مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- لطفا حتما این هفته سنوات و ذخیره مرخصی نیروهای شرکتی را پرداخت کنید

مخابرات ما (سردبیر ) -طبق قوانین پرداخت، برای این مطالبه تاخیر دارند.از آنجا که همه چیز را پرداخت کرده اند و فقط این یکی مانده کمی مرا نگران کرده اند ….

مخابرات ما (سردبیر) – راستش پرداخت سنوات و ذخیره مرخصی نیروهای شرکتی در شسکام و خدمات اول خودش به تنهایی موضوعی نیست که سردبیر به آن بپردازد!در حقیقت موضوعی است که باید خودش و در زمان مناسبش پرداخت شود.

اما چه می شود که نگرانی های سردبیر آنقدر زیاد می شود که به این شکل به آن می پردازد؟

حرفها، صحبت ها و شایعات اطراف سالهاست که در مخابرات جزئی از زندگی ما شده است. جالب اینکه در بسیاری از موارد هم متاسفانه درست از آب درآمده. ما هم از ریسمان سیاه و سفید می ترسیم دیگر ….

 

از حق نگذریم! در طی دو سال گذشته و با حضور این هیئت مدیره و مدیر عامل قدری راحت تر نفس کشیده ایم بویژه اینکه این گروه پس از دکتر سرائیان و دوران قرنطینه مالی کارکنان وارد شدند.

 

اما باید بپرسیم چرا تا امروز فقط همین پرداختی باقی مانده است!

پرداختی های بسیار بزرگتر و سنگین تر به حسابها واریز شده است.اطمینان داریم با این مدیریت – یعنی هیئت مدیره و مدیر عامل- و با این حجم سنگین از پرداختی های پایان سال که هر لحظه خود من فکر میکردم شرکت جاخالی بدهد …. هیچ دلیل موجهی وجود ندارد که این پرداختی تا این لحظه باقی بماند.

.

من بعنوان دوست دو طرفه – دوست نیروهای شرکتی و دوست شرکت مخابرات- خواهش می کنم به هر نحوی که می توانند ذخیره مرخصی و سنوات کارکنان شرکتی در شرکتهای شسکام و خدمات اول مخابرات را پرداخت کنند و اجازه ندهند نارضایتی های کلامی به بحران منجر شود.

.

من بار دیگر فقط خواهش می کنم به هر نحوی هست این هفته مطالبه نیروهای شرکتی پرداخت گردد وگرنه در هفته آینده قطعا بحث هایی پیش می آید که ممکن است خوشایند هیچ کسی نباشد.

 

دوست شما سردبیر

۱۸ فروردین ۹۹

1177000cookie-checkسردبیر- لطفا حتما این هفته سنوات و ذخیره مرخصی نیروهای شرکتی را پرداخت کنید
9 نظرات
  1. محند می گوید

    سر دبیر سلام
    می شه این آقایون عزیز یه جواب درست حسابی به شما بدن راجع به واریز سنوات و مانده مرخصی بخدا هیچی نداریم

  2. ناشناس می گوید

    سلام خدمت سردبیر محترم
    خواهشاً شما با دفتر مهندس راسخ هماهنگ کنید که پرداخت کنن
    نه اینجا که اونا اصلاً نگاه هم نمیکنن
    من الان با دفتر ایشون تماس گرفتم گفتن ۳۱ فروردین پرداخت میشه
    اینجا مطلبی که نوشتین فقط دل ما رو خوش میکنه
    اتفاقاً از وقتی صدری و دار و دسته ش اومدن ما همش دروغ شنیدیم
    هیچ کاری هم برای نیروهای شرکتی انجام نداده
    مخابرات اگه سنوات تا آخر سال ۹۸ پرداخت نکنه که نکرده باید و باید به طور مستقیم با ما قرارداد ببنده اینو قانون کار میگه و من به همراه همکارام حتماً به دیوان عدالت اداری شکایت میکنیم

  3. مهدی می گوید

    با سلام
    میگن طبق مصوبه دیوان عدالت اداری سنوات نباید سالانه داده بشه اما دوستی از قول بچه های منابع انسانی مخابرات ایران میگه سنوات به صورت علی الحساب در پایان هر سال پرداخت میشه و در پایان کار به روز محاسبه و مابقی از سال اول تا روز بازنشستگی یا ترک خدمت پرداخت میشه این درسته؟ در ضمن یه مشکلی که هست اینه که ممکن شرکت پیمانکاری تا اون موقع چند بار عوض بشه!!اونوقت کی می خواد اون سنوات رو از ابتدا بپردازه؟؟
    جناب سردبیر لطفا موارد بالا رو پیگیری کنید ممنون.

    1. ناشناس می گوید

      سلام نخیر این شامل قراردادهای ۵سال به بالامیشه ن قردادهای سالیانه

  4. امین حقیقت می گوید

    اینقدر این حرف رو تکرار کردیم که دیگه واقعا از بی ثمر بودنش مطمئن شدیم.ولی اخه اینچه نوع عدالته،شرکتی که شرکتی،ما هم برامون دیگه فرقی نمیکنه ،ولی چرا باید حق و حقوق ما ها رو اینجوری بدن.کم که میدن همون هم رو بموقع نمیدهند.
    کجای قانون نوشته چون شرکتی هستی،کمتر بهت میرسه.
    کی این دید پایین از روی نیروی شرکتی برداشته خواهد شد

  5. مریم بانو می گوید

    ممنون سر دبیر عزیز
    بخدا دیروز تو خونه اینقدر هیچی نبود گفتم من از فردا هیچ چیزی رو رعایت نمی کنم تا کرونا بگیرم و بمیرم این چه زندگیه مخابرات برای شرکتی ها درست کرده خدا رو خوش نمیاد هر وقت قراره چیزی واریز نشه یا کم و کسری هست باید از این چندر غاز حقوق ما بره
    درست نیست یک کم هم از خدا بترسید

  6. امیر می گوید

    با سلام خدمت سردبیر
    آیا این شایعه درست است که شرکت مخابرات قصد دارد سنوات را پرداخت نکند و آن را به هنگام بازنشستگی به کارگر پرداخت کند؟

  7. پیمانکار می گوید

    سلام سردبیر از همه نیروها حرف زدی غیر از نیروهای توسعه شبکه. چه مدت باید طول بکشه تا حق و حقوق ما پرداخت بشه مگه ما زن و بچه نداریم کجای دینتون میگه یه عده تا حلقوم بخورن یه عده شب عید شرمنده زن بچشون باشن نیروهای شرکتی اگر سنواتشون عقب افتاده پیمانکار تمام زندگیشو گذاشته ولی اخر هیچ

  8. بازنشسته اخیر می گوید

    همگی برای شفای عاجل این همکارمون دعا کنیم.

نظرات بسته شده است.