مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بهبود پوشش ارتباطی در محدوده تونل های استان خراسان شمالی

æÔÔ ÊáÝä åãÑÇå ãÍÏæÏå í Êæäá åÇí ÇÓÊÇä ãäÇÓÈ ÇÓÊ

مخابرات ما- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان، از بهبود پوشش ارتباطی در محدوده تونل های استان خبر داد.

مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، سیدعلی مرتضوی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به توجه این اداره کل در ایجاد پوشش مناسب تلفن همراه در محدوده  تونل های استان گفت: با توجه به پیگیری ها و بهینه سازی انجام شده و همچنین فعال شدن رومینگ بین اپراتورها و بر اساس پایش صورت گرفته، پوشش تلفن همراه (اپراتور اول و دوم) در محدوده ی سه تونل (جنگل گلستان، بجنورد-شیروان، بجنورد-اسفراین) مناسب است.

بر اساس این گزارش؛ حمل و نقل محمولات خطرناک در محورهای استان می تواند به عنوان یک پتانسیل برای وقوع بحران و حوادث ناگوار ترافیکی به شمار آید. از طرف دیگر، وقوع حادثه برای این ناوگان در داخل تونلها می­تواند شدت و وسعت بحران را دو چندان کند. به عبارت دقیقتر عواملی چون زمان امدادرسانی، شرایط ترافیکی، نرخ رشد آتش احتمالی، اثرت زیست محیطی، توانایی کنترل اثرات و آتش، تاثیرات باد و …. می تواند در احتمال افزایش تاثیرات حوادث ناوگان حمل محمولات خطرناک در تونلها نقش داشته باشند.

1149290cookie-checkبهبود پوشش ارتباطی در محدوده تونل های استان خراسان شمالی

نظرات بسته شده است.