مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما خواسته اید- واضح و روشن ساعت کار را اعلام کنید

مخابرات ما- به این پیام توجه کنید که توسط خوانندگان به مخابرات ما رسیده

گویا کارمندان هنوز نسبت به برنامه حضورشان تا آخر هفته و نوع کارشان گیج هستند و در خبر هم خیلی واضح اعلام نشده است. اگر ممکن است خبر را واضح تر کنید و برنامه کاری مخابرات تا ۲۰ ام را شفاف کنید

 

دوستان گرامی، شرکت مخابرات ایران برنامه استان ها را یک بار برای همیشه روشن کرده است. مخابرات ایران گفته است:

“در هر یک از مشاغلی که امکان دورکاری وجود دارد در منزل و بیرون از محل کار فعالیت کنند.”

در حال حاضر اگر در هر استانی، حتی همه کارکنان به دورکاری بروند مخابرات ایران حرفی ندارد.

مخابرات ایران تا بیستم فروردین، همان شرایط گذشته را تمدید کرده است.

از طرف دیگر مخابرات مناطق بر اساس نظرات استانداری، مجبور می شوند کاری انجام دهند. مثلا استاندار یکی از استانها نوشته است: کارکنان بصورت حداقلی و با ۲۵ درصد نفرات در محل کار حاضر باشند.

مدیر این منطقه اجازه داده است ۳۰ درصد از کارکنان در دورکاری باشند.

اما واقعیت این است که همه چیز به مدیران میانی سپرده شده است. این مدیران میانی هستند که تعداد حضور کارکنان خود را تعیین می کنند.حتی ساعت حضور آنان را مرتب می کنند.

تا آنجا که ما خبر داریم در هیچ استانی اثر انگشت در زمان ورود و خروج ثبت نمی شود. معنی و مفهوم آن این است که مخابرات مناطق برای زمان کار سخت نمی گیرند مگر اینکه کارها دچار مشکل شود.

مدیر میانی خودش تصمیم می گیرد که چه کند. نفراتش چگونه سر کار باشند.

اما در مورد مشاغل شیفتی و مشاغلی که با مردم سر و کار دارند ناچارا باید افرادی حاضر باشند.

در مواردی دیده شده است که مدیران میانی سخت گرفته اند اما هر چه زمان گذشته باور آنها نیز تغییر کرده است.

.

با توجه به این شرایط نمی توان ساعت کاری دقیق و مشخصی برای همه استان ها اعلام کرد.اما حداقل هایی که باید رعایت شود حضور ۲۵ درصد از کارکنان در محل کار است.مدیران میانی بیش از این حق سخت گیری ندارند. ضمن اینکه بیمارانی که شرایط خاصی دارند باید حتما در منزل بمانند.

.

ساعت کاری تبدیل شده است به موجودی زنده که حیاتش در تعامل مدیر با کارکنان شکل می گیرد. لذا هرگز بدنبال ساعت کاری دقیق و تعداد روزهای مشخص برای کار نباشید. سعی کنید با مدیران مستقیم خود در تعامل باشید.

 

1176620cookie-checkشما خواسته اید- واضح و روشن ساعت کار را اعلام کنید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با عرض سلام و عرض ادب …. ابتدا !!!!!!! کرونا . یک ویروس کوچک که فقط با دستگاه میکروسکوپ قابل مشاهده بوده و همین ویروس کوچک نشانی از قدرت بی کران ذات مقدس الهی برای نشان دادن گوشه ای کوچک از به خودی خود هیچ بودن ما انسانها را یادآور گردد . همکار محترم اشاره ای خوبی به مولا علی ابن ابی طالب رض الله تعالی فرمودند. دوستان عزیز قبل از هر چیز باید از مدیر عامل دلسوز جناب آقای صدری تشکر کنم . نمیدونم شاید بابت سرو سامان دادن به حق و حقوقهای نگرفته سالهای پیشمان تا به وضعیت امروزمان هر چند شاید گلایه ای کوچک که تمام بار کاری شرکت مخابرات ۹۰ درصد بر روی شانه های نیروهای شرکتی بوده و هست هر چند که دستور اکید هیئت مدیره و مدیر محترم عامل بر دور کاری بوده برخی از روسای محترم ساده اداره نه حتی مدیر به خودی خود قانون وضع نموده و خود را نوعی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران می دانند و از نظر برخی از مدیران ساعت کاری و یا بود و نبود ما در زندگی برای این عزیزان ارزشی نداشته باشد هر چند به شکرانه نعمت خداوند در این استان مدیر محترم منطقه و ریاست محترم اداره بازرسی گوئی نعمتی الهی برای نیروهای شرکتی لحاظ گردیده اند . که امکان دور کاری و اجرای شیفت و جمع نبودن نیروهای رفع خرابی را اجرائی نموده و به خودی خود بنده از این عزیزان آرزوی توفیقات الهی را دارم . و اما در پایان ای کاش قبل از شهادت سردار سلیمانی ایشان می توانست یک دوره کلاس مدیر بودن و انسان بودن را برای یک سری از عزیزان البته به استثنا مدیران خوب و عزیز و دارای شخصیت والا مقام برگزار تا به دور جان همه عزیزان به عنوان مثال همه به صورت زنجیر وار همانگونه که ویروس کرونا به صورت زنجیر وار منتقل می گردد درس مدیر نمونه را آموخته و با چشم حقارت به انسانها ننگریم …….

  2. مسیح می گوید

    ؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. راننده می گوید

    با سلام خدمت سردبیر عزیز
    لازم به یاداوری دونستم که در یکی از شهرستان های خراسان رضوی تقریبا سه تا از پرسنل بخاطر این بیماری رفتن قرنطینه و تحت درمان قرار گرفتن و تعدادی از افراد خانواده هاشونم درگیر شدن
    که احتمالا شیوعش بخاطر ناقل بودن یکی از کارگزاران روستایی بوده
    بنظر میرسه در این شرایط ماموریت های توابع بغیر از موارد ضروری کنسل بشه بهتره

  4. ناشناس می گوید

    در اصفهان عملا مدیران میانی اجبار به آمدن همه پرسنل کرده اند و حتی موقعی که صحبت شد چرا ؟ اعلام کردند معلوم نیست تا چه زمانی قرنطینه طول میکشد و شما بایستی در سر کار حضور و تمامی کارها را مطابق قبل انجام دهید

  5. مسیح می گوید

    ما نخواستیم ظاهرا مطالبات مارو شما باساعت جرخوندن بنفع دوستانتان و ….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مسیح جان
      اصلا نفهمیدم چی نوشتی
      یا ذهن من نمی کشه و در این ساعت شب از کار افتاده یا شما …
      شما مه نه! استغفرالله.. نه .. همون اشکال از ماست
      لطفا طوری بنویسد که ما هم بفهمیم

  6. ناشناس می گوید

    در مازندران و در شهر ما رئیس اداره از همه افرادی که در بخش لاوصولی فعالیت دارند خواسته از شنبه در محل کار حاضر بشن و امکان دورکاری رو دیگه ندارن. در حالیکه قرار بر این بود که بخاطر کرونا بابت پرداخت بدهی با هیچ مشترکی تماس نگیرن!!! در حالیکه شخص رئیس هفته هاست از ترس کرونا در قرنطینه اند. چه جوریه که هر کی سلیقه ای هر جور بخواد نظر میده

  7. کارمند می گوید

    اثر انگشت ثبت نمیشود درسته ولی
    به ما که کارت دادن که ثبت ساعت کنیم

  8. ناشناس می گوید

    اصلا شما حضوری از مدیر میانی می بینید که بخواهید با او تعامل داشته باشید.

  9. مریم مقدس می گوید

    همکاران گیج نیستند.. بلکه همکاران وظیفه شناس هستند. این بی برنامگی مدیران هست که نشانه سردرگمی آنها و عدم تصمیم قاطع نشانه بی ثباتی در فکر و رای درست است.
    کاش مدیران مجبور باشند یک دوره نهج البلاغه حضرت امیر المومنین را بخونند تا بفهمند مولا علی در بحرانها و مشکلات و زندگی شخصی و اجتماعی چجوری موفق عمل میکردند. آقای سر دبیر گله ام از شما این است که متنم را پخش نمیکنید ولی خدا شاهده هر وقت پیرو خدا و ۱۴ معصوم بودیم مشکلاتمون حل شد. وای به حال کسانی که قیامت باید پاسخگو باشند هم به خلق هم به خدا. همش که پول نیست … والا نیست.

    1. رصدگر می گوید

      جان؟؟؟؟!! پخش؟

      1. مريم مقدس می گوید

        سلام شما با سواد !!! ملا !
        اصل مطلب رو ول کردی دنبال چی هستی؟؟؟ !!!

        1. رصدگر می گوید

          چی میگی مریم جان؟ نوشتی کامنتت پخش نمیشه ولی هم پخش شد هم نیازی به تحریک و هل دادن نبود. اگر قرار بود نشه که الان اونجا چی کار می کرد؟

نظرات بسته شده است.