مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رایتل در کنا مردم سیستان و بلوچستان

مخابرات ما- دو روز اینترنت همراه و تماس درون شبکه رایگان تا اطلاع بعدی
رایتل علاوه بر تماس رایگان درون شبکه رایگان، از روز سه شنبه، به مدت ۴۸ ساعت اینترنت همراه مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان را رایگان برقرار خواهد داد.
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی رایتل، در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، علاوه بر اعلام برقراری مکالمات رایگان درون شبکه مشترکین از ابتدای هفته جاری، استفاده از اینترنت همراه را نیز در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان از ۶ صبح روز سه شنبه به مدت ۴۸ ساعت به صورت رایگان در اختیار مشترکین خود در استان سیستان و بلوستان قرار می‌دهد.

گفتنی است، اپراتور رایتل به عنوان یکی از بنگاه‌های اقتصادی خانواده بزرگ تامین اجتماعی کشور، اهتمام به مسئولیت اجتماعی را به عنوان یکی از اولویت‌های خود تعریف کرده است و روز دوشنبه ۲۳ دی ماه در سومین دوره جایزه مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، مدیر­عامل شرکت، لوح اهتمام به مسئولیت اجتماعی را از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.

یاسر رضاخواه در سخنان خود در این رویداد، مسئولیت اجتماعی را جزئی از فرایند­های رایتل و نه به عنوان یک کار حاشیه‌ای عنوان کرد.

1149380cookie-checkرایتل در کنا مردم سیستان و بلوچستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.