مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رونمایی از یادمان جشنواره کودک آنلاین

مخابرات ما – با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از یادمان جشنواره کودک آنلاین رونمایی شد.

مخابرات ما ( محمد – وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) –  محمدجواد آذری جهرمی، ظهر دیروز با حضور در محوطه پردیس وزارت ارتباطات، از سه مجسمه حجمی به‌عنوان یادمان جشنواره کودکآنلاین رونمایی کرد.

سید جمال هادیان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره رونمایی از این یادمان گفت: جشنواره کودک آنلاین یک کار بدیع و خلاقانه بود که به همت مرکز روابط عمومی در سال ۹۷ برگزار شد و هدف آن راه‌اندازی نهضت تولید محتوای مناسب برای کودکان ایرانی در فضای مجازی بود.

وی افزود: به مناسبت برگزاری نخستین دوره از این جشنواره و موفقیت‌های که به دست آمد تصمیم گرفته شد تا نمادسازی انجام گیرد. بر همین اساس سه اثر حجمی هماهنگ، تحت عنوان یادمان کودکآنلاین، در محوطه مقابل معاونت فناوری و نوآوری با استفاده از ظرفیت درخت‌های خشک‌شده توسط مجسمه‌ساز جوام کشور خانم منصوره فیضی طراحی و اجرا و امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری از آن‌ها رونمایی شد.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات ادامه داد: امیدواریم این یادمان همیشه یادآور کار بزرگ و رویداد کم‌نظیر کودکآنلاین باشد، رویدادی که تجربه‌های مدیریتی آن در نهضت تولید محتوا برای همه حاضران در این اکوسیستم به کار خواهد آمد.

هادیان در خاتمه گفت: امیدواریم در آینده نزدیک برای سایر رویدادهای مشابه، از ظرفیت دیگر درخت‌های خشک‌ شده پردیس وزارت ارتباطات به‌تدریج برای نمادسازی استفاده شود تا همیشه ماندگار بمانند و یادآور عملکردها و خلاقیت‌های وزارتخانه در دوره اخیر باشند.

***

1163770cookie-checkرونمایی از یادمان جشنواره کودک آنلاین

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.