مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها- برای عیدی رسمی ها مشکل مالی حل شده، باید تصمیم بگیرند

مخابرات ما- شنیده ها حاکی است بحث مالی برای تهیه نقدینگی پرداخت عیدی نیروهای رسمی حل شده فقط باید تصمیم بگیرند که چه زمانی عیدی را پرداخت کنند.

اینکه با حقوق اسفند پرداخت شود یا پیش از آن در بحث مدیران مطرح است.

عیدی نیمی از نیروهای خدمات اول هم باقی مانده است که روز شنبه خبر دقیقی از آن به شما خواهیم داد. از آنجا که نیمی از کارکنان عیدی را دریافت کرده اند بعید بنظر می رسد پرداخت عیدی بقیه به آینده دور واگذار شود.

1168000cookie-checkشنیده ها- برای عیدی رسمی ها مشکل مالی حل شده، باید تصمیم بگیرند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
45 نظرات
  1. نا شناس می گوید

    امروز همکاران مخابرات زنجان در دفتر کار مدیر منطقه جمع شدند و به وضعیت اعتراض کردند .

  2. ناشناس می گوید

    امروز همکاران مخابرات زنجان در دفتر کار مدیر منطقه جمع شدند و به وضعیت اعتراض کردند .

  3. کارمند مظلوم ودست از همه جا کوتاه می گوید

    جای بسی تاسف افسوس است سالی یکبار عیدی پر اخت میشود اینهم با این بیلان مالی الحمدلله به پاداش بهره وری هم باید گفت پاداشت ودررفت .متاسفم برای خودم وهمکاران با این سنوات وخدمت وتحصیلات که هم کلاسهای ما کجاوما کجا ۲۰ سال از عمر گران را در این سیستم گذراندیم بدون ذره ای امیدبه اینده شغلی وکاری.متاسفم ومتاسفم

  4. مجید می گوید

    sv سر دبیر محترم با سلام
    بنده امروز با دفتر اقای مهندس راسخ تماس گرفتم با اطمیان گفتند . تا روز پنج شنبه عیدی به حساب همکاران واریز خواهد شد .

  5. رضا - مشهد می گوید

    خیلی جالبه و تلخ ……..پول وبودجه پرداخت عیدی هست ولی با این همه پیام و کنایه و اضطرار مالی همکاران نمیدانم با چه تفکری پرداخت ها بتعویق می افتد مسولین بی غم لطفا کاری نکنید پدرها بیش ازاین نزد خانواده ها خجل بمانند و هزینه های سرسام اور زندگی کمر انان را بشکند . نگذارید حرمتها بیش از این بشکند . بیایید به تعهدهایمان پایبند باشیم

  6. مشهدی نا امید می گوید

    سلام میدونین بدتر و وحشناکتر از عیدی و پاداش و رفاهیات ووو……ندادن چیه ؟
    بی حرمتی وبها ندادن به پرسنل و حتی یه توضیح ساده که چرا پرداخت نشده
    واقعا کسی هست که افتخار کنه جزو این شرکته ؟؟؟؟!!!

    1. سرمایه اصلی سازمان می گوید

      قبلا وقتی مبلغی توی فیش بود که قرار نبود همون موقع پرداخت شه پایین فیش توضیح میدادن که فلان مورد طی هفته آینده پرداخت خواهد شد اما چند وقته هیچ توضیحی داده نمیشه ….نکنه با ما پدرکشتگی دارن….

  7. شوالیه می گوید

    جناب سردبیر محترم
    سلام و عرض تبریک…یک انتقاد دارم…روز اولی که معاون محترم مالی مخابرات ایران تشریف آوردند شما همچین گفتید مردی از دیار گلادیاتورها می آید…او با اسب سفید می آید …من فکر کردم حالا چی میشه…..چقدر خوب میشه …اما….👀👀👀😆👀👀👀

    1. ناشناس می گوید

      عجب گفتی!!!!!!!!!!!!!!!!!
      پیدا کنید میوه فروش را!!!!!!
      اینها همان کسانی هستند که کارشکنی می کنند در این ۲۶ سال سابقه ما ندیدیم عیدی به اسفند بماند همیشه در بهمن واریز میشد
      سیاسی کاری تا کی ؟؟؟؟

