مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در مخابرات استانها، ماموریت ها آغاز می شود انتظار ماموران تامین امکانات آنتی کرونایی است.

مخابرات ما ( آرشیان-سردبیر) –  خبرهای رسیده از استانها حکایت از آن دارد که مخابرات مناطق مختلف ، اعزام کارکنان خود را به ماموریت های اداری بسیار محدود کرده اندو صرفا در زمان اضطرار نیروها را به ماموریت می فرستند. برخی استانها نیز مجبور شده اند کارهای جاری را به دلیل همکاری با همراه اول ادامه دهند.

.

در هر حال به نظر می رسد استانها از روز شنبه آینده ماموریت ها را از سر می گیرند لذا لازم است با هدف سلامت کارکنان چند نکته را یادآوری کنیم:

  • ۱- کارکنانی که به ماموریت می روند مجبورند از نظر بهداشتی خود را تجهیز کنند.حداقل امکانات مورد نیاز آنان الکل و یا مایع ضدعفونی کننده دست و تعدادی دستکش و چند ماسک است تا در کل مدت ماموریت از آن استفاده کنند.
  • ۲  – ماموران لازم است درطول مسیر بارها دستکش های خود را تعویض کنند.
  • ۳- همه می دانیم هزینه خرید الکل و دستکش چند برابر شده است. شاید بهتر باشد بگوییم نامتعارف شده است.
  •  ۴-برای همه کارکنان توان خرید الکل، دستکش و ماسک با قیمتهای بالا وجود ندارد.
  •  ۵- کل مبلغ ماموریت اگر برای خرید این تجهیزات مصرف شود پاسخگوی سایر نیازهای ماموران در طی مدت ماموریت نیست.
  •  ۶- وجود امکانات پیشگیرانه در مدت ماموریت ضروری است اما تهیه آن از عهده بیشتر افراد خارج است.
  •  ۷- دیده می شود برخی از همکاران با حالت لاقیدی ، ابتلای به کرونا و رعایت بهداشت را مسخره می کنند اطمینان داشته باشید این گروه بدلیل نداشتن توان مالی برای خرید تجهیزات بهداشتی چنین رفتاری پیشه کرده اند.اگر امکانات در اختیارشان قرار گیرد خواهید دید که از آن استفاده خواهند کرد.

 

با توجه به این توضیحات، مدیران مناطق و مخابرات ایران چه رویه ای برای ماموریت ها در پیش گرفته اند تا سلامت افراد مامور حفظ شود؟

با اطمینان می گویم اگر اقدامات پیشگیرانه در ماموریت ها رعایت نشود بیم آن می رود که ماموران در برگشت ، حامل و ناقل مهمان ناخوانده ای به داخل سیستم اداری و فنی استان باشند. آنگاه همان می شود که از آن در روز سیزده فروردین می ترسیدیم.همان می شود که از آن در سفرهای مردم بیم داشتیم!

 

پس راه حل چیست؟

  1. پیشنهاد می کنیم در کلیه اتومبیل های عازم ماموریت مقداری الکل، ماسک و دستکش قرار دهید.
  2. به راننده بگویید این اقلام را تهیه کند سپس در پایان ماه هزینه خریدها را روی حقوق وی اضافه کنید.
  3. و مهمتر از همه آن که  بابت خرید لوازم بهداشتی درصدی به حق ماموریت ها بیافزایید.

مخابرات ایران و مخابرات مناطق کشور باید در نظر داشته باشند که :

 

  • الف- عدم استفاده احتمالی همکاران یا عدم رعایت مسائل بهداشتی توسط راننده و یا مامور ، هرگز از مسئولیت مخابرات ایران در قبال تهیه این امکانات نمی کاهد.
  •  ب- تهیه این امکانات و استفاده از آن باید برای ماموران اجباری باشد.
  •  ج- متاسفانه در حال حاضر تعدادی از همکاران همراه با خانواده به کرونا مبتلا شده اند آیا لازم است بگوییم این افرادبه طور مستقیم و یا غیر مستقیم مخابرات ایران و مناطق را مسئول این دردها و رنج ها می دانند؟

 

پس لطفا این توصیه های دلسوزانه را به هر طریقی که می دانید به اجرا نزدیک کنید.اطمینان داشته باشید دیر یا زود این ایام تمام می شود اما حرفها، طعنه ها و کنایه های همکاران آسیب دیده و خانواده هایشان برای سالها در کارنامه مدیریت ها باقی خواهد ماند.

 

 

 

1177310cookie-checkدر مخابرات استانها، ماموریت ها آغاز می شود انتظار ماموران تامین امکانات آنتی کرونایی است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. علی می گوید

    نگهداری موبایل استانها همگی از ابتدای سال مشغول رفع خرابی هستند و تعطیلی و بیماری معنی ندارد بدون هیچ گونه امکانات ایمنی

  2. ناشناس می گوید

    در استان ایلام وسایل ضد عفونی آوردن فقط دادن به یه عده خاص به منی که دارم میرم ماموریت هیچ ندادن واقعا مخابرات صاحب نداره

  3. کارمند بریده از همه جا می گوید

    با سلام
    تو استان ما از ۱۶ فروردین در خصوص پروژه های همراه اول کار با حجم بالا شروع شده و ما مجبور به رفتن ماموریت شدیم وقتی هم که به مدیر اعتراض کردیم گفتند همه استانها دارند کار میکنند شما هم باید کار کنید . گفتیم لااقل دستکش و مواد ضد عفونی و ماسک به ما بدهید که گفتند خودتان تهیه کنید .

نظرات بسته شده است.