مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رتبه اول فروش را در بین شرکت‌های گروه ارتباطات و مخابرات

مخابرات ما -شرکت مخابرات ایران در بیست و دومین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود، رتبه اول را در بخش فروش و رتبه چهارم را در بخش ارزش افزوده در بین شرکت‌های گروه ارتباطات و مخابرات کسب کرد. 

مخابرات ما ( محمد – اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران) – بر اساس رتبه‌بندی تخصصی ۱۰۰ شرکت بزرگ کشور توسط سازمان مدیریت صنعتی، از شرکت‌های پیشرو که بر اساس روند رشد طی ۴ سال اخیر بیشترین رشد سریع را داشته‌اند، تقدیر به عمل می‌آید که در این‌ بین مطابق با رتبه‌بندی IMI-۱۰۰، شرکت مخابرات ایران در اکثر بخش‌ها در رتبه‌های برتر قرارگرفته است.

شرکت مخابرات ایران در بین تمام شرکت‌های گروه ارتباطات و مخابرات کشور در سال ۱۳۹۸، رتبه اول شاخص فروش و در بین ۱۰۰ شرکت بزرگ کشور، رتبه چهارم از نظر شاخص ارزش‌افزوده را به خود اختصاص داده است.

سازمان مدیریت صنعتی با هدف تولید اطلاعات در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور و شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار، ارائه تصویری روشن از جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گروه‌های صنعتی مختلف و گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی کشور “رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران” را با معیارهای روشن و معتبر جهانی انجام می دهد.

حضور شرکت ها در این فهرست ها، زمینه مناسبی را برای ارتقای برند ملی و بین المللی، توسعه بازار، سرمایه گذاری و یافتن شرکای داخلی و خارجی فراهم می آورد.

گفتنی است مراسم اهدای جوایز به شرکت های برتر طی مراسمی با حضور وزرای مربوط، مقامات و سیاست گذاران اقتصادی و صنعتی کشور و مدیران شرکت‌های برتر ایران در “همایش شرکت‌های برتر ایران”دیروز یکشنبه ۲۹ دی ماه برگزار شد.

***

1150210cookie-checkرتبه اول فروش را در بین شرکت‌های گروه ارتباطات و مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.