مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – جناب صدری! فقط یکی از مدیران کارشکن را عزل کنید تا مصوبات اجرا شود!

مخابرات ما-  پس از نوشته های منتشر شده در سایت در باب دلایل عدم اجرای مصوبه ۱۷ آذر! این را بعنوان راه حل برون رفت از مشکلات شما نوشته اید.

 

بازنشسته اخیر

 ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ در ۹:۰۹ ب.ظ

واضحه، از دو حال خارج نیست:

  1. مدیران فوق ارشدی که موافق مصوبه بودند ریا کردند و سر همه ما را کلاه گذاشتند تا با گذشت زمان تخم نا امیدی بپاشند و روحیه پیگیری همکاران را با یأس و ناامیدی در هم بشکنند.
  2. مدیران فوق ارشد آنقدر ضعیف و بی کفایتند که مدیران ارشد زیر دستشان حتی تره هم برایشان خرد نمی کنند.

اگر از من بپرسید مورد دوم را تأیید می کنم، چرا که تجربیات متعدد گذشته به وضوح صحت آنرا تأیید می کند. بارزترین گواه بر این ادعا بخشنامه کنار گذاشتن مدیران با سابقه سی سال به بالاست که علیرغم چند نوبت تأکید مقام اول شرکت و این اواخر تهدید ایشان به ورود مستقیم به اجرای بخشنامه در صورت عدم تمکین مناطق (که امروز مشاهده می فرمایید)، با گذشت بیش از یکسال از این دستور آب از آب تکان نخورده و هیچیک از مدیران تنزل مقام پیدا نکرده اند که هیچ، چاقتر و مستدام تر به میز قدرت خود تکیه زده اند.
اگر این استدلال روشن من را بپذیرید پس نتیجه خواهیم گرفت راهی که رفتیم (دل بستن به وعده های مدیران و انتظار بی پایان برای حصول نتیجه) اشتباه بزرگی بوده که جز اتلاف وقت و عمرمان نتیجه ای در بر نداشته است.

اما جسارتأ یک پیشنهاد به جناب مهندس صدری دارم.
سید جان! شما مقام اول شرکتید. اگه قرار باشد دستور روی دستور صادر کنید و احدی از زیر دستان از آن تبعیت ننمایند اولأ اصل جایگاه جنابعالی در مقام ارشد مورد خدشه قرار می گیرد و ثانیأ حق و حقوق کارکنان دون منصب پایمال می شود.

سفارش من به عنوان کوچکتری که سی سال از عمر خود را در جایگاههای مختلف از کارمند ساده تا مدیر سپری و از اندوخته فراوان عملکرد مدیریتی مدیران متعدد بویژه مدیریت قدرتمند و مردانه جناب مهندس یوسف پور (که جا دارد آرزوی سلامتی برایش داشته باشم) برخوردارم، این است که کافیست فقط یک مدیر کارشکن که از دستور جنابعالی تخطی نموده را بی تعارف و با قاطعیت برکنار کنید تا حساب کار دست دیگران بیاید.
آنوقت شاهد خواهید بود که چگونه دستورات جنابعالی بی درنگ و کم و کاست به اجرا در خواهد آمد.
باید بگویم مدیران زیر دست شما ظرفیت اخلاق آرام شما را ندارند و این است که خروجی عملکرد مدیران ارشد شرکت و نتایج ضد و نقیض آن دود از سر همه بلند می کند.

 

1156480cookie-checkشما نوشته اید – جناب صدری! فقط یکی از مدیران کارشکن را عزل کنید تا مصوبات اجرا شود!
8 نظرات
  1. طاهره می گوید

    بنام خدا تغییر مدیریت محترم عامل و هیات مدیره

  2. کرمانی می گوید

    با سلام
    در مورد بخشنامه کنار گذاشتن مدیران بالا ی۳۰ سال نوشته اید می شود یک نسخه از این بخشنامه را روی سایت بگذارید به چه دلیل مدیری که زحمت کشیده واز پستهای پایین تا مثلا رئیس اداره بالا رفته با یک بخشنامه وبدون دلیل موجه صرف اینکه چون خدمتش از سی سال رد شده نباید رئیس اداره باشد می دانید همین وسیله ای می شود برای مدیر منطقه ای که بدنبال رفیق بازی و تشکیل تیمی که هر چه گفت فقط سری تکان دهند ونائید کنند می شود.
    فکر کردید با این بخشنامه همه مدیران بالای ۳۰ سال کنار گذاشته می شوند ونیروهای جوان مدیر می شوند ؟
    خیر
    بلکه این دستور حربه ای می شود برای حذف مدیران زحمتکش ودلسوز مخابرات
    چه بسیار مدیرانی که بالای ۳۰ سال کار کرده وبعد از سی سال نه تنها کنار نرفته اند بلکه بجای یک پست دو ویا سه پست دارند ودر حاشیه امن مشغول امور دنیوی هستند.
    کسی این بخشنامه را صادر کرده اول که گفته محرمانه است وثانیا نمی داند بسیاری از مجریهایش خودشان بالای ۳۰ سال در مخابرات هستند وبدنبال منافع بالاتر!
    کسی که مسلمان است اولا بخشنامه خلاف قانون صادر نمی کند ثانیا اعلام می کند برا ساس شایسته سالاری مدیری که آخر خدمتش است وتوانایی کا ررا دارد تا پایان خدمت در پستهای مدیریتی هم می تواند کار کند و اگر نیروهای جوان نیز توانایی کار را دارند در سمتهای مدیریتی نیز از آنها استفاده شود.
    شفافیت در همه پستها می تواند کمک در مدیریت بهتر و پیشرفت کار ها باشد .
    اما متاسفانه با سو مدیریت هم انگیزه را از نیروهای زحمت کش قدیم وهم از نیروهای جوان گرفته اند واین هر دو را به جان هم می اندازند.
    امید وارم روزی برسد که بر اساس قانون ما هم قدر دان نیروهای پیشکسوت باشیم وهم قدر نیروهای جوان را بدانیم .
    یا علی

  3. ناشناس می گوید

    به اقای مهندس صدری سلام برسونید وبگید سید بزرگوار وقتی مدیر منطقه زورش به یک رییس اداره با سابقه فوق بالا نرسه ولابیگران افراطی از تخلفاتش حمایت می کنند دیگر چه انتظاری است
    اقای مدیر عامل بالای سی سال ریاست برای یک رییس شهرستان کافی نیست؟
    اقای مدیر عامل سخنان رهبر معظم انقلاب از کارایی جوانان چقدر سخن بمیان اوردند؟
    اقای مدیر عامل رییس شهرستانیکه همه کارکنانش را بنحوی تارومارکرده چه خبر دارید ؟
    اقای مدیر عامل رییس شهرستانیکه بعد از سی واندی سال مثلا MDF مخفف چه کلماتی است بلد نیست چه انتظار دارید مخابرات پیشرفت کند
    اقای مدیر عامل رییسی که همه ارزشهای والای کارکنان که از خانواده شهید وایثارگر و……گرفته تا یک کارمند ابرودار بخاطر میزش همه چیز را بربازیچه گرفته چگونه می تواند به ارزشهای چهل ساله اقتدا کند؟ا
    ودرپایان جناب صدری و مدیران مناطق بدانید انروزی متوجه خواهید شد که دیگر کار از کار گذشته وکاری دیگر نمی توانید بکنید که پشیمانی دیگر سودی ندارد ۰فقط مواظب باشید نفرین مظلومان دامنگیرتان نشود
    کارمند ۲۷سال سابقه رسمی
    باتشکر

  4. ناشناس می گوید

    سلام جناب مدیری که از خدمات آقای یوسف پور فرمودید البته احتمال اول شما درست است همه نقشه های سیدی ی ی ی ن ن ن ن بوده است .

  5. ناشناس می گوید

    سلام علیکم خدمت همه همکاران آقا سهامداران بعد از ده سال به قانونی ده سال پیش خود نوشته وبا آن این مخابرات قربانی شده کسانی این قربانی کردند درگام دوم نیرونی انسانی سر بریدند وده سال عمر همکاران به بازی گرفتند اگر از داخل کار شکنیمی کنند با چراغ سبز خودشان هست که نمی خواهند بعد از ده یک توافق نیم بند انجام شده باز بد عهدی ادامه دهند راستش بخواهید اینها از اول بد عهد بودند به مال غیر صاحب شدند…………..
    ..

  6. ناشناس می گوید

    سلام در پاسخ به همکار محترمی که درخواست عزل مدیر مخالف اجرای فرامین آقای مدیر عامل را داشته اند! به ایشان عرض کنم اینطور نیست که تصور می فرمایید! خیلی عذر می خواهم این بازی خیلی جدی و پیچیده است و متاسفانه علیرغم تصوری که داریم این دفعه هم بازی خوردیم! پس لازم است دقیق تر بیندیشیم!

  7. همت می گوید

    سردبیر گرامی تا افراد با سابقه بالا و پیر در مدیران هستند وضع همین است معاون شبکه ای ۳۵سال سابقه دارد و اطلاعاتی از شبکه جهانی ندارد و فقط ماهی ده میلیون تعطیل کار اضافه کار ماموریت جبران خدمات میگیرد باید بر ضد کارکنان جوان سخن بگوید تا بماند و از مخابرات ماهی سی میلیون ببرد

  8. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    با سلام هرچه بگنددنمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک. افسوس برای مدیرانمان که جزء کارشکنی درحق کارمندان وبارنشتگان ضعیف چیز دیگری درچنته ندارند. فقط حق پایمال کردن . وظلم به زیر دستان بلدند. اینهم اخر وعاقبت مخابرات با این مدیران نمی دانم چه بگمش. فکر عاقبت خود باشید. خدانکند اه مظلومی ظالمی را بگیر د. هم اخرتس فنا است. وهم دنیایش.

نظرات بسته شده است.