مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فوری- واریز خبر نیروهای شرکتی.

مخابرات ما- هم اکنون طبق اطلاع مدیر مالی شرکت خدمات اول و مدیرعامل شرکت شسکام ، به مخابرات ما، حقوق نیروهای این دو شرکت امروز واریز خواهد شد.

.

طبق خبر رسیده به مخابرات ما، کلیه عملیات واریز حقوق انجام شده و انشا الله پس از ساعت ۱۴ حقوق نیروهای شرکتی در خدمات اول و شسکام واریز خواهد شد.

مخابرات ایران پول حقوق را به حساب واریز کرده و بانک هم برداشت کرده.معنی آن این است که بانک فقط باید پول را به حساب کارکنان واریز کند.

این بار دیگر بانک به هیچ شکلی پول را در حسابش نکه نمی دارد یعنی بقدر کافی مطالب ماه گذشته موثر بوده است.

حداقل مطالب ماه گذشته ما به اینجا ختم شد که بانک صادرات کاملا متوجه شرایط جاری باشد.بداند اینجا مخابرات است و هر حرکتی زیر نگاه روزانه کارکنانش. ضمن اینکه واقعا اگر این ماه بدون دردسر پرداخت شود باید از معاون مالی مخابرات تشکر کنیم.

انشاالله همه چیز درست باشد.

 

1149480cookie-checkفوری- واریز خبر نیروهای شرکتی.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. حسین آقا می گوید

    آیابازنشستگان عزیزوگرامی وبامحبت وصبورچطور

  2. کارمند می گوید

    سلام
    امروز یکشنبه ۲۹ دی ماه هنوز حقوق قراردادی های استان قم پرداخت نشده است.

  3. میثم می گوید

    پیشنهاد خودرو ۳رار شد ثبت بشه مهندس…ایده ایده خوبی هست.خدایش نظر خواهی کن ببین چقدر استقبال زیاده…

  4. ناشناس می گوید

    حقوق رسمی های همدان هم همین الان واریز شد با کلی مخلفات و معلقات

  5. ناشناس می گوید

    با سلام ..ازبابت پرداخت حقوق جا تشکر وقدر دانی دار ه از جناب اقای صدر ودیگر همکاران وامیدواریم این روال در روزهای وسالهای اینده هم ادامه داشته باشه.

  6. میثم می گوید

    🚗🚖🚕🚕🚕🚕🚕🚘🚗🚗🚗با اوضاع گرونی و سخت بودن ثبت نام خودرو.ایا کسانی که قدرت صحبت کردن و تعامل با مهندس صدری را دارند…می توانند این پیشنهاد را به مهندس بدهند که با شرکت های سایپا یا ایران خودرو قراردادی منعقد کنند که به اسانی برای خودرو های ملی ثبت نام و تحویل فوری دهند.خدایش پیشنهاد خوبی هست اگر موافقت به عمل بیاد🙏👉👉👉👉👉👉.تو را جان عزیزت این پیشنهاد بزرگی هست و بگذاریدش سرتیتر یکی از پست هاتون ببینید چقدر همکاران اشتیاق دارند به این طرح اگر اجرا بشه.خواهش میکنم سردبیر پستشو بزار و خودتونم این طرح را به بالا دستی ها اعلام کنید

  7. ناشناس می گوید

    شما بابت حقوق چندین میلیونیت از معاون مالی تشکر کن ما بابت این چندر غاز هیچ تشکری نداریم .بالاخره دیر یا زود میدادند منت نذارید رو سر بچه ها لطفا

    1. رصدگر می گوید

      جااان؟ شما کدوم طرفی هستی عزیز من؟

      1. ناشناس می گوید

        بستگی داره کدوم طرف بیشتر به چربه

        1. رصدگر می گوید

          😁😁بله متوجه شدم

    2. م می گوید

      خب ایشون درست میگن.تشکر از مدیر مالی یعنی چی؟یعنی نباید حقوق می‌گرفتیم ؟این چندرغاز تشکر داره أخه.تو رو قرآن انصاف داشته باشید می‌بینید که عمر آدمی به هیچی بند نیست پس درستکار باشید و طرف حق.

  8. ناشناس می گوید

    سلام این کارمندای رسمی بیچاره که نه سردبیر دارند ونه مدیرعامل درست وحسابی برین فعلا سماق بمکید تا یه وقتی شاید یه اتفاقی افتاد . اولویت اصلی رو مدیرعامل بخش خصوصی با پرداخت حقوق نیروهای خودش دونسته وقتی مدیرعامل برن از یک شرکت دیگه بیارن همین میشه .

نظرات بسته شده است.