  8. تبریزی می گوید

    امروز ۱۸ اسفنده .. قبلا هم شده تو مخابرات عیدی بمونه ۱۸ اسفند؟
    سردبیر جان چه خبر از عیدی؟ حقوق؟ معوقات؟

  9. ناشناس می گوید

    در مشهد برای جلوگیری از کرونا در مراکز هیچ کاری انجام نشده

  10. امین مروتی می گوید

    با سلام و تبریک میلاد امیر مومنان حضرت علی خدمت شما سردبیر گرامی و همه همکاران رسمی

    با این بد عهدی مدیران مخابرات ایران باید همگی ما کارمندان رسمی ، جهت اعتراض به دیر دادن عیدی ، حساب بانکی حقوق خودمان را مسدود کنیم و اجازه این لجام گسیختگی یکطرفه را به مدیران مخابرات ایران ندهیم که با حیثیت و حق و حقوق ما و اهل و عیالمان بازی کنند.
    …………..

  11. اللهم الرزقنا التوفیق ღ الشهادة ღ فی سبیلک... می گوید

    آقای صدری شاید مشکل فرض محال و محال و محال نقدینگی باشه ( مخابرات ماهیانه حدود ۲۰۰ میلیارد درآمد داره که حقوق کارمنداش با عیدی و پاداش و … زیر ۱۰ میلیارد میشه ) اگه اشتباه نوشتم سر دبیر عزیز اصلاح کنند.
    فقط یه مطلب مهم ؛ اینکه آیا شما دوست دارید بدون دادن عیدی و حقوق به موقع و چیزای دیگه دل همه و همه همکارها رو شاد کنید . ابتدا لطفا فیش حقوقی خوتونو نمایش بدید و دوم اینکه فقط ۴۰ در صد از حقوقتونو بدین به یتیم ها و افراد بی سرپرست. بنده خودم ۲ تا یتیم رو به سرپرستی گرفتم. البته چون کسی نمیشناسه ریا نیست. شما نگران ریا نباشید قول میدم همه همکارا هیچ وقت گله نمیکنند باور کنید راست میگم. میدونید مشکل کجاست شما هم انسانید و بقیه هم انسان هستند و شما هم زن و بچه دارید و بقیه هم دارند اما مشکل اینجاست که حقوق شما چیزی بیش از حقوق ۵ تا کارمند کارشناس هست. واسه همین مشکل رو نمیفهمید چیه اصلا نمیتونید بفهمید اصلا دلتون سنگ شده براتون انسانیت مهم نیست . حیف که یه حدیث اگه اشتباه نکنم از امام حسین علیه السلام بود خوندم نوشته بود اگر با یه سید از اولاد ما برخوردید اگر حق هم با شما بود شما بخاطر ما اهل بیت کوتاه بییاید و مراعات کنید ولی شکایت شمارو به جدتون میکنم اگر اگر و اگر کوتاهی کرده باشید. واگذارتون میکنم به خدا و پناه میبرم به خدا . ممنونم. تشکر.

    1. مهرداد می گوید

      بعضی از استان ها با احتساب بیمه و مالیات حدوداً ۱۰ میلیارد در ماه حقوق پرداخت می کنند و با احتساب شرکتی ها از ۱۰ میلیارد هم بیشتره.
      من نمیخام در دفاع از مدیران صحبت کنم ولی درآمدی که ثبت می شود یک طرفه ماجراست و نقدینگی طرفه دیگر ماجرا.مخابرات مقدار بسیار زیادی از درآمدها را طلبکار است که اگر به درصد لاوصولی استانها و شهرستان ها دقت کنید متاسفانه درصده زیادی طلبکار هستیم.

    2. همکار می گوید

      سلام همکار گرامی و همه همکاران گرامی
      تا زمانی که تهدید کنیم و برای گرفتن حق خودمان به خدا پناه ببریم و هیچ اقدامی نکنیم بعید است وضع بهتر ازاین بشود یک بار هم که شده عملا خودمان همت کنیم و برای گرفتن حق مان بلند شویم و تا حصول نتیجه هم کوتاه نیاییم.
      البته بزرگترین نتیجه اثبات هم‌گروهی همه همکاران در رسیدن به حقشان است.

