مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما و سال جدید- انشالله مدیران سال جدید را بدون اذیت وآزار کارکنان آغاز کنند

مخابرات ما- می خواهم در این یکی دو روز انتهای سال، سایت را در تسخیر شما ببینم! یعنی هر چه شما بنویسید از بین آنها انتخاب و منتشر میکنیم.

پس برای سال جدید هر حرفی دارید … سریعا دست بکار بشوید و بنویسید…

 

کیوان

سلام سردبیر عزیز پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم انشالله سال جدید سالی خوب وبدون استرس ونگرانی داشته باشید و یک نکته مهم مال رو حلال کنید اگه حرفی صحبتی کردیم که دل شما رنجیده شده ودرطی سال ۹۸ شما رو خیلی زیاد اذیت کردیم انشالله مدیران فهیم مخابرات سال جدید رو بدون اذیت وآزار کارکنان آغاز کنند که شما هم کمتر اذیت بشید. درپناه خداوند متعال باشید . راستی خراسان رضوی تفاوت عیدی وحقوق اسفند واریز شد.

 

ما در کنار شما خوبیم.از این جهت که حق را به شما می دهیم در اکثر موارد، خواندن حرفهای شما حتی تندی ها و شدایدش هم قابل تحمل است.

دوستتان داریم و بهای این دوستی را باید بدهیم ……….. عیدتان مبارک

 

1171100cookie-checkشما و سال جدید- انشالله مدیران سال جدید را بدون اذیت وآزار کارکنان آغاز کنند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. رضا از اهواز می گوید

    سلام بر سردبیر عزیز و همه دوستان شاغل در شرکت مخابرات ، امیدوارم سال آینده مثل امسال نباشه و سال خوبی رو برا همتون آرزو میکنم و در مورد مخابرات هم امیدوارم انشالله هر چی قرار بود حقوق رو افزایش بدن طبق اساسنامه باشه و دوباره داستان نداشته باشیم انشالله هم رفاهیات و هم حقوق به یک نسبت افزایش پیدا کنه به عبارت دیگر از شر ایقاع خلاص بشیم . موفق باشید

نظرات بسته شده است.