مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده های مالیٍ، در مخابرات برای همه

مخابرات ما- شنیده ها حاکی است این هفته قرار است ابتدا پول بیمه تامین اجتماعی و سنوات کارکنان شرکتی پرداخت گردد.

مخابرات ما- شنیده ها حاکی است شیوه کار فعلی دولت و توصیه به مردم مبنی بر عدم پرداخت قبوض کار دست همه ا زجمله مخابرات داده است.

گفته می شود طبق دستور معاون مالی، پرداخت مبلغ بیمه به تامین اجتماعی و سپس سنوات و ذخیره مرخصی هر دو برای نیروهای شرکتی در اولویت پرداخت است یعنی تا اینها پرداخت نشود هیچ چیز دیگری پرداخت نمی شود.

شنیده های غیر قطعی می گوید سنوات و ذخیره مرخصی این هفته پرداخت می شود و برای پرداخت حقوق و مابقی موارد باید منتظر وقایع مالی جاری باشند.

باز هم شنیده ها حاکی است همراه اول در ایام سال جدید بدلیل کرونا  کارهایش با تاخیر انجام شده است.یعنی مدتی کارشان تعطیل بوده لذا مسائل مالی دچار مشکل شده است بهمین دلیل پول همراه هم نرسیده.

حالا باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.ولی هر چه باشد روال پرداخت، مثل گذشته  ابتدا حقوق نیروهای شرکتی و سپس حقوق نیروهای رسمی است.

 

1183630cookie-checkشنیده های مالیٍ، در مخابرات برای همه
39 نظرات
  1. بهروز می گوید

    سلام چراهرچه می نویسم می گویید لحنت تنداست؟ وچاپ نمی کنید؟ باید دستمال در کارباشد وقربان صدقه شماها بریم تا جواب بدید؟حقوق شسکام بابت بهمن ماه چه روزی پرداخت می شه؟ دم عیده وجیبها خالی

  2. حاج محمد می گوید

    هزینه دندان به حرف آقای صدری قرض کردم بردم بیمه تاوادارت دفترشان دختربچه گذاشتن نگرفت گفت اداره تون میده ۷۰درصدش پس ۴میلیون چی صداقتی صدری هزینه ۹۸ طلبکارم چرانمیان بیمه برگردان اداره ب سره روی فیش بخداازیادش رفته بیمه کشیده بالانمیده ونخواهددادهم پارسالی راهم دندان راکه اداره میگه میده ۷۰درصدخدارحم کن چقدردروغ وچقدزصبرانتظارکسی هم جواب نمیده الکی باهوشی حرف میزنن مدبرانه بریم بیرون وسبوال نپرسیم همش میندازن گردن آقای صدری

  3. مجید می گوید

    با سلام یردبیر عزیز لطفا بپرسید ایا در نیمه اول امسال طرح بازنشستگی تشویقی داریم شایعه ان چند روز است پیچیده است .ضمنا مطلبی خدمتتان با همین اسم و ایمیل برایتان فرستادم نمیدانم چرا طرح نکردید با وفا – مجید

  4. بهروز می گوید

    سلام نظرم را نوشتم ظاهرٱمقرون بصرفه نبود ثبت نشد. عرضم اینه لطفٱباشرکتهایی که متعهد دربرابر کارگران نیستند قراردا نبندید از عید تا الان یکریال پول برای خرید نداریم لطفاً بررسی کنید که چرا حقوق فروردین ماه واریز نمیشه؟

  5. ناشناس می گوید

    سلام کسی از این مدیران به اصطلاح دلسوز بپرسه چرا حقوق فروردین ماه را واریز نمیکنید یکماهه که مثل گدا دست دراز کردیم که بلکه شخصی پیدا بشه محض رضای خدا اعلام کنه. درآمددیگری نداریم وجیبمان خالی سفره ها خالی امان از مدیران بی مسعولیت فقط ازمان کارمیکشند. زن وبچه وخرج ومخارج زندگی این شعار ها حالیش نیست شرکت شسکام

  6. مجید می گوید

    سردبیر محترم سلام علیکم
    بخدا قصد داشتم از امسال فقط نظار گر سایت باشم . مطالب را بخونم .و یاد بگیرم منتظر هستم بخشنامه ای بیاد و ازاداره بیرون برم حداقل ۵۰ درصد فکر مان راحت میشه هر چند اینقدر وابسته گی فکری به سازمان و همکاران دارم که برایم سخته قطع رابطه کنم .دیشب داشتم کتابی از هرمان هسه المانی میخواندم . این نویسنده محبوب المانها میگه ( من زندگی و دوام در سختی ها را از مردم و جامعه ایران یاد گرفته ام .) نقل به مضموم

