مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اجرای پروژه تار جهت ارتقاء کیفیت ارتباط در استان گلستان

ارتقا کیفیت ارتباط در روستاهای گلستان با اجرای پروژه تارA•ìB-ÆAΦbZ

مخابرات ما- معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام خبر اجرای پروژه تار در مناطق کم برخوردار این استان گفت: هدف این طرح افزایش دسترسی پهن باند مشترکین است.
مخابرات ما
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، سید حامد قدس علوی معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در بازدید از اجرای این پروژه گفت: پروژه تار (توسعه ارتباطات روستایی) با هدف کاهش شکاف دیجیتال بین شهر و روستا و ارتقاء سطح کیفیت ارتباط در مناطق کم برخوردار روستایی اجرایی شد.
وی افزایش ظرفیت ارتباطی را از مزایای فیبر نوری (تار) اعلام کرد و افزود: با اجرای این طرح در روستاها، خدمات ارتباطی و زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات توسعه یافته و میزان دسترسی خانوارهای روستایی به شبکه مذکور و ارائه خدمات نوین و توسعه زیرساخت الکترونیکی در روستا افزایش می یابد.
قدس علوی در ادامه افزود: برای رفع موانع پیش روی توسعه ارتباطات و دسترسی تمام شهرها و مناطق روستایی به ارتباطات در تلاش هستیم بر همین اساس پروژه فیبرنوری در قالب ۲۵۰ کیلومتر شروع شده که با حداکثر توان در حال اجرا است.
معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در انتها اضافه کرد: اجرای فاز اول پروژه فیبرنوری (تار) در استان آغاز شده تا از این طریق کیفیت خدمات ارتباطی در برخی مناطق مشکل دار استان علی الخصوص روستا ها برطرف شود.
1162610cookie-checkاجرای پروژه تار جهت ارتقاء کیفیت ارتباط در استان گلستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. حبیب الشعراء می گوید

    ایراد شعرم را برطرف کردم،حالا این :

    تو رهزن دین بودىُ ، کاشانه زدی
    بر تار دلم ، تو زخم جانانه زدی

    من زخمه زنم به تار و تو زخم، چرا!؟
    مستی ز غروُرُ ، چند پیمانه زدی؟

    خود خودم،حبیب الشعراء
    ۲ اسفند ۹۸

  2. حبیب الشعراء می گوید

    تو رهزن دین بودىُ ، کاشانه زدی
    بر تار دلم ، تو زخم جانانه زدی

    تاری که زنم با دل خسته،تو متار!
    مستی ز غروُرُ ، چند پیمانه زدی؟

    خود خودم،حبیب الشعراء
    ۳۰ بهمن ۹۸

نظرات بسته شده است.