مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اتصال بیش از هزار روستای آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات

ÊÌåíÒ æ ÇÊÕÇá í˜ åÒÇÑæ ۴۰۹ ÑæÓÊÇí ÇÓÊÇä Èå ÔȘå ãáí ÇØáÇÚÇÊ ÏÑ ÂÐÑÈÇíÌÇä ÛÑÈí

مخابرات ما- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در گفت و گو با پایگاه خبری بارش نیوز اظهار کرد: تاکنون یک‌هزار و ۴۰۹ روستای بالای ۲۰ خانوار استان در فاز اول به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی ICT آذربایجان غربی، قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در گفت‌وگو با پایگاه خبری باریش نیوز و در پاسخ به سوالات پیامکی مردم در خصوص اینترنت روستایی عنوان کرد: در سال‌های اخیر اعلام کرده بودیم که روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت برخوردار می‌شوند، این وعده را در دو فاز عملی کردیم که در فاز اول تحت عنوان پروژه اینترنت روستایی و در قالب اعتبارات طرح USO یک هزارو ۴۰۹ روستا از اینترنت پر سرعت برخوردار شدند.

وی در رابطه با فاز دوم این طرح افزود: فاز دوم که تحت عنوان پروژه همت است، یک هزار و ۱۴۲ روستا به اینترنت پر سرعت مجهز می‌شوند که تاکنون زیر ساخت ۲۶۷ روستا انجام شده و قابل بهره برداری است.

جلیلی نژاد تصریح کرد: تعهد وزارت ارتباطات بر اساس برنامه ششم توسعه تامین ۸۰ درصد روستاها بالای ۲۰ خانوار است، اما هدف ما مجهز کردن ۱۰۰ درصد روستاها به اینترنت پرسرعت می باشد که در این راستا۹۰ درصد ۸۷۵ روستا باقی مانده  عملیاتی شده است و ۱۰ درصد باقی مانده بحث تجهیزات است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خاطر نشان کرد: در صورت تامین تجهیزات روستاهای باقی مانده در اسرع وقت به اینترنت پر سرعت متصل می‌شوند.

جلیلی نژاد در ادامه با اشاره به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند تمام شکایت‌های خود را در حوزه وزارت ارتباطات با مراجعه به سامانه ۱۹۵ یا تماس با این شماره اعلام کنند.

وی افزود: پس از اعلام شکایت یک کد پیگیری در اختیار فرد قرار داده می‌شود تا با استفاده از آن شکایت خود را پیگیری کنند تمام شکایت‌های اعلام شده در این سامانه یا تلفن گویا ظرف ۴۸ ساعت پیگیری ‌و نتیجه آن اعلام می‌شود.

1152250cookie-checkاتصال بیش از هزار روستای آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.