    کشور ما بدلایل مختلف همواره گرفتاراست . اولا قدرتهای بزرگ از قرون قدیم نمیتوانستند کشور بزرگ ایران را تحمل کنند مردمی خوب واصیل – دانا – توانا – و فهیم در عرصه تاریخ ابدیده شده و تکامل یافته . در طول قرون با تمدنی شگرف – دروغ و خیانت در بین ایرانیان نبوده و یا بسیار کم است . حال در برهه سختی بسر میبریم بنده نه کسی هستم و نه سمت خاصی دارم حقوقم حقوق کارگری و کارمندی است . اما دلم میسوزد ترا خدا تیشه به ریشه خود نزنیم ببخشید من در برابر همکاران عزیز خود بسیار کوچکم و حقیر اما کمی هم تحمل بیخود مسولین خود را متهم به چه و چه نکنیم . مطمئنم مقامات مخابرات ایران بفکر حقوق و پرداختی های ما هستند شاید باور نکنید اما با بعضی از اقایان و مدیران بلند پایه که برخورد داشتم از برداشتهای قبلی خود ابراز تاسف کردم انها با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند تا شرکت را پیش ببرند .تا اینجا روی سخنم با سروران عزیز و همکاران خودم بود . اما مدیران محترم شرکت همکاران ما در بین سایر کارکنان ادارات دیگر واقعا از نظر مالی کم اورده اند . اکثر افراد با سنین بالا با داشتن فرزن و مشکلات عدیده منتظر اخره ماه میشوند تا حقوق و یا چیزی دیگر را به حساب شان ن بریزید . انها چرخ سنگین توسعه و پیشترفت مخابرات را به حرکت دراورده اند . اما شما برنامه ریزی برای دادن حقوق در پایان ماه به ایشان نداشته اید . چر؟ا جناب مهندس صدری جناب اقای راسخ سایر مدیران بخدا سخت است با صاحب خانه روبرو شدن و چند قسط بانکی عقب افتادن و به ضامن شما زنگ زدن .و یا مریض بودن و فرزند مریض داشتن بپذیرید همکاران مشاغل سخت سیم بان – شبکه- دکل بند- رانندهو خدماتی و غیره همه اجزا این چرخ مخابرات هستند . کسی ادعای زیادی ندارد هر چه انها میخواهند( خودتان قانون کرده اید و به انها داده اید .) پس زیاده از حقش طلب نمیکنند . اما همواره قول ها و وعده ها کار دست مدیران میدهد . خدای ناکرده تبعیضها برای هیچ کس قابل قبول نیست . همراه اول از زحمت کش ترین همکاران ما هستند و محترم اما جسته و گریخته از حقوق و مزایا و پاداشهای انان که میشنویم ذهن ما به چیزی جز تبعیض نمیرسد و سخنم به درازا کشیده شد روایتی از مولا علی اولین و تکرار نشدنی ترین مدیر جهان اسلام و کار اجرایی میفرمایند .خطبه ۱۷۲ نهج البلاغه — همانا سزاوار ترین مردم به مدیریت و یا خلافت کسی است که توانا ترین مردم به اجرای صحیح امور و دانا ترین افراد نسبت به احکام خداوند باشند
    والسلام مجید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مجید عزیزم
      همه حرفهای شما قبول است
      من میگویم صادقانه با هم مطرح کنیم بالاخره آدم های منصف هم هستند که قبول کنند
      از ابتدا بگوییم این ما حقوق ممکن است یک هفته تاخیر بیفتد.همه حسابشان رابکنند.
      ضمن اینکه من سعی می کنم خودم را در چنین مواقعی از روی زمین و از زاویه روبرو جدا کنم و بالاتر ببرم. از بالا به مشکل نگاه کنم.
      مثلا درست است امروز مدیران ما هزاران مشکل دارند اما آن کسی که خصوصی سازی کرد امروز کجاست؟ حالا تولید مشکل شده و از مدیر من کاری ساخته نیست . قبول ولی اصل مشکل ما ل من است مال خانواده من است..
      از بالا نگاه کنیم.همان مدیر هم از بالا نگاه کند و انتظار نداشته باشد ما همه مشکلاتش را قبول کنیم و با آنها بسازیم.
      آن مدیر کمی جسارت داشته باشد و سهامدار و هیئت مدیره را به چالش بکشد بد نیست اما همه انظار دارند من بعنوان کارمند در آخرین نقطه همه مشکلات را درک کنم….
      چرا خب؟
      نکته بعدی که باید بگویم _اندازه) است! ما معمولا وقتی از کسی انتقادی داریم تیشه به ریشه اش می زنیم.جد و آبادش را جلوی چشمش می آوریم!
      در هر چیزی باید اندازه نگه داریم و در زمان عصبیت برای خودمان گناه نخریم.