  12. ناشناس می گوید

    همگی به تجمع ۲۵ اسفند می پیوندیم.
    کفن می‌پوشیم و دوستشون رو میکنیم

  13. ناشناس می گوید

    با تعارف و کنایه و نفرین و ناله به جایی نمیرسیم، هیچ زمانی در طول تاریخ این موارد سبب احقاق حق مظلوم از ظالم نشده، به تشکل ها هم نمیتونیم دل خوش کنیم، نمیگم همدست طرف مقابلند و یا ناتوانند، بلکه دیگه هر چه که از دستشون بر میومده و توانشون بوده انجام دادند، نتیجه شده چند تا صورتجلسه که به یک ماه نرسیده بی اعتباره! یکی از بندهای صورتجلسه ۲ اسفند پرداخت کامل مطالبات ۹۸ برای شاغلین و بازنشستگان تا پایان اسفند بود، تا پایان اسفند منتظر میمونیم ولی قابل حدسه که هیچ پرداختی ای در کار نیست و این یعنی طرف مقابل حتی یک ماه هم به تعهدی که میده پایبند نیست! اصلاً ارزشی برای مذاکره و تعهد و مذاکره کنندگان و نمایندگان ما و خود ما و البته خودش قائل نیست! متأسفانه تشکل ها هم برای توجیه این امر و چون واقفند که مذاکرات کاملاً شکست خورده ست و صورتجلسات حاصله، اعتبارشون حتی در حد یک ماه هم نیست، با بازی های زرگری و القای اختلاف بین خودشون و آخریش هم استعفا برخی از بزرگانشون و … سعی دارند تا توجیهی برای بدعهدی طرف مقابل و سرپوشی برای شکست در مذاکرات و توانایی محدود خودشون پیدا کنند، چرا؟ واقعاً نمیدونم! ولی از حالا مدعیند عدم اجرای بندهای صورتجلسه ۱۲ اسفند به دلیل مخالفت و بیانیه یکی از اعضا بوده که دلیل کاملاً مردودی است! صورتجلسه بندهای بلند مدت داره در حالیکه حتی بندهای یک ماهش هم با بد عهدی و عدم اجرا روبرو شده! اجرای اتوماتیک وار آئین نامه هم که ظاهراً مورد قبول واقع نشده و از سال دیگه مجدداً شاهد بدعهدی ها و خیانت ها خواهیم بود! راه مقابله با این موارد آه و نفرین و ضجه و ناله و التماس نیست، بلکه باید حرکتی کشوری و محکم داشته باشیم که همه دنیا با خصوصیات جنایتکارانه ی ستاد اجرایی آشنا بشه! البته تا پایان اسفند صبر میکنیم تا دیگه توجیهی نباشه، ولی پس از پایان اسفند نباید به حرف هیچ کس و علی الخصوص عزیزان شورای عالی گوش کنیم، اگر واقعاً دنبال احقاق حق هستیم فرصت مذاکرات تمام شد.

  14. ناشناس می گوید

    با سلام سردبیر ما کارکنان رسمی تشکر ویژه از شما اونا داریم که امسال دوبار عید میگیریم بهمن و اسفند چنانچه اگه صلاح میدونید ای مدیرای بخش خصوصی اگه میخوان مارو شاد کنن عیدی امسالو تو حقوق فروردین واردیبهشت ……. اعلام کنند .

  15. علی می گوید

    میشه بگید عیدی کارگزاران کی پرداخت میشه؟؟؟؟؟؟

  16. ناشناس می گوید

    سلام سر دبیر عزیز
    قضیه چیه عیدی ی نمی دهند مابتفادت رفاهیات اگر پول باشه می دهند
    واقعا فکر می کنند کارمندان رسمی با این وضع موجود در سطح رفاه عالی هستند در ست است کرونا آمده از عید و مسافرت خبری نیست ولی باید پول باشد نان سیب زمینی بخریم . من نمی دانم چرا مارا انقدر در تنگنا می گذارند و لی ما باید قطعا بدانیم که خدا ناظر احوال ما است

  17. مجید می گوید

    سلام جناب سردبیر قرار بود واسه اون استانهایی که واریزی نداشتن امروز خبر بدین چی شد ممنون میشم جواب بدین

نظرات بسته شده است.