مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کارگزاران مخابرات روستایی در انتظار عیدی و حقوق بهمن ماه

مخابرات ما – کارگزاران مخابرات روستایی سراسر کشور با انتقاد از عدم پرداخت حقوق بهمن و عیدی خود، خواستار توجه به مطالبات خود شدند.

مخابرات ما ( محمد – ایلنا) -نمایندگان کارگزاران مخابرات روستایی سراسر کشور  اظهار داشتند: باتوجه به نزدیک شدن به پایان سال، نقطه امید و روزنه‌ای مثبت برای افرادی که طبق قانون کار حقوق دریافت می‌کنند، ایجاد خواهد شد به دلیل اینکه عیدی پایان سال نیز همراه با حقوق بهمن ماه واریز می‌شود که این می‌تواند تا حدودی گرفتاری‌ها و دغدغه‌های پایان سال و اول سال جدید را کاهش و یا سر و سامان دهد، در این میان جامعه کارگزاران مخابرات روستایی‌ هنوز حقوق بهمن ماه و عیدی خود را از شرکت مخابرات ایران دریافت نکرده است و این در حالی‌ست که در ماه‌های پیشین قبل از پایان هر ماه حقوق‌ها مرتب واریز می‌شد.

به گفته‌ی آنها، کارگزاران در جریان اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگزاران مخابرات روستایی، در ادارات کار ثبت شکایات نموده و آرای حل اختلاف را مبنی بر الزام شرکت مخابرات به پرداخت این تفاوت‌ها گرفته‌اند و انتظار آنها این است که مخابرات به آرای صادره تمکین نماید و در عین حال، مطالبات مزدی کارگزاران را پرداخت کند.

آنها تاکید کردند: چشم امید کارگزاران مخابرات روستایی که در مناطق سخت و روستایی مشغول به کار هستند، به پرداخت مزایا و عیدی قبل از نیمه‌ی اسفند است و امیدواریم به این مطالبه توجه کنند.

***

1163620cookie-checkکارگزاران مخابرات روستایی در انتظار عیدی و حقوق بهمن ماه

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام مسئولین محترم شما به خوردن حق ضعیف و بد بخت بیچاره عادت دارین ما کار گزاران هم باورمون شده شماها که حقوق های نجومی میگیرین چه به یاد تون میفته که ماهم خانواده داریم خود خوری برا مسئولین – عادت شده انتظار بیشتری هم از این نیست واقعا حقوق دریافتی کارگزاران بعد چندین سال خجالت اوره اما کی هست که به داد ما طبقه پایین باشه من که عارم میاد بگم چقدر ی حقوق میگیرم .

  2. بی خیال می گوید

    سلام کارگزاران حساب مخابرات رابسته اند نه حقوق میگیرند نه عیدی و کارکنان رسمی هم به همین علت عیدیشون به تعویق افتاده
    مخابرات ایران باید ی فکری بکنند

  3. همکار می گوید

    سلام-بعضی ازهمکاران به گونه ای حرف میزنن که انگارمال پدرشونو میخوان بدن به کارگزارا ن بابا اونا همکارمن وتوان قدری انصاف داشته باشین

  4. اسد می گوید

    هنوز هیچ نفری نه رسمی نه شرکتی – خدمات اول یا شسکام عیدی نگرفتند . کارگزاران عیدی میخوان

  5. مجید می گوید

    سلام من از کارگزاران مخابرات استان اصفهان هستم هنوز حقوق بهمن ماه را پرداخت نکردند همیشه قبل از پایان هر ماه واریز میشد .

  6. جانبازشیمیایی 8سال دفاع مقدس می گوید

    سلام-انشاا..مسئولین ازبلایای طبیعی که ازاول سال ۹۸گریبان گیرهمه شده درس عبرت بگیرن

  7. رشید ترابی می گوید

    واقعا به این طرز فکر مدیران مخابرات متاسفم ویروس کرونا را نمی بینید بلای است از طرف خداوند فردا ممکن است کرونا امانتان ندهد پس بیاید از خودتان نام نیکو برای فردا بگذارید

  8. هادی می گوید

    سلام سر دبیر محترم به خاطر رضای خدا پیگری کنید حقوق کارگزاران کی پرداخت میشود به خدا پول نان نداریم لطفا پاسخ دهید فقط تاریخش را بدانیم ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هادی جان
      برام لطفا توضیح بده
      حقوق چه ماهی داده نشده؟
      یک ماهه؟ چند ماهه،؟

  9. ناشناس می گوید

    هنوز که عیدی ندادن که شما طلب کارید

    1. هادی می گوید

      ما حقوق هم نگرفتیم برادر بزرگوارم ما همه با هم برادر هستیم

    2. بلاتکلیف می گوید

      عیدی ندادند ولی شما حداقل حقوقتان را گرفتید

  10. جعفر قاسمی از اردبیل می گوید

    با سلام آقایانی که حقوق های نجومی می گیرند اصلا به فکر کارگزاران نیستند چون یا خانواده ندارند یا از درک و فهم نداری چیزی متوجه نمی شوند کسی که شکمش سیر است از اونی که گرسنه است و از فکر خانواده اش نمی تواند شب را با آرامش صبح کند خبر ندارد ما هم واگذار میکنیم به خداوندی که صاحب زمین و زمان است .

  11. ناشناس می گوید

    سلام : به احتمال زیاد اقایان دکتر صفری و دکتر سید هاشمی در اعتراض به شکایت کارگزاران اینگونه دستور داده اند .

    1. ناشناس می گوید

      برادر عزیز من از قدیم گفته اند سواره در غم پیاده و سیر در غم گرسنه نیست یا عزیز زهرا به خون شهدای مدافع حرم ظهور کن تا عدالت برقرار شود

نظرات بسته شده است.