مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

صندوق های پس انداز و ۶ درصد مظلومترین موجودات مخابراتی هستند!

مخابرات ما- هر چند که تمامی مطالبات ما رسیده است به این دوره و از باید همه را از مهندس صدری بخواهیم.اما چاره ای نداریم.نمی توانیم همه را فراموش کنیم.

بخصوص وقتی که نوبت به بازنشستگان می رسد و از سیستم جدا شده اند.

سالهاست صندوق های پس انداز کارکنان و صندوق ۶ درصد با مخابرات استانها ادغام شده اند.یعنی نمی توانند روی پول خودشان حساب کنند.

حالا همه این اشکالات به این دوره رسیده. مهندس صدری توانسته بخش بزرگی از این مشکلات را حل کند اما هنوز تا رسیدن به نقطه صفر فاصله زیادی داریم.

چند روز قبل یکی از استانها می گفت سه ماه است پول پس انداز و وام صندوق خصوصی کارکنان پرداخت نشده.بازنشستگان هم از عدم پرداخت وام و موجودی صندوق ۶ درصد گله دارند.

شاید خواندن این کامنت به درک موضوع کمک کند.

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ در ۱۱:۴۰ ق.ظ

با سلام خدمت سر دبیر محترم .

یکسال از بازنشستگی ما گذشت .هنوز از وام ۶ درصد ما خبری نشد .

نمیدانیم با چه زبانی حقمان را بخواهیم .دوستان ما خواهش کردتد به حایی نرسیدند.تمام امامان راجلوی چششان اوردند جواب نگرفتند. باید حتما بخاطر حق نا حق شده .ما بقیه عمرمان را تو گوشه های زندان سپری کنیم تا این اقایان شاید حسگرهاشون از وجود ما با خبر بشه..

از قدیم گفتند ادم خواب را میشه بیدار کرد .اما اونی را که خودشو بخواب زده هرگز….از ما تذکر .. بازنشسته ۹۷ از ارومیه ..خدا هیچ استانی را گرفتار مدیران بی کفایت نکنه ………

به شما اطمینان می دهم در این مورد بخصوص کسی خودش را بخواب نزده.اما مابقی حرف شما درست است و باید عملی شود.

 

1150570cookie-checkصندوق های پس انداز و ۶ درصد مظلومترین موجودات مخابراتی هستند!
7 نظرات
  1. همکار می گوید

    سلام جناب آقای مهندس صدری سال ۱۳۹۸ در شرف به اتمام رسیدن است .ایا سزاوار است کارمندی که یکسال بازنشته شده پولی که ماهیانه بعنوان ۶℅ ازحقوق شان کسرشده .پرداخت نمیکنند .اقای صدری به کی مراجعه کنیم تا حرف مارا بشنود ومشکل مارا رفع کنند.آیا کارکنان به کدامین گناه مقصرند اینجوری حقشان را پرداخت نمی کننند.. آقای صدری کارکنان بازنشته رادریابد راهی دوری نمی رود ً…… ازگیلان

  2. ناشناس می گوید

    سلام.آقای سردبیرمحترم: چرا کلمه بهتری بود ولی….دوباره جای نقطه چین را پر می کنم «ازنجابت خودمان است» که برای زحمات بیش از سی سال همکاران ارزشی قائل نیستندو حق ما را پرداخت نمی کنند،خوب بود هر روز همکاران جلوی در اتاق مسؤلین تجمع می کردندوبا هیاهو وسر وصدا حق شان رامی گرفتند؟

  3. فنی می گوید

    خودمان سکوت کردیم منتظر یکی هستیم بره حق ما رو بگیره خودمون گناهکاریم

  4. ناشناس می گوید

    از … خودمان است!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قربون قلم نازنینت! کلمه بهتری نبود؟

  5. ناشناس می گوید

    با سلام
    تا وقتی که خواب و رخوت در وجود ما کارمندان است ظالمین هم به ظلم خود ادامه میدهند چاره کار به پا خواستن و آتش به اختیار بودن است .
    البته خداوند شاهد و ناظر بر ظلم ظالمان هست و دیر یا زود انتقام خواهد گرفت . یه وقت دیدی زد به عزیزانشون و یا خانواده مظلوم و از همه جا بی خبرشون چنانچه اخیراً ….و نیز بارها شاهد بودیم که چگونه خدا گذاشت تو کاسه شون

  6. ناشناس می گوید

    بهتر آنست بگوئیم خدا هیچ کشوری همانند ایران را گرفتار مدیران بیکفایت وبی لیاقت نکنه

نظرات بسته شده است.