  7. ناشناس می گوید

    اقای سردبیر شما کار درستی نمیکنید…یعنی چی که هر کسی به خودش اجازه میده بیاد اینجا کلی پرت وبلا بگه و شما هم منتشر بکنید؟این چه روش خبررسانیه؟سایت دعوا راه انداختید؟ نیروی شرکتی از عدم پرداخت حقوق و مطالباتش ناراحته میاد علیه نیروی زحمت کشی رسمی کامنت میزاره والله عجیبه.. ما الان ده ساله که از شرکتی که نیروی رسمیش هستیم اما هیچ وقت نگفتیم نیروی پیمانکار مقصره… جمع کنید این بساط رو لطفا

  8. مهناز می گوید

    پیش نهاد میدم سایت رو تعطیل کنید آخه سایت های غیر معروف بیشتر تنوع خبری دارند تا این سایت که آدم رو نا امید میکنه و اعصاب آدم رو بهم می ریزه …

    پولشم بدید به آقایون مسئول که یه وقت واسه زندگی شون لنگ نمانند…

    سر دبیر یه سوال دارم تو رو جان هر کی دوس داری جواب درست بده …

    چرا مخابرات با این همه سرمایه از یه بانک دست ۴ بدبخت تر شده که اختیار پولشو نداره تا بده کارمندانش آرامش داشته باشند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!! هر چی فکر میکنم مخم جواب نمیده چرا چرا چرا ؟؟؟؟

    خواهشا لطفا جواب بدید. ممنونم.

  9. ناشناس می گوید

    هیچ شرکتی پیمانکاران را به پرسنل رسمی شرکت ترجیح نمیدهد!
    این مدیران به دلیل بی تدبیری نیروهای پیمانکاری را در تقابل با نیروهای رسمی قرار داده اند که اصلا مار درستی نیست
    صدری قول داده بود حقوق پرسنل مخابرات را ۲۵ ام هر ماه پرداخت کند…..
    ضمنا پرسنل رسمی هیچ مسیولیتی در برابر پرداخت حقوق نیروهای شرکتی ندارند و مسیولیت این کار با شرکت پیمانکار است

    1. ناشناس می گوید

      آقا یا خانم محترم ما نیروهای به اصطلاح شما شرکتی پا به پای شما و در مواردی بیشتر از شما پای کار هستیم علی الخصوص در این شرایط پس انصاف نیست که خود را در موقع پرداخت حقوق و مزایا تافته جدا بافته بدانید.

  10. بهمن می گوید

    اگه انصاف داشته باشید مدیران مسئولان باید اول سنوات حق مرخصی شرکتیهارو بدین بعد حقوق رسمیا به خدا با این حقوق و عیدی کمی که به ما دادن تا ۵ اسفند همش تموم شد ولی رسمیا فقط حقوقشون اندازه کل دریافتی یک سال ما هستش تورا به خدا اقای سردبیر اگه واقعا خودتو از جنس ما کارگرا میدونی در این مورد یه کاری بکن باید اول حق وحقوق ما پرداخت شود بعد رسمیآ

    1. ناشناس می گوید

      ببین کار رسمی ها و این شرکت به کجا رسیده که یه شرکتی باید تعیین تکلیف کنه که چه موقع به رسمی ها حقوق بدن و اون هم بعد از شرکتی ها!
      مگر رسمی ها تا حالا گفتن حقوق شرکتی ها رو ندن یا دیر بدن؟؟؟

      1. رضا می گوید

        سلام
        الان دقیقا شما دارید درجهت دلخواه که هدفشون ایجاد اختلاف بین رسمی و شرکتی هستش قدم بر میدارید. (تفرقه بینداز و حکومت کن)

    2. ناشناس می گوید

      جناب بهمن خان.شما ادعا کردید که حقوق رسمی ها به اندازه یک سال حقوق شرکتی هاست.آیا برای این ادعا سندی دارید.؟یا فقط با حدس وگمان حرف می زنید.!؟

نظرات بسته شده است.