مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش مدیر عامل مخابرات ایران از واگذاری vdsl برای رسیدن به سرعتی ۴ برابر

مخابرات ما- مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن همراهی با وزیر ارتباطات برای رسیدن به اینترنتی با ۴ برابر سرعت موجود  گزارشی از فروش و نصب سرویس vdsl  در سطح شهر تهران ارائه کرده است.

.

مدیر عامل مخابرات ایران در صفحه اینستاگرامش نوشت ‌طبق برنامه‌ای که پیش از این اعلام کردم، راه‌اندازی و واگذاری اینترنت VDSL را آغاز کردیم.

در توضیح این فعالیت مهندس صدری گفت ما با هدف جایگزینی اینترنت VSDL به جای ADSL، زیرساخت‌های لازم را با سرعت حداقل چهار برابر سرعت فعلی مهیا کرده و نسل جدید اینترنت از امروز ۱۶ فروردین در شهر قم تکمیل و واگذار شد یعنی از امروز بخشی از مشترکین ما در شهر قم از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

مهندس صدری توضیح داد که   طرح تبدیل ADSL به VDSL (سرینو) بطور سراسری در کشور بدون حضور مشترکین در مراکز مخابراتی انجام می شود  او تاکید کرد خوشبختانه تاکنون حدود ۴۲۰۰ پورت ADSL به VDSL تبدیل شده‌ و طبق برنامه‌ریزی ان‌شاءالله مابقی کار طی روزهای آتی به اتمام می‌رسد.

مدیر عامل مخابرات ایران از تلاش همه همکاران مخابرات کشور برای ارائه  بهتر خدمات بویژه در این روزهای خاص و دشوار تشکر و قدردانی کرد.

 

1176670cookie-checkگزارش مدیر عامل مخابرات ایران از واگذاری vdsl برای رسیدن به سرعتی ۴ برابر

نظرات بسته شده است.