مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دور همی شاغلین و بازنشسته ها در مخابرات منطقه خراسان جنوبی.

مخابرات ما- دورهمی همکاران در استان خراسان جنوبی روحیه ها را بالا برد.

 

مخابرات ما (دباغی) – مدیریت ها می توانند با شیوه های متفاوت  شور و نشاط همکاران، و همچنین ضریب علاقمندی آنان به محیط کار  را افزایش دهند.این شیوه ها فقط پرداخت مستقیم مالی به کارکنان یا بازنشسته ها نیست.

به گزارش خبرنگار و نماینده مخابرات ما در مخابرات منطقه خراسان جنوبی مراسمی به نام دور همی در بین همکاران اعم از شاغل و بازنشسته ، رسمی و شرکتی و پیمانکار توانسته انگیزه های آنان را بالاتر بوده و روحیه ها را تقویت کند.

.
یکی از طرح های موفق اخیر، فعالیتی ابتکاری است که با مدیریت همکاران پیشکسوت  استان خراسان جنوبی و حمایت مدیر مخابرات منطقه  اجرا  می شود جلسه ای است به نام دورهمی.

.
جلسه دورهمی همکاران بازنشسته و شاغل، هر  ماه یک بار در محل نمازخانه ساختمان مرکزی برگزار می شود که در آن همکاران بازنشسته در نشستی ساده و صمیمی از تجربیات و خاطرات خود در زمان اشتغال برای حاضران سخن می گویند. این طرح در حال حاضر با استقبال گسترده همکاران مواجه شده و هر ماه بر تعداد افراد شرکت کننده در جلسه اضافه می شود.
جالب اینکه  همکارانی در این جلسات شرکت می کند که سالهاست حتی برای رفع مشکلات اداری خود نیز به مخابرات مراجعه نکرده اند.

.
طرح دیگری که بر علاقمندی شاغلین و بازنشسته ها در استان خراسان جنوبی اضافه کرده  برپایی اردوهای داخل استانی است که با پرداخت هزینه سفر از سوی همکاران و تامین محل اسکان از سوی مدیر منطقه توانسته همکاران را در ساعت غیر اداری دور هم جمع کند و ضریب علاقمندی به سیستم را افزایش دهد.

تمامی عکس های زیبای رسیده را منتشر می کنیم به این امید که باز هم خبرهای این چنینی از این استان و استانهای دیگر به دست ما برسد.در روزهایی که امیدها آسیب دیده صحنه ای زیباتر از اینها سراغ دارید؟

 

1152580cookie-checkدور همی شاغلین و بازنشسته ها در مخابرات منطقه خراسان جنوبی.
8 نظرات
  1. Ali می گوید

    جناب آقای آذری مدیر عامل محترم انشاالله همیشه سرزنده و پاینده باشید امید دل ما هستید

  2. ناشناس می گوید

    باسلام
    این ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان چی شد به کجا رسید دو سال است از بخشنامه آن از طرف شرکت مخابرات به استانها میگذرد لطفا تا زنده هستیم این پول را بدهید تا حداقل بتوانیم از آن استفاده کنیم وحسرت آن بر دل مانماند که فقط وراث استفاده کنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. نیروی شرکتی می گوید

    سلام سردبیر گرامی اینم دعای خیر ما برای جناب آقای مهندس آذری.
    امروز برایت اینگونه دعا کردم!
    خدایا! بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او!
    پس قرار ده بی نیازی در نفسش! یقین در دلش!
    اخلاص در کردارش! سلامتی در وجودش!
    روشنی در دیده اش! بصیرت در قلبش! و روزی پر برکت در زندگی اش

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      آمین یا رب العالمین

    2. بیرجندی می گوید

      البته ان شاالله این دعاهای خیر در ماه ها و سال های آتی نیز مستدام باشه.
      هنوز اول راه ایشون هست و انشالله که اقدامات شایسته و قابل تقدیر ایشون در آغازین روزهای مدیریتشان، احساسی و خدای ناکرده عوام‌فریبانه نباشه،و صد البته امیدواریم شاهد استحکام موقعیت ایشان به عنوان مدیر عامل باشیم
      تا اینجای کار با صدای رسا میگم:دمت گرم آقای آذری،برقرار باشی برادر.

  4. سیدمجتبی برزیده می گوید

    با سلام خدمت سردبیر .بنده از همکاران استان خراسان جنوبی هستم از شهرستان فردوس هستم .از مدیر عامل منطقه جناب آقای مهندس آذری بابت تمام زحمت های که برای رفع مشکلات استان کشیدن کمال تشکر را دارم برایشان آرزوی موفقیت میکنم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خدا رو شکر

  5. حامی بازنشسته می گوید

    ماشاالله

نظرات بسته شده است.