مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اعلام آمادگی سندیکای صنعت مخابرات ایران برای تامین تجهیزات برقراری ۵۵۰ هزار سرویس VDSL

مخابرات ما(مالکی)-به گزارش سیتنا، سندیکای صنعت مخابرات ایران در بیانیه‌ای ارسالی برای سیتنا، اعلام کرد:

پیرو دستور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برقراری سرویس پهن باند در شبکه‌ی ثابت و اعلام پشتیبانی توسط این سندیکا، با بررسی لیست نیازمندی‌های شرکت مخابرات ایران برای اجرای این برنامه، به اطلاع می‌رسانیم که همه‌ی تجهیزات اکتیو به غیر از DSLAM و OLT پرظرفیت، شامل مودم‌های VDSL و ONT و همچنین OLT کم‌ظرفیت به همراه تمام تجهیزات پسیو مانند انواع کابل، مفصل، داکت، اتصالات نوری، اسپلیتر، جعبه و کابینت توزیع کابل، تغذیه نیرو در داخل کشور ساخته می‌شود.

با توجه به مطالبات قبلی سازندگان و گردش مالی لازم برای انجام به‌موقع تولید، ضروری است که این مانع بزرگ در مسیر تولیدکنندگان، در همین ابتدای سال جهش تولید و برنامه‌ی ضربتی تقویت بخش دسترسی پهن باند شبکه ثابت برداشته شود. چنانجه برنامه جامعی برای امضای قراردادها و تضمین پرداخت ها از جانب کارفرمایان تدوین و اجرا نشود، جهش تولید محقق نخواهد شد.

باید توجه داشته باشیم که جهش تولید زمانی رخ می‌دهد که تولیدکنندگان در تمام ۱۲ ماه سال با بهره‌وری کامل و بدون دغدغه تولید کنند.

برای تجهیزات مخابراتی که تولید بر اساس سفارش مشتری انجام می‌شود، باید جهش در سرعت مذاکرات، انتخاب تولیدکنندگان، تبادل قراردادها و انجام تعهدات قراردادی از جمله پرداخت‌ها نیز عملی شود.

1176080cookie-checkاعلام آمادگی سندیکای صنعت مخابرات ایران برای تامین تجهیزات برقراری ۵۵۰ هزار سرویس VDSL

نظرات بسته شده است.