مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افزایش قیمت‌ها در بورس ؛ با تاثیر مثبت مخابرات ایران

مخابرات ما-  روند رو به رشد شاخص بورس در ساعات ابتدایی معاملات امروز تندتر بود اما این روند به مرور کندتر شد و در نهایت شاخص کل این بازار در پایان معاملات امروز ۳۸۷۴ واحد رشد کرد. در بازار امروز بانک ملت، مخابرات ایران، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را داشت . 

مخابرات ما ( محمد – ایسنا) –  معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که در ساعت ابتدایی معامله، حجم تقاضای خوبی وجود داشت؛ به طوریکه شاخص کل تا ۳۹۸ هزار و ۹۲۰ واحد نیز صعود داشت اما در ادامه شاهد افزایش محسوس عرضه‌ها در کلیت بازار بودیم و در نهایت شاخص کل بورس امروز با ۳۸۷۴ واحد رشد در رقم ۳۹۵ هزار و ۹۱۲ واحد ایستاد و شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۱۶۶۴ واحد رشد به رقم ۱۲۰ هزار و ۵۸۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز ۵۹۴ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال انجام دادند که نسبت به روز قبل با کاهش مواجه بود.

در بازار امروز بانک ملت، مخابرات ایران، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس و فولاد خراسان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را در بورس داشتند.

نمادهای پربیننده نیز شامل بانک‌های تجارت، ملت و اقتصاد نوین، ماشین سازی اراک، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان و پالایش نفت اصفهان می‌شود.

***

1149140cookie-checkافزایش قیمت‌ها در بورس ؛ با تاثیر مثبت مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.