مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اطلاعیه شورای عالی هماهنگی تشکل های مخابرات

مخابرات ما- تا سی ام دی ماه کاندیداها در اصفهان فرصت ثبت نام دارند.

 

مخابرات ما- بنا به گزارش شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات ایران  به پایگاه خبری مخابرات ما فقط چند روز دیگر برای ثبت نام کاندیداهای اصفهانی برای عضویت در انجمن صنفی کارگری مخابرات اصفهان فرصت باقی است.

بنا به نامه ارسالی از سوی این همکاران که در تصویر می بینید تا سی ام دی ماه متقاضیان عضویت می توانند ثبت نام نمایند. مدارک و مراحل کار در تصویر قید شده است.

بر همین اساس شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات ایران که بانی برگزاری این انتخابات است با ارسال نامه ای به مخابرات ما از همکاران خواسته است برای ایجاد، دوام و بقای تشکل های کارگری کاندیدا شوند.

اطلاعیه تشکل ها را که برای پایگاه خبری مخابرات ما ارسال شده است در زیر میخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم


با سلام درود حضور همکاران شریف در مخابرات منطقه استان اصفهان


مخابرات استان اصفهان همواره د ر جهت گیری های کلی شرکت مخابرات ایران بسیار موثر بوده و خواهد بود
حالا که به همت و تلاش عده ای از همکاران مقدمات تشکیل انجمن صنفی در مخابرات استان اصفهان فراهم شده است همانطورکه از هوشمندی خاص همکارانمان در استان اصفهان انتظار می رود شایسته خواهد بود که همه همکاران با حمایت گسترده خود از تشکیل انجمن صنفی با شرکت بعنوان کاندیدا در هیئت مدیره انجمن ویا شرکت در انتخابات هیئت مدیره آن ورای که خواهند داد انشا الله با حمایت گسترده همکاران در اصفهان شاهد تشکیل انجمن صنفی و انتخاب هیئت مدیره آن که برآمده از آرای اکثریت و حمایت آنها خواهد بود باشیم حضور انجمن صنفی مخابرات منطقه استان اصفهان در کنار شورای عالی هماهنگی تشکل های صنفی شرکت مخابرات ایران در تودیع مطالبات قانونی در این شرایط حساس بسیار موثر است.

 

1148050cookie-checkاطلاعیه شورای عالی هماهنگی تشکل های مخابرات

نظرات بسته شده است.