مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاسخ سردبیر به سوال شسکامی های تبریز.

مخابرات ما- امروز قول داده بودم بین ساعت ۱۲ تا ۱۴ بصورت تلفنی پاسخگوی سوالات شما باشم.یکی از سوالات در مورد شسکام و تبریز بود.پس از پیگیری پاسخش را اینجا می دهم.

 

مخابرات ما (سردبیر) – قول داده بودم امروز بین ساعت ۱۲ تا ۱۴ پاسخگوی تلفنی شما باشم. با شماره همراه ۰۹۱۹۹۸۶۸۲۸۳

هنوز هم پای تلفن هستم.

دوستان تبریزی تماس گرفته بودند. سوال آنان در مورد نحوه قرارداد جدید با شرکت شسکام بود.آنها نگران .ضعیت خود بودند.

سوال: قرارداد مخابرات منطقه آذربایجان شرقی با شسکام تقریبا اسفند به پایان می رسد.گفته می شود این قرارداد تمدید نمی شود و به پیمانکار محلی سپرده می شود.این موضوع ما را نگران کرده.آیا درست است؟
گفته شده است در سیاست های جاری شرکت مخابرات تغییری ایجاد شده است.پیش از این شرکت شسکام و خدمات اول مخابرات در عقد قرارداد مقدم بوