مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

توزیع بیش از ۲ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در مخابرات منطقه کرمان

مخابرات ما- مخابرات منطقه کرمان از توزیع رایگان ۲ هزار لیتر مواد ضدعفونی سطوح ،هزار دستکش ،۶هزار ماسک و ۱۰۰لیتر ژل ضدعفونی کننده دست برای پیشگیری از ویروس کرونا دربین ادارات مخابرات منطقه کرمان و شهرستانهای این استان خبر داد.

مخابرات ما (روابط عمومی مخابرات منطقه کرمان) – در  گزارش ارسالی از روابط عمومی مخابرات منطقه کرمان به مخابرات ما آمده است مهندس سید رهام حسینی  مدیر مخابرات منطقه کرمان به توزیع مواد ضدعفونی کننده از هفته اول اسفند ۹۸ تا کنون بین مراکز ،دفاتر مخابراتی و ادارات مخابرات این منطقه  و شهرستانهای استان کرمان اشاره کرد و گفت : برای حفظ سلامت همکاران عزیز و پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اقداماتی مانند  ضدعفونی کردن مکان های عمومی ،ادارات ،مراکز و دفاتر پیشخوان انجام شد.

حسینی از توزیع رایگان این مواد ضدعفونی کننده، دستکش ،ماسک و ژل ضدعفونی دست بین همکاران در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای ضرورت و اهمیت مقابله با ویروس کرونا   پیگیری های فراوانی با نهاد ها و خصوصا دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای تهیه وسایل بهداشتی صورت گرفت که نتیجه آن  توزیع این مواد و تجهیزات بود.

مدیر منطقه کرمان گفت نظر به عدم دسترسی تعدادی از همکاران مواد ضدعفونی و تجهیزات بهداشتی ترتیبی داده شد تا به صورت رایگان ب ضرایدعفونی کردن منازل در اختیار آنان قرار گیرد .

1177540cookie-checkتوزیع بیش از ۲ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در مخابرات منطقه کرمان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    به فکر کارکنان خصوصی بوشهر (سیمبانان ) باشید هیچ امکانات بهداشتی ندارند

  2. کیوان می گوید

    احسنت بر مدیر منطقه 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

نظرات بسته شده است.