مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش فعالیت های ایثارگرانه مخابراتی ها در مخابرات ما مورد توجه قرار گرفته است

مخابرات ما- گزارش تلاش های مخابراتی ها در میان سیل و کرونا ضمن انعکاس در مخابرات ما، مورد توجه قرار گرفته است.مهندس صدری از مخابراتی های ایثارگر تشکر کرد.

مخابرات ما- گزارش های مختلف پایگاه خبری مخابرات ما، تلاش های بی پایان مخابراتی ها را در سراسر کشور  در این ایام سخت و دشوار به تصویر کشید.

سیل و بارندگی نیز به کرونا اضافه شد تا فیبرهای بین شهری در بین گل و لای قطع شود و ارتباطات اینترنتی و موبایلی در برخی مناطق از جمله در خراسان رضوی قطع گردد.

این گزارش ها مورد توجه قرار گرفته است.بازخوردی که از آن گرفتیم این بوده که دیده شده و اثرات خوبی داشته.

مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز این تلاش های همکاران  را دیده و عکس العمل نشان داده است.او در پیامی گفته است: خدا را شاکریم در ایامی که مردم برای قطع زنجیره انتفال در خانه مانده اند، توانستیم با حفظ شبکه ارتباطی کشوربه صورت فراگیر نیازهای آنان را پاسخ دهیم.

بنا به گفته روابط عمومی مخابرات ایران “مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، از تلاشگران ارتباطات در مخابرات به عنوان حافظان ارتباطات یاد کرد و گفت: از تمامی حافظان ارتباطات که دوشادوش حافظان سلامت و سایر خدمتگزاران به مردم تلاش کردند، در بخش های تلفن ثابت، همراه و دیتا، تشکر و قدردانی می کنم.”

 

 

 

1182390cookie-checkگزارش فعالیت های ایثارگرانه مخابراتی ها در مخابرات ما مورد توجه قرار گرفته است
1 نظر
  1. غیر مخابراتی می گوید

    اقای صدری در میان این افراد نفرات شرکتی هم هست که به لطف شماها شرمنده خانواده‌هاشونند

نظرات بسته شده است.