مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- من و خانواده ام در محل کار بدلیل عدم امکانات بیمار شدیم

مخابرات ما-  دوست خواننده ای شرح درد و رنجهایش را برای ما فرستاده است.ابتدا متن پیام او را بخوانید تا بعدش با هم صحبت کنیم.

 

کریم فرزامی تبریز

همیشه توادارات اونهایی که مستقیما باارباب رجوع سر و کار دارنددرمعرض خطر هستند .

من کارشناس مسئول امورمشترکین تبریزهستم علی رغم داشتن مرخصی به جهت علاقه به شغل و نیاز اداره ماندیم و کارکردیم ولی چون هیچ تدبیری جهت جلوگیری ازطرف مدیران صورت نگرفت کرونایی شدیم واین ۱۵روز از۲۸اسفندتا امروز بامرگ دست وپنجه نرم کردیم .

ازمن به خانواده ام هم سرایت کرد والان همه دارومیخوریم .مخابرات علی رغم درآمدزابودنش مدیران خوبی ندارد .درعرض ۱۵روزیک جفت دستکش به ما دادند ودر۲۷ اسفندبرای۲۲ نیرو  ۱۵ عدد ماسک .

من اگرزنده ماندم میدانم چه کنم….

 

دوست گرامی، پیام شما را عمدا بطور کامل منتشر کردیم نه به این دلیل که بگوییم در تبریز وضع خراب است.بلکه می خواهیم بگوییم در همه جا وضع نامناسب است.تفاوتی بین تهران و استانهای دوردست نیست.

آنچه در طی این یک ماه و نیم گذشته گفته ایم و نوشته ایم برای این بوده است که چنین وقایعی رخ ندهد.

آنگاه که کارکنان ما و خانواده آنان با درد و رنج هم نشین می شوند، آنگاه که خدای نکرده مویی از سر همکاری و یا خانواده اش کم می شود دیگر با هیچ پولی قابل جبران نیست.

آن روزی که مثل سیر و سرکه می جوشیدیم می خواستیم هرگز چنین پیام هایی به ما نرسد.

اما امروز دوستان وهمکاران دیگری هم در درد و رنج بیماری هستند که از خدا برای آنان شفای فوری طلب می کنیم.

دیگر اینکه با مدیران استانی حرف دیگری داریم.اگر در روزهای اول امکانات بهداشتی نبود، حالا دیگر در بازار همه چیز هست.حداقل امکانات در اختیار کسانی قرار دهید که با مردم سر و کار دارند.

هنوز روزهای تلخ و سخت در راه است.آن روز که همه کارمندان به سر کار خود برمیگردند….. نکند مجبور باشیم جای خالی کسی را با گل پر کنیم ….

1176640cookie-checkشما نوشته اید- من و خانواده ام در محل کار بدلیل عدم امکانات بیمار شدیم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. شرکتی کرمان می گوید

    باسلام و آرزوی سلامتی برای همه همکاران محترم
    خواستم بگم مخابرات منطقه کرمان در این زمینه بسیار خوب عمل کرد و فهم و درایت مدیر این منطقه بسیار باعث جلوگیری از آلوده شدن همکاران به ویروس کرونا گردید باشد که عملکرد خوب ایشان الگوی مدیران دیگر شود.

  2. ناشناس می گوید

    سلام.
    والله من امروزرفتم به ریس میگم یخوردموادضدعفونی برای دست بچهابدی گرفته ته یک بطری ریخته میگه این ته بطریم مدیریت کنید…واینکه یه تب سنج برای ادارات درنظرنگرفته است ولی بروتوادارات دیگربرای همه اداراتشون درنظرگرفتن….واقعابرای مخابرات وخودم ودیگرکارمندان متاسفم ازدست این مدیران …….!!!!!!

  3. سوشیانس می گوید

    سلام ، متاسفانه مدیران عزیز مثل کبک سرشون رو کردن تو برف و آنچه براشون مهمه مجمع هست و سود پایان سال تا به تناسب آن بتونن پاداش بگیرن و به ریش ما اهل مشترکین و امور مالی که بی تعارف بدون هیچ امکاناتی براشون کارکردیم بخندن
    من از نیروی خدماتی در هفته قبل که تعطیل بود و ما بلاجبار باید می اومدیم مایع ضدعفونی کننده برا دست خواستم گفت نداریم و تا پایان هفته هم همینجوری سرکردیم در حالیکه هر روز مجبور بودم به هزارن برگ کاغذ دست بزنم و کنترل کنم
    افسوس که انسانیت مرده !!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. ناشناس می گوید

    واقعا برا مخابرات باید تاسف خورد همین امروز برا ۱۹ کارمند بخش خصوصی ۱۷ جفت دستکش اوردن.بعد کلی هم منت سرمون گذاشتن که پولش از جیب دادیم.واقعا برا این مدیران باید تاسف خورد….

    1. رصدگر می گوید

      ناسزا ممنوعه.ممنون

  5. ناشناس می گوید

    این رو تعریف میکنم که همکاران بدونند ستاد مخابرات ایران هم مثل سایر بخش های مخابراته، همکار خدماتی عزیزی داشتیم که به سلامتی ۲۰ اسفند بازنشست شدند، اداره کل ما در تمام مدت تعطیلات دایر بود و نیروها در حال فعالیت بودند بدون تعطیلی، حالا در این اوضاع بیماری که نظافت و ضدعفونی کردن سطوح خیلی مهمه، ما نزدیک یک ماهه که نیرو خدماتی نداریم! امروز که رفتم اداره نتیجه ش شده بود کیسه های بزرگ زباله که از ساختمان خارج نشده بود و روی هم جمع شده بود، کف های کثیف و پر لک که جای پا و لک چای احتمالاً بی خطرترین بخش قابل مشاهده ش بود، اتاق هایی که مدتهاست نظافت نشده اون هم در این شرایط و سرویس های بهداشتی که دیگه حالا دست کمی از سرویس های غیر بهداشتی بین راهی نداره! در ضمن از ابتدای بیماری ما مواد ضدعفونی کننده که همون الکل باشه رو گرفتیم ولی اصلاً و ابداً دستکش و ماسکی به ما داده نشده.

نظرات بسته شده است.