مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها- فردا نقدینگی حقوق کارکنان از سوی مخابرات ایران تامین می شود

اصلاحیه: حقوق نیروهای شرکتی امروز پرداخت نمی شود.

مخابرات ما- بر اساس شنیده ها که دسته ای (!) از مطلعین نیز آن را تایید کرده اند چهارشنبه نقدینگی حقوق کلیه نیروها تامین می شود.

مخابرات ما- شنیده ها می گوید فردا از سوی مخابرات ایران نقدینگی لازم برای واریز حقوق نیروهای رسمی و شرکتی تامین می شود و پس از دریافت مبالغ توسط استانها و شرکت های خدمات اول و شسکام ، آنها می توانند اقدام  به واریز آن به حساب کارکنان نمایند.

 

شاید این پیش خبر باعث شود استانها اطلاعات کارکنان را آماده داشته باشند تا در زمان تامین نقدینگی از سوی مخابرات ایران ،بلافاصله کارهای بانکی آن را به انجام رسانند .از سوی دیگر امیدواریم مخابرات ایران مبلغ حقوق استانها را بدون کم و کسری واریز کند چرا که این روزها استان ها وجهی ندارند تا کسری را جبران کنند.

 

 

1185410cookie-checkشنیده ها- فردا نقدینگی حقوق کارکنان از سوی مخابرات ایران تامین می شود
10 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام سردبیرجان واقعا نمی‌دونم دیگه چی بگم مخابرات خودشو مسخره کرده یا مارو بلانسبت نفهم حساب کرده یعنی چه که فیش رو میزنه اونم بدون اعمال اضافات ولی پولی نریخته حساب امروز ۹نهم اردیبهشت عجب صبری خدا داره

  2. مهدی می گوید

    با سلام
    پاداش روز جانباز و با حقوق این ماه واریز نکردند
    لطفا بررسی نمایید دلیل خاصی دارد

  3. مهسا می گوید

    سر دبیر خدمات اول می گه حق مرخصی و حقوق رو واریز نمی کنن
    چرا
    حق مرخصی قرار بود با سنوات واریز بشه

  4. کارگر می گوید

    سلام
    به کجارسیدیم کی باید بازخواست بشه مدیر مالی عزیز شما بازنشسته هستید تواین مدت شاید بسیاری از این کاستی ها در خصوص پرداخت نه مطالبات بلکه حقوق را از چشم شما وبی انظباطی مالی می دانند منتظریم با صدور بیانیه وگفتن واقعییات کنار بکشید تا سوابق قبلی خود را در ذهن همکاران خدشه دار نفرمائید

  5. منفی باف می گوید

    مدیران و همکاران گرامی :
    با سلام و احترام
    با توجه به کندی و مشکلات سیستمی مهلت ثبت و تایید وقایع ترددی دوره فروردین ماه ۹۹ تا روز ‌چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۰۳ تمدید میگردد، لازم است همکاران تمام درخواستهای خود را حداکثر تا ساعت ۱۳ همان روز در زیرسیستم مدیریت تردد و محاسبه کارکرد در سیستم HRIS ثبت و مسئولین مربوطه نیز تا ساعت ۱۴ مراتب را مدیریت نمایند.

    با تشکر – معاونت توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران
    طبق این پیامک هنوز اطلاعات کامل نشده که..

  6. ماه شهر می گوید

    ممنون از سر دبیر.
    باور کنید این چند روز یکی از کارام شده هر چند ساعت سر زدن به این سایت تا از حقوق خبر جدید بگیرم.
    من جایگزین فرزندم . پدرم روز اول بهم گفت کارتو درست انجام بده و از هیچکس و هیچ چیز نترس. و فکر کن چه رئیس و مدیر باشه چه نباشه تو کارت رو به بهترین نحو انجام بده منظورش اینه با خدا معامله کن.

    بنده با چنین طرز فکری مشغول بکار میشم بعضی اوقات چشم و دستم خیلی خسته میشه ولی لذت پول حلال که واسه خانواده میبرم خستگی رو تبدیل به خوشحالی میکنه.

    از کسانی که مسئول حقوق و دستمزد هستند عاجزانه تقاضا دارم با دادن حق و حقوق بموقع نگذارند این طرز تفکر از بنده و سایر همکاران از بین بره. یا همکاران اداره دچار کم کاری و در رفتن از زیر کار بشن. که هم واسه شرکت ضرر داره و هم برکت از جامعه و زندگی میره. انشاالله خدا به همه ما رحم کنه.

  7. ناشناس می گوید

    زرشک

  8. همکار بازنشسته می گوید

    پس بازنشستگان چی؟!!!!
    حتما مخابرات نقشه کشیده خواربار این ماه رو هم باز ۲۵ اردیبهشت پرداخت کنه؟!!!!!!
    اره دیگه مال بازنشسته رو نگه داشتن هم شده رویه مخابرات!!!!!!!

    1. 123 می گوید

      شما تو چه فکری هستین ما تو چه فکریم.برادر ما حقوق نگرفتیم بنده خدا.شما دنبال ۱۰۰ تومن ۲۰۰تومنی.

  9. فنی می گوید

    هم رده ما در ادارات دیگه پنجاه درصد افزایش حقوق خوردن با حقوق فروردین یه ابم روش اونوقت ما واسه این چندرغاز حقوق مخابرات باید شکم صابون بزنیم واقعا متاسفم

نظرات بسته شده است.