مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات در مورد بیمه های جدید تکمیلی اطلاع رسانی کند.

مخابرات ما- خوانندگان سایت نگرانی خود را از پایان قرارداد بیمه تکمیلی قبلی به ما اعلام کرده اند.آنها می خواهند بدانند تکلیف بیمه جدید چه می شود.

معصومی

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ در ۵:۰۱ ب.ظ

درود بجناب سردبیر گرامی
همانطوریکه میدانید امروز قرداد بیمه تکمیلی با بیمه معلم بپایان میرسد
و از فردا معلوم نیست که با چه بیمه ای قرداد بستند و یا با معلم تمدید کرده اند
اگر در اینمورد اطلاع رسانی کنید سپاسگزار میشوم

البته برای اطلاع جناب معصومی باید بگوییم این بار قرار بود نمایندگان کارکنان هم در قالب تشکل های کارگری در تیم انتخاب طرف قرارداد حضور داشته باشند لذا به نظر می رسد مخابرات ایران و معاونت مربوطه رابطه نزدیک تری با کارکنان ایجاد کند.

اما قطعا نمی توان بدون بیمه تکمیلی ماند.

لازم است مورد توجه مدیران قرار گیرد.

 

 

1150340cookie-checkمخابرات در مورد بیمه های جدید تکمیلی اطلاع رسانی کند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. بی نام می گوید

    دوستان نگران نباشید انشاله مصوبه ۱۷ آذر همه چی رو حل میکنه فقط صبور باشید امروز نشد فردا شایدم ۱۴۹۸ انشاله

  2. ناشناس می گوید

    سلام دوستان فقط اینو بگم برای بیمه معلم پارسال جلسه فرمایشی برگزار شد و… دوستان در معاونت سرمایه انسانی ایران کاره ای نبودند

  3. ناشناس می گوید

    با سلام جناب سر دبیر سال ۹۸ داره تمام میشه اگر شد از مسولین مالی شرکت مخابرات سوالی بفرمایید. در مورد پرداخت سه چهارم کسانی که زمانی ایام سربازی را در مناطق جنگی خدمت کرده اند. کی حقشان پرداخت میشود. یا فراموش شده اند . مثل بقیه. مسایل . وحق وحقوقهایی که بایستی پرداخت میشد ولی هنوز در پیج وخم مصوبات وجلساته.

  4. nkhz می گوید

    شروع بیمه معلم تا جایی که یادمه از اول اسفند بود. در مورد بیمه تکمیلی هم واقعا هزینه ای که برای دندان پزشکی میدن بیشتر شبیه جوکه .. فقط یه عصب کشی ۸۰۰ هزار تومنه! این دندون عصب کشی رو بخواییم پر کنیم ۷۰۰ هم هزینه پر کردنشه یعنی یه دندون میشه ۱٫۵ ! بعد این ۴۰۰ تومنی که میدن رو آدم واقعا میمونه باهاش چیکار کنه .. بعد یه مساله دیگه اینه که تو این بیمه معلم بعضی ازمایشگاهها طرف قرارداد بودن و این خیلی خوب بود ولی متاسفانه تو قرارداد نوشته بجز ازمایشهای مربوط به اختلالات جنین! یعنی برای ازمایشهای غربالگری جنین که نسبتا پر هزینه هم هستند ( و اجباری ) شما باید هزینه رو تو ازمایشگاه بدین بعد بیاین اگه تونستین از بیمه بگیرین که به نظرم این مساله فشار زیادی رو خانواده ها میاره ..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام من پیام شما رو عینا برای معاونت محترم توسعه نیروی انسانی می فرستم
      اطمینان دارم ایشون تا جایی که مقدور باشه انجام میده
      تا بحال نشده چیزی رو ارجاع بدیم واقعا دلسوزانه کار نکنن
      کاش لایه های تصمیم گیری هم اینطوری بودن

      1. کیوان می گوید

        سردبیر عزیز درخصوص هزینه دندانپزشکی به معاونت نیروی انسانی بگید واقعا هزینه ائی که اداره پرداخت میکنه اصلا مناسب شرایط اقتصادی الان نیست جالبه وقتی سندش رو درسیستم hr میبینید دقیقا ۷۰درصد زده که مبلغ قابل قبولی هست ولی سقف رو پرداخت میکنند هزینه اردتوندسی خیلی گرونه ولی فقط وفقط یک میلیون پرداخت میشه من ده میلیون هزینه کردم فقط یک تومن دادند خدائی خیلی سخته فشار اقتصادی کمرمون رو شکسته حداقل مخابرات بیشتر به فکر کارکنانش باشه جائی بدی نمیره والا راستی یه سئوال ازاقای معاونت نیروی انسانی بپرسید ببینید خودشون تا حالا مراجعه داشتند به دندانپزشکی حالا واسه بچه هاشون یا خودشون که ببینند چقدر هزینه ها وحشتناک هست البته شاید واسه ما کارشناسان خیلی سخت باشه پرداختش واسه اونا مبلغ قابل توجهی نباشه

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          کیوان گرامی
          هزینه دندانپزشکی رو خود مخابرات پرداخت میکنه و متاسفانه هر چی به مخابرات برمیگرده اینطوری میشه
          حالا اگر دندانپزشکی هم بیاد توی هیمن بیمه ها خیلی راحت تریم

  5. بازنشسته مشهد می گوید

    یکی میگه یکم بهمن یکی میگه آخر سال پایان قرارداد بیمه معلمه . لطفا مستند بگید تا اینهمه مراجعه کننده به سایت بیخودی نگران نشن. به sos مراجعه کنید پایان قرارداد یکم اسفنده.( ۹۷/۱۲/۱ تا ۹۸/۱۲/۱)

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      چرا نگران هستید
      اگر پایان قرارداد هم باشه باز قبض ها و فیش ها رو جمع میکنن.
      فکر میکنم نباید نگران باشیم

  6. راستی اصفهان می گوید

    سلام سردبیر محترم
    حقیقتا من نمی دانم در این مخابرات چه خبر است؟ ۱۷ آذر کلی با بوق و شیپور مصوبه صادر می کنند و با آب و تفضیل و منت حق کارمندان را تایید می کنند و قرار می شود که ظرف یک ماه نتایج آن برای کارمندان ملموس باشد ولی می بینیم که در جلسه یکماه و اندی بعد، دوباره حضرات میز دار پر مدعا می خواهند مصوبات سرمایه گذاران عمده و هیئت مدیره محترم را دوباره بررسی و تصویب کنند!!!!!!!!!!!!
    بیمه دانا هم که بعد از یکسال ، هنوز اصل خسارت بنده و بعضی از همکاران را نه تنها نداده که مدعی است ربطی به انها نداره و قسمت درمان مخابرات اصفهان هم که تنها وعده سر خرمن میدهد!!!!!
    بیمه معلم هم که هنوز نیامده با کلی آزار و اذیت ، مدیران همه چیز دان ، تا توانست همکاران را چزاند و هنوز خسارات چند ماهه ما را پرداخت نکرده، دارد آخرای عمرش را طی می کند!!!!!
    به نظر من مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران بیایند شفاف به پرسنل بگویند،همه مخابرات ارث پدری شان است و همکاران برده های سرباری هستند که مدیران لطف می کنند وآخرماه چیزی در کاسه همکاران می اندازندتا نمیرند!!!!!!!!!!
    آخه من نمی دانم این چه وضعیتی است که مدیران ارشد در مخابرات ایران درست کرده اند؟ هرروز باید جنگ اعصاب داشته باشیم، یک روز بیمه دانا که حقمان را نداد، روز بعد بیمه معلم که گویی می خواهد حقمان را ندهد، یک روز التماس به مدیران برای حق قانونیمان که خوشبختانه خود مدیران مصوب کردند، …..
    لطفا یکی از مدیران ارشد پاسخ شفاف و صریح بدهد ….
    لطفا دغدغه های همکاران را پایان دهید ، اگر میخواهید که این آرامش در مخابرات حفظ شود!!!!

  7. رضا می گوید

    سلام هنوز هزینه بیمه دانا را در گیلان بعد از گذشت یک سال نگرفتیم شما از این مدیران با تدبیر و متخصص مخابرات انتظار دارید برای فردای شما فکر اساسی نماید

  8. بازنشسته می گوید

    باسلام به سردبیر محترم وتشکر از یادآوری به مسولین جهت اطلاع رسانی بیمه تکمیلی. امیدوارهستیم که قرارداد جدید با هر بیمه ای بمعنی واقعی بیمه تکمیلی باشد نه بیمه تحمیلی. دوم اینکه پایان قرارداد بیمه معلم مانند بیمه دانا نشود هنوزهم نتوانستیم مطالبات مان را از بیمه دانا دریافت کنیم. با تشکر از اطلاع رسانی سردبیر محترم. بازنشسته طهران

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      انشا الله
      بیمه تکمیلی باشه

  9. ب م می گوید

    سلام حدود چهار ماه است یک میلیون از بیمه معلم طلب دارم هنوز نداده است یک دست دندان مصنوعی پنج میلیون است کشیدن یک دندان معمولی ۱۵۰هزار ترمیم ۷۰۰هزاربیمه تکمیلی که مخابرات قرار داد بسته سقف ۴۰۰تومان و دندان مصنوعی یک میلیون آن هم اگر بدن بنظر اگر با این وضضع اصلا بیمه تکمیلی نداشته باشند خوب نیست در سایر قسمت های درمانی از هم بدتر های جور دوز کلگ در می‌آورند تا مورد تایید. بیمه قرار نگیرد مثلاً میگویند قبل از مرگ نفر به بیمه‌های اطلاع دهید عکس بگیرید و اقعا برای یک مریضی که هزینه اش ۳۰۰تومان باید. یک عکس ۲۸۰تومانی نیز باید تهیه کرد بعد ۵۸۰تومان راندهند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اگر میتونی مستندا رو بفرست من پیگیری کنم.
      دوستان گفتن اگر موردی هست موردی و یکی یکی بدم و خواهش گنم پیگیری بشه

  10. ناشناس می گوید

    معلم تا پایان سال اعتبار داره

نظرات بسته شده است.