مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گفتگوی نمایشگاهی مخابرات ما با مهندس اروجی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی(بخش اول) + صوتی

مخابرات ما- نمایشگاه بین المللی مشهد در طی چهار روز دو نمایشگاه الکامپ و شهر هوشمند را بطور همزمان برگزار کرد.مخابرات منطقه خراسان رضوی نیز فعالانه در این نمایشگاه حاضر بود. مطلب فعلی حاصل گفتگوی ما با مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی است.

 

مخابرات ما – پنجشنبه شب فرصتی پیش آمد تا همزمان با حضور مدیر منطقه خراسان رضوی در نمایشگاه باشیم.از این فرصت استفاده کردیم و  از مهندس اروجی خواستیم دقایقی مهمان ما باشد و به سوالات ما پاسخ دهد.او با خوشروئی پذیرفت و در شلوغی و سر و صدای نمایشگاه مصاحبه ای ضبط کردیم.

ما این مصاحبه را همزمان بصورت صوت و متن تقدیم شما می کنیم. البته این گفتگو بصورت تصویری نیز ضبط شده که با تعجیل امروز ما آماده نشد.

.

سوال اول ما از مهندس اروجی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در مورد سابقه و گذشته اش بود.می خواستیم بدانیم او هم مثل برخی ها پرشی و پرتابی سمت های مدیریتی را طی کرده است یا اینکه پله ها را یکی یکی و سر فرصت بالا آمده است.

مهندس اروجی می گوید تمامی مراحل کار در مخابرات استان را از کارشناسی تا مدیریت فعلی منطقه را گام به گام طی کرده است.او کارش را با کارشناسی شروع کرده. سپس رئیس اداره نظارت در شهر مشهد شده است. بعد از آن، مشهد به سه ناحیه یا سه معاونت تقسیم شده که او معاون یکی از مناطق شده.بعد از بازنشستگی رئیس مخابرات شهر مشهد، جانشین او شده.

پس از آن، معاونت مدیر عامل یا معاونت مدیر منطقه و سپس مدیریت منطقه توسط مهندس صدری مدیر عامل فعلی شرکت به او سپرده شده است. از اوایل سال جاری او مدیر منطقه است.

 

سوال بعدی مخابرات ما- می خواهیم بدانیم چرا مخابرات منطقه خراسان رضوی فعالانه و در این سطح در نمایشگاه شرکت کرده.هدف شما از شرکت در نمایشگاه چیست؟

مهندس اروجی می گوید هدف اصلی تبادل اطلاعات با دیگر سازمانهای متولی در دنیای الکترونیک است ضمن اینکه  ارائه آخرین دستاوردهای مخابراتی برای سازمانهای دیگر و مشتریان تازه تر هدف بعدی ماست.

 

می بینیم که او تمام ساعات نمایشگاه را فعالانه حضور دارد و با مردم و مسئولان گفتگو دارد.می پرسیم چه حاصلی برای ایشان داشته؟

او می گوید وقتی  با مردم گفتگو می کنم تمام گفته های آنان در ذهن و یادداشتهای من ثبت می شود حتی انتقاداتشان برای ما می تواند یک فرصت باشد.گفتگو با مدیران نیز نتایج خوبی داشته از جمله قراردادهای خاصی در نمایشگاه با مدیران بسته شده است که جای دیگر شاید فرصت گفتگو پیش نیاید. (در سوالات بعدی توضیح بیشتری می دهد)

 

سوال بعدی مخابرات ما در مورد مشارکت مخابرات خراسان رضوی و یا مشارکت مخابرات ایران با بقیه سازمانها  برای تغییر چهره شهر بود.از او پرسیدیم شما به سهم خود برای تغییر چهره شهر چه کرده اید؟

مهندس اروجی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی می گوید نقش آنان تهیه و آماده سازی زیرساخت هاست تا دیگر ساختارهای خود را بر این زیرساخت سوار کنند. او تاکید می کند که در دو محور بشدت مشغول کار هستند.محور اول کشیدن فیبر برای سازمانها و مردم است.دوم افزایش امکانات  . تجهیزات همراه اول یا موبایل. صدای او را بشنوید.

پاسخ این سوال قدری طولانی شد چون که یک سوال دیگر هم ضمن آن مطرح شد.می خواهیم بدانیم برای مخابرات نقطه تعادل بین موبایل و فیبر کجاست. آیا اینها رقیب یکدیگر هستند؟

مهندس اروجی این موضوع را چنین پاسخ می دهد.

بخش های بعدی گفتگو را که تا فردا ظهر آماده می شود در صفحات دیگر بخوانید..

 

1151580cookie-checkگفتگوی نمایشگاهی مخابرات ما با مهندس اروجی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی(بخش اول) + صوتی

نظرات بسته شده است.