مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انتخاب شما برای بازاریابی از طریق پنل اس ام اس چگونه است؟

مخابرات ما-مالکی

انتخاب شما برای بازاریابی از طریق پنل اس ام اس چگونه است

ابزار پنل پیامکی اس ام اس انبوه سرویسی است که به شما امکان می‌دهد کمپین‌های بازاریابی پیامکی خود را به صورت کارآمد، سریع و مقرون به صرفه انجام دهید. اس ام اس انبوه همچنین نحوه انجام بازاریابی تلفن همراه شما را تسهیل می‌کند زیرا شما را قادر می‌سازد مقادیر زیادی پیام‌های فوق العاده شخصی را مستقیماً به مشتریان خود ارسال کنید.

پنل اس ام اس سپهر پیامک یکی از ساده‌ترین و در عین حال موثرترین راه‌ها برای ارتباط با مشتریان است. شرکت سپهر پیامک ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک بهمراه پنل پیامک است.

چگونه یک پنل اس ام اس ایجاد کنیم؟

برای ساخت یک پنل اس ام اس و استفاده از امکانات بی شمار آن عمدتا دو راه وجود دارد:

  • خرید پنل از ارائه دهندگان سرویس اس ام اس
  • استفاده از اسکریپت اختصاصی اپراتورها

خرید پنل از ارائه دهندگان سرویس اس ام اس

یکی از رایج ترین راه‌ها برای ارسال انبوه پیامک به مشتریان، خرید پنل اس ام اس از مخابرات و سامانه‌های ارائه کننده این پنل‌ها است. این سامانه‌ها به دلیل مقرون به صرفه بودن و سرعت و امکانات بالای آنها نزد صاحبان کسب و کارها بسیار محبوب هستند. همچنین ارائه دهندگان سرویس پیامک علاوه بر پشتیبانی مناسبی که دارند، عموما دارای قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای نیز هستند. برای انتخاب پنل اس ام اس مناسب ضروری است که یک شرکت مناسب را با قیمت مقرون به صرفه و پشتیبانی مناسب انتخاب کنید و به آگهی‌های پنل اس ام اس رایگان چندان توجه نکنید. سپهر پیامک مفتخر است تا با ارائه امکانات منحصر به فردی از قبیل ارسال اس ام اس با سرعت بسیار بالا، پشتیبانی ۲۴ ساعته، دیتابیس شماره موبایل به روز و آپدیت شده و نیز وب سرویس انحصاری ارسال پیامک در خدمت مشتریان عزیز باشد.

استفاده از اسکریپت اختصاصی اپراتورها

خرید پنل اس ام اس از مخابرات با استفاده از اسکریپت اختصاصی اپراتورها یک راه پرهزینه برای ارسال پیامک انبوه است که هزینه آن برای اکثر استارتاپ‌ها و کسب و کارها کمرشکن بوده و بیشتر شرکت‌های بزرگ و پرمخاطب از این گزینه استفاده می‌کنند. در این روش فروش پنل اس ام اس، قراردادی با اپراتورهای تلفن همراه در کشور از جمله همراه اول و مخابرات بسته می‌شود که طی آن پیامک انبوه به مخاطبینی که در پایگاه‌های داده این اپراتورها قرار دارند ارسال می‌شود. در حالت کلی استفاده از روش اول بسیار مقرون به صرفه تر از استفاده از پنل اس ام اس مخابرات است زیرا هزینه خرید پنل اس ام اس از مخابرات بالاست.

مراحلی که شما باید برای شروع بازاریابی با موبایل قبل از خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی و دانلود پنل اس ام اس رایگان انجام دهید در آموزش کار با پنل اس ام اس زیر آمده است:

  • کاربرد پیامک انبوه را انتخاب کنید.
  • بازه شماره مخاطبین مورد نظر خود را (بسته به شهر مورد نظر) را از پایگاه داده مخاطبین نمایندگی پنل اس ام اس مدنظر خود انتخاب کنید.
  • تعیین و ارسال پیام (های) متنی سفارشی توسط پنل اس ام اس
  • انتخاب گیرنده‌های فردی مشخص (در صورت وجود)
  • تعیین تاریخ و زمان برنامه ارسال پیامک
  • فیلتر کردن کاربران تلفن همراه در پنل اس ام اس با استفاده از معیارهای مختلف (جنسیت، سن، محل زندگی و غیره)
  • نظارت بر سرعت روند ارسال پیامک و پیگیری پنل اس ام اس
1175170cookie-checkانتخاب شما برای بازاریابی از طریق پنل اس ام اس چگونه است؟

نظرات بسته شده است.