مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تبدیل ۵۵۰ هزار خط ADSL در تهران به VDSL

                                                   تبدیل ۵۵۰ هزار خط ADSL در تهران به VDSL

مخابرات ما(مالکی)-به گزارش تابناک به نقل از شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری با اشاره به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر ارتقای اینترنت خانگی و افزایش ۴ برابری آن گفت: ظرف مدت ۲ ماه آینده، عملیات اجرایی ۵۵۰ هزار پورت ADSL به VDSL در شهر تهران صورت می‌گیرد.

وی به لزوم افزایش کیفیت خدمات اینترنتی تاکید کرد و افزود: همچنین به دنبال کیفیت حداکثری هستیم تا آنچه مورد نظر تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران است، تأمین شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در همین رابطه در حوزه سرمایه گذاری و توسعه شبکه مخابرات کشور گام‌هایی برداشته شده است و ادامه روند توسعه و نوسازی شبکه‌های ارتباطی کشور با سرعت بیشتر از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت مخابرات ایران در سال ۹۹ است.

صدری افزود: افزایش مصرف اینترنت در پی شیوع ویروس کرونا توجه هرچه بیشتر به کیفیت و زیرساختهای مورد نیاز در تمامی ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری در دستور کار است.

1176100cookie-checkتبدیل ۵۵۰ هزار خط ADSL در تهران به VDSL
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام در حال خاضر با توجه به پیش بینی غلط دوستان در خصوص ftth عملا در مصارف خانگی از ADSL استفاده می کنند که با توجه به مشکلات آن ومواردی همچون فاصله ازمرکز و…. کیفیت مناسب ندارد در حال حاضر خدمات VDSL با توجه به کیفیت راهکار مناسب تری می باشد اما هزینه آن بالا می باشد بنابر این موضوع استقبال ، مردم باید مورد توجه باشد پیشنهاد می گردد در حال حاضر بایستی در جهت ترغیب استفاده قیمت بسته ها کاهش داشته باشد درغیر اینصورت برنامه ها بصورت کامل محقق نمی شود

نظرات بسته شده است.