مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آقایان! سیل که روی زمین است،تو را به خدا کاری کنید!

مخابرات ما- .چه کسی باید روی زمین به داد مردم سیستان و بلوچستان برسد؟ سیل نداشته هایشان را هم برده است!

 

مخابرات ما- هنوز دیری از ماجرای سیل های بنیان کن پلدختر نگذشته است که باز از زمین و هوا تهدید شده ایم.

در جایی هواپیمای مسافربری در آسمان از دست می رود و در جایی در سیستان و بلوچستان سیل همه هست و نیست -یا بهتر بگوییم نداشته های- مردم سیستان و بلوچستان را با خود برده است.

گویا هجوم دردها را توقفی نیست.خستگی نگرفته هجمه ای دیگر می آید.

باید به مدیران گفت آن هواپیما روی هوا بود و کاری از دستتان برنمی آمد، این سیل که روی زمین است! به داد مردم سیستان و بلوچستان برسید!

گرچه در تعریف حوزه موضوعی فعالیت خود تنها مخابرات را عنوان کرده ایم  تا به غیر از مخابرات و ارتباطات به موضوع دیگری نپردازیم.اما گاهی نمی شود! نمی شود!

هنوز بخاطر داریم که در سیل کرمانشاه سهامدار بزرگ مخابرات به کمک مردم منطقه رفت و مخابرات نیز بسرعت ارتباطات از دست رفته ساکنان این مناطق را تامین کرد.امروز نیز زمان یاری است. نکند این مردم را بخاطر برخی مشکلات دیگر، نبینیم یا بین مردم فرق بگذاریم.

مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان باید به نیابت و با کمک مخابرات ایران، کمک به مردم را جزو وظایف اجتماعی خود بداند و برایش هزینه کند.

حرف بسیار است. دل ها همه عزادار وقایع اخیر است.دست و دلمان به کار نمی رود. همه مانند هم هستیم.اما وقتی در بخشی از کشور مردم ما به کمک نیاز دارند نباید فقط به آرامش خودمان فکر کنیم و تنها سیاست و سیاست بازی را مد نظر قرار دهیم.

 

1148020cookie-checkآقایان! سیل که روی زمین است،تو را به خدا کاری کنید!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.