مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اختلال در ارتباطات مخابراتی جنوب کرمان

مخابرات ما-مالکی

مجتبی کاشانی، سرپرست اداره نگهداری و ارتباطات سیار اداره کل مخابرات استان کرمان در پاسخ به پیگیری خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مبنی بر اختلال در ارتباطات مخابراتی جنوب کرمان گفت: قطعی ارتباط تلفن‌های همراه و ایجاد اختلال در جنوب کرمان بر اثر تخریب‌های سیل است که این مورد طی هفته گذشته نیز اتفاق افتاد و به مرور زمان حل شد.

او افزود: با آغاز بارندگی‌ها و شرایط جوی کنونی در شهرستان‌های جنوبی، باز هم از ساعاتی قبل به دلیل آسیب به شبکه زیرساختی و فیبرنوری شهرستان‌های جنوبی به ویژه شهرستان جیرفت و کهنوج درزمینه ارتباطات همراه با مشکل مواجه هستیم.

 

کاشانی تصریح کرد: با ایجاد قطعی و اختلال در شبکه همراه در شهرستان‌های جنوبی، اکیپ‌های عیب یابی و رفع نقص به محل اعزام شده اند و درصدد راه اندازی و جابجایی موقت فیبر نوری به مکانی دیگر هستند.

سرپرست اداره نگهداری و ارتباطات سیار اداره کل مخابرات استان کرمان بیان داشت: با عیب یابی و رفع مشکل شبکه فیبر نوری تنها بخشی از ارتباطات وصل خواهد شد و رفع کامل مشکل و وصل ارتباط شبکه‌های همراه طی روز‌های آینده و در صورت رفع مشکل زیرساخت‌های ارتباطات و فیبر نوری اتفاق خواهد افتاد.

 

کاشانی گفت: ظرف یک ساعت آینده بخشی از مشکل ارتباطی شبکه‌های همراه در جنوب رفع خواهد شد.

براثر بارندگی هفته گذشته درجنوب کرمان و سیلاب، بخشی از شبکه‌های فیبر نوری و زیرساخت‌های مخابراتی آسیب دیده است که امروز نیز با آغاز بارش مجدد باران درمناطق جنوبی مردم با اختلال و قطعی شبکه‌های تلفن همراه در شهرستان‌های جنوبی مواجه شدند.

1175160cookie-checkاختلال در ارتباطات مخابراتی جنوب کرمان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.