مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برای نیروهای شرکتی مخابرات کشور، عصر دوشنبه حقوق اسفند ماه واریز شد

مخابرات ما- همانطور که در خبرهای پیشین اعلام کردیم  حقوق اسفند ماه نیروهای شرکتی مخابرات ایران و استانها به حساب آنان واریز شد.

کارکنان دو شرکت خدمات اول و شسکام عصر دوشنبه حقوق خود را گرفتند.

آنچه باقی مانده است پاداش پایه سنوات و مبلغ ذخیره مرخصی هاست که گفته می شود سال آینده پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شسکام اعلام کرده است اوایل اردیبهشت ۹۹ این موارد پرداخت خواهد شد.اما مدیران مالی شرکت خدمات اول اظهار امیدواری کرده اند اواسط فروردین پرداخت گردد. طبق معمول پرداختی های مخابرات ایران به هر دو شرکت، مشابه یکدیگر خواهد بود.

 

1170840cookie-checkبرای نیروهای شرکتی مخابرات کشور، عصر دوشنبه حقوق اسفند ماه واریز شد
5 نظرات
  1. مسعود می گوید

    متاسفم که پرسنل شرکت خدمات آخر هستم که در هیچ خدمتی اول نبوده و نیست متاسفم که هیچ کس پاسخگوی ما نیست اقا به این شرکت دیگه امیدی نیست که بدون پاداش و حق لباس و بن کارگری و پایه سنواتی پرسنل خودشو به استقبال سال نو برده . از پیمانکاران محلی کمتر هستین . صد رحمت به صداقت و شرافتشون . جناب سردبیر ما اصلا نمیدونیم کی باید پاسخگوی حقوق اولیه ما باشه . خواهشا در جواب نگید با این جا تماس بگیرید و فلان جا برید که هیچکدومش فایده ای نداره میتونین خودتون رو جای ما بزارید و پیگیر باشید و ببینید با چه برخوردی مواجه میشید . مسعود هستم مازندران

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مسعود جان
      من پیش از اونکه به شما بگم پیگیر باشین خودم پیگیری میکنم
      حق با شماست بی کم و کاست
      من هم پیگیرم

  2. ناشناس می گوید

    صدای کارگر استان اذربایجان غربی
    باسلام
    با زور تهدید اخراج به نیروهای استان ا.غ قرارداد۳ماهه پارسال را به ما امضاکردند درحالی که فقط یک قرارداد یکطرفه بود وبعضی از استانها حقوق لباس واضافه کاری پرداخت می کنند ولی استان ما هیچ کدام را پرداخت نمی کنه وقتی پیگیرشدم شرکت خدمات اول گفت استان شما این مورد تو قرارداد حذف کرده.و با بیست سال خدمت گروه ۶ را به ما دادند یعنی کمترین حقوق ،از دوستان وبردران شرکت مخابرات خواهش می کنم در حق مانیروهای قراردادی بیشتر ظلم نکنند ما هم خانواده دارم ۸۰درصد مامستاجر هستیم اقای صدری کجایی ببینی ما از دست این مدیرکل ظالم به ستوه اومدیم ایا خودش هم حاضر از حق وحقوق خودش بگذره…

  3. محمد می گوید

    سلام
    سر دبیر سلام به خدا حتی حقوق به قسطها نرسید

  4. ناشناس می گوید

    پول لباس رو جا نگذاشتید؟ چرا صحبتی از آن نیست؟ شما که سود بانکی ۲۰ درصد را بر سنوات سال ۹۹ طی یکسال دقیق محاسبه می کنید چطور پول لباس را فراموش کردید؟

نظرات بسته شده است.