مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پرسنل مشاغل شیفتی نه ضد ویروس دارند نه سوپرمن هستند.

مخابرات ما -( رامین )- طبق اعلام مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تمامی مشاغل تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند فقط ایشان خواستار حضور پرشور و حماسی پرسنل شیفتی و بخش های مالی  شده اند.

 

البته فرمایش مقام  محترم مدیریت  عامل کاملا محترم است فقط خواستم خدمت مهندس صدری اعلام کنم که پرسنلی که شما فرمودید بر سر کار خود حاضر شوند، در بدنشان  فاقد عنصری بنام  آنتی ویروس هستند لذا

حرف پرسنل شیفتی و مالی با مدیر عاملشان این است که :

جناب آقای صدری شما از وضعیت پیشرفت ویروس کرونا با خبر هستیدلذا اقدام به تعطیلی بخش های اداری  می کنیداما  چرا پرسنل شیفتی و مالی را به حساب نمی آورید؟ چرا به مدیرانشان تذکر نمی دهید که این گروه نیز با حداقل پرسنل حاضر باشند.

.

همه ما اداری و فنی هستیم. محدودیت های اداری را نیز درک می کنیم. یعنی درک می کنیم که گروهی باید بمانند تا خرابی ها را رفع کنند.پاسخ مردم را بدهند  درخواستها را به اجرا بگذارند.

با توجه به نزدیکی برگزاری مجمع صاحبان سهام  و بسته شدن حسابهای مالی برای سال ۹۸، حضور پرسنل مالی هم در محل کار ضروری است.

اما ….

اگر نمی توانید پرسنل شیفتی و مالی را در کنار بقیه پرسنل قرار دهید حداقل امکانات مناسبی برای حضور آنان در سر کار فراهم کنید یعنی تجهیزات مناسب به آنها بدهید.

بطور مثال در این روزها که وسایل نقلیه عمومی در شهرهای بزرگ کار نمی کنند و تاکسی تلفنی ها هم حقوق یک روز ما را برای یک سرویس می گیرند ما در ساعات بی وقت باید چگونه سر کار خود حاضر شویم؟

آیا همه این افراد وسیله نقلیه شخصی دارند؟آیا سیستم نقلیه اداری که فعلا فقط به مدیران سرویس می دهند نمی توانند این تعداد اندک را جابجا کنند؟

 

گذشته از اینها آیا گمان می کنید پرسنل شیفتی و مالی بدون نیاز به تجهیزات بهداشتی می توانند دوام بیاورند؟ زمانی که دستکش و ماسک و مواد ضد عفونی کننده در اختیار پرسنل قرار نمی گیرد اگر اتفاقی برای آنها بیافتد چه کسی جوابگو خواهد بود؟

.

اقای مدیر عامل! حالا حساب جان است و سلامتی! حساب مال نیست که کسی از آن بگذرد! ما در این موقعیت شرایط را درک می کنیم اما شما هم به مدیران خود بگویید “آنان هم شرایط را درک کنند!”

.

 

 

1174070cookie-checkپرسنل مشاغل شیفتی نه ضد ویروس دارند نه سوپرمن هستند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. مشهدارضا می گوید

    مخابرات اصلا جان پرسنل رو جدی نگرفته و خصوصا همکاران شیفتی که نه مواد ضدعفوکننده داریم نه دستکش یکبار مصرف نه لاتکس و اداره هم ازقبل عید ضدعفونی نشده خداوکیلی اگرمسولین بخواهند فقط واسه یه بازدید بیایند اداره فوری همه موارد رو انجام میدن ولی واسه ما که هم باید تو اداره باشیم و هم موقع قطع فیبر به محل اعزام و خرابی رو رفع کنیم انگار نه انگار ….. البته که وظیفه مونه ولی شما مسولین هم وظیفه ای دارید و باید تجهیزات بهداشتی رو واسه حفظ جان پرسنل فراهم کنید چون ما که مریض بشیم خانواده ها هم درگیر میشوند خواهشا پاسخگو باشید وفقط بفکر خودتون نباشید باتشکر

  2. ناشناس می گوید

    حرف حق !!! جالب هست تمام این فداکاری ها و از خود گذشتگی ها بدون کوچکترین توجه !!!! توسط نیروهای tct1 انجام‌ می گیرد !

  3. علی می گوید

    چرا دور کاری فقط برای از ما بهترونه
    فقط روسا مسئولین و پارتی دارها
    شامل امور مشترکین نمی شود
    خدا بذار از این نیخواین سرمون بیاره دست بردارید از این همه ظلم و تبعیض

  4. ناشناس می گوید

    با عرض سلام
    تو این شرایطی که برای همه پیش اومده هوای بچه های شیفتیو بیشتر داشته باشین بقیه شاید سر کار نیان ولی بچه های شیفت حتی روز اول عید حتی سیزده به در حتی وقتی شما خوابید سر کار مشغول کار هستن ولی بهشون تعطیل کاری تعلق نمیگیره ولی حق شیفتی که باید بدن نصفشو میدن بچه های شیفت خانواده دارن مادر دارن پدر دارن همسر دارن و هم فرزند از همه مهمتر خودشونم دل دارن من قول میدم بچه های شیفت هیچ چیزی بیشتر از قانون کارشون نمیخوان فقط همین

  5. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر جان و تتمه سروران گرامی. ظاهرا شرکت مخابرات حدود ۲۰%نیروی قراردادی ورسمی دارد که امسال همشون بازنشسته میشوند پس لااقل باتوجه به اینکه ۹۰%بار شرکت رو دوش بجه ها جوانان شرکتی هست و به خصوص در این دوره کورونایی همه رفتند دور کاری ویا مرخصی و هزار بهانه دیگر پس از تجربه وزیر بهداشت استفاده کنند هرچه زودتر قراردای بدرد بخور با این جوانان عاشق ومخلص ببندد که یکباره باد شرکت در بحرانهای پیش رو نخوابد.۱۰۰۰۰نیروی جدید درمانی تجربه تلخ قبل شبکه درمانی مصداق بارزی برای اینده شرکت ماست.ممنونم.

  6. محمد می گوید

    سر دبیر کاش برای یکبار مشخص می کردن کوم قسمت هاتعطیلن
    آخه توی اداره ما فقط بچه های خرابی و امور مشترکین میان
    من یک نفرم تنها هر روز میام
    چرا ما ادم نیستیم
    رئیس ما شنبه اومد مهرش رو بر داشت و با حالت تمسخر گفت من رفتم دو کاری
    بخدا نگهبان برای رئیس حسابدار و سالم دستگاه هم حضور می زنه
    اگه نباید بیان چرا براشون حضور می زنن
    خدا خودش حق بچه های امور مشترکین و شرکتی رو از ظالمان بگیره

  7. ناشناس می گوید

    آیا باید مدیرانی که دور کار شده اند و در خانه هستند حق مدیریت اضافه کار و پاداش و… بگیرند.!؟

    1. ناشناس می گوید

      حق جلسه یادت رفت

  8. ناشناس می گوید

    هیچگونه امکانات حفاظتی به پرسنل شیفتی داده نمیشه حداقل برای محل کار ما که اینطوریه.محل کار نیز ضد عفونی کلی نمیشه.حتی در تعطیلات نظافت معمولی هم نمیشه.

  9. حمید می گوید

    حداقل برای همکاران چه مالی وچه امور مشترکین وچه شیفتی فنی که دراین روزها نسبت به بقیه همکاران( که کاملآ تعطیل هستند )وبدون هیچ کاهشی در ساعت کار باجان خودبازی میکنند مبلغی در نظر بگیرند . رفت وآمدبرای کسانی که ماشین شخصی ندارندبسیار سخت شده و لوازم بهداشتی لازم این روزهارا نداریم …

  10. مهنا می گوید

    سر دبیر بچه های امور مشترکین هم سر کار میرن
    کجا تعطیلن

  11. ناشناس می گوید

    عزیز من مگه ندیدی حضرات برای حفظ سلامتی جان شیرینشان چگونه با عنوان دور کاری در خانه لم داده و حقوق و پاداش و اضافه کار هم می گیرند و آخرش هم ادعا می کنند ما مدیران باعث و بانی سود آوری شرکت هستیم.کجایی عزیز دل

    1. نیروی منطقه اصفهان می گوید

      عزیزم این حرف اصلا درست نیست چون رییس و مدیران منطقه ما سرکار حضور دارند و ما پرسنل هم که دور کار هستیم از ساعت ۷ تا ۴ عصر پشت میز جهت کار مانند محل کار هستیم و طبق روال همیشگی کار هر روز را انجام می دهیم حتی کنترل هم می شویم

  12. ناشناس می گوید

    جالب انجاست میگویند بخش مالی باید حضور داشته باشند این در حالی است که مدیر مالی خودش حضور ندارد اگر هم تشریف بیاره حداکثر۱ الی ۲ ساعت اما وقت پاداش گرفتن همیشه پرچمدار هستند از راه دور هم فرمایش میکنند باید همه تا ۴ بمانند…سوال اینجاست ایا با تشخیص مدیریت در بدن ما ضد ویروس وجود دارد که باید باشیم مگه مدیرهاهمیشه مرد در صحنه نبودند حالا چرا هیچکدام نیستند ما باید بخاطر منافع گروهی زندگی خود و خانواده را به خطر بندازیم

  13. ناشناس می گوید

    حرف حساب….

نظرات بسته شده است.