اداری ما به نوعی ولنگاری و بی خیالی مبتلا شده اند انگار نه انگار که تعداد زیادی در سایه تصمیمات آنان آسیب دیده ویا زندگیشان متلاشی می شود.
چرا خب؟
چه کسی مسئولیت بی نظمی و بی دقتی در مشکلات اخیر را برعهده می گیرد؟آقایان شجاعت داشته باشند و قبول مسئولیت کنند.

 

چطور بود؟

شما با کدامیک موافق هستید؟

 

1185440cookie-checkگفتگوی کامنتی شما با سردبیر سایت در مورد گرفتاری های مالی اخیر

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    یعنی شما میگید هر کس هر غلطی خواست بکند اخرش بگوید ببخشید
    مثل مربیان تیم ملی که وقتی نتیجه نمیگیرند می گویند مسولیت باخت با من است
    فکر میکنید مشکلات اینجوری حل میشه؟
    بابا دم همه اتون گرم
    خوش خیالان عالمید شما

  2. ناشناس می گوید

    بی لیاقتی مدیرانی که پاداش گرفتن ورفتن وتنها بودن برای اینکه باحقوق ومزایای بالا بازنشسته بشن کی باید پاسخگو باشه؟تصمیماتی که گرفتن وباعث ضررزیادی به شرکت واردکردن بایدکارشناسان شرکت پاسخگو باشن؟مغازه ای که کرکره اش پایین باشه درآمد داره چه بلایی برسرش آوردن که نمیتونه حقوق کارکنان وبازنشستگان روبده. املاک مخابرات فروخته شدْمثل اینه پدری ارث گذاشت برای بچه ها ولی مدیران بلد نبودن ازاین سرمایه ها استفاده کنن وهی زمین فروختن وخوردن واین بلا سرشرکت اومد.ایکاش قانونی بود که به مدیران برحسب کاری که انجام دادن پاداش داده میشد نه براساس سمتشون وهینطوراونهایی که رفتن واین بلا روسرشرکت آوردن جواب پس میدادن.

  3. سلیم می گوید

    سلام برسردبیرمحترم وآقامجیدجون از قدیم گفتندحساب دو دوتا میش چهارتا پنج نمی شودکدام مدیرکدام مسول الکی سرخودمان کلاه نگذاریم آقامجیدشمابه من بگودرفیش حقوقی نوشته صندوق پس انداز۶درصدمسکن ۳۰ میلیون تومان وحالا نوبت وام هم رسیده میگویندپول نداریم این پول ذخیره شده درصندوق کجاست اصلا من حرف شماراقبول ندارم که مدیریتی هست این به این میگویندچپاول نه مدیریت صندوق قرض الحسنه نمی دام وام همسر این پول هامال همکارهست کجاست جواب بدهید.

  4. بانشسته ۹۷ می گوید

    مجید جان ببخش با صراحت می گویم من با متهم نکردن مسئولین مخالفم چرا که در شرایط سخت بایستی همه مبتلا به سختیها باشند و نه فقط آنها که دستشان از زمین و زمان کوتاه است.حد اقل من که با ۳۳ سال تجربه یکسال پیش بازنشسته شدم هر گز سراغ ندارم حقوق و مزایا و پاداش های رؤیایی مدیران ارشد حتی یکروز به تأخیر بیفتد.اینجاست که مسئولین متهم هستند و یک روز حتمأ تاوان بی کفایتی هایشان را در قبال فشاری که به زیر دست هایشان وارد نموده اند باید پس بدهند.پول نیست درآمد نیست یا هر دلیل دیگر مرد باشند و به میان کارکنان بیایند و بگویند ما مدیران نیز همراه شما تا رفع مشکل حقوق نمی گیریم.

نظرات بسته شده است.