مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سایت‌های در خطر تهدید آمریکا، چطور از شرکت ارتباطات زیرساخت کمک بگیرند؟

مخابرات ما – شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد، برای حل مشکلات زیرساختی سایت‌ها و مشاوره در خصوص اتفافاتی مانند از دسترس خارج شدن سایت‌های ایرانی بر اثر تحریم‌های آمریکا، می‌توانند از طریق آدرس ایمیل help@tic.ir با این مجموعه در ارتباط باشند.

مخابرات ما ( محمد – ایرنا) -عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت صبح امروز و در واکنش به تحریم سایت‌های ایرانی توسط آمریکا اعلام کرد، سایت‌ها و شرکت‌هایی که احتمال می‌دهند با تحریم‌های بزدلانه‌ آمریکا مواجه شوند، با ما تماس بگیرند تا تمهیدات لازم پیشاپیش انجام شود.

سجاد بنابی درباره این که شرکت‌ها و سایت‌ها چطور می‌توانند از کمک شرکت ارتباطات زیرساخت استفاده کنند گفت: ما برای چنین مواقعی یک راه ارتباطی از طریق ایمیل داریم. افراد یا شرکت‌هایی که مشکلاتی در حوزه زیرساخت دارند می‌توانند از طریق آدرس ایمیل help@tic.ir ارتباط برقرار کنند و مشکل شان را با ما در میان بگذارند.

وی افزود: ما هر کاری که در توانمان باشد برای برطرف کردن مشکلات زیرساختی شرکت‌ها و مجموعه‌ها انجام می‌دهیم. البته خیلی از مشکلاتی که اکنون برای سایت‌ها به وجود آمده است ربطی به مسائل زیرساختی ندارد اما در همان حوزه هم می‌توانیم راهنمایی‌شان کنیم تا مشکلی به وجود نیاید یا به حداقل برسد.

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در توضیح بیشتر اتفاقی که برای سایت‌هایی مانند خبرگزاری فارس، بانک سامان و آپارات در گذشته رخ داده است، افزود: ماجرایی که برای دسترسی به دامین‌های غیر از ir  رخ داده، به این دلیل است که شرکت‌ها دامین های خود را از نماینده‌های شرکت‌های خارجی در ایران خریداری می‌کنند که به آن‌ها ریجسترر می‌گویند.

بنابی افزود: نکته این‌جاست که از دو سال قبل شرکت‌های آمریکایی حق ندارند به ایرانی‌ها سرویس بدهند. به همین دلیل گاهی اوقات طبق بررسی‌هایی که انجام می‌شود، هاست یا دامنه‌هایی که متعلق به ایران هستند اما از شرکت آمریکایی خدمات گرفته‌اند را به طور کامل قطع می‌کنند.

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت درباره این که آیا این الزامی به وجود می‌آورد تا شرکت‌ها حتما از دامنه .ir استفاده کنند؟ گفت: نه الزاما اینطور نیست. تنها کاری که باید انجام دهند این است که برای دریافت خدمات سراغ شرکت‌های آمریکایی نروند و به جای آن از شرکت‌های اروپایی، مالزیایی، هندی خدمات دریافت کنند.

***

1152480cookie-checkسایت‌های در خطر تهدید آمریکا، چطور از شرکت ارتباطات زیرساخت کمک بگیرند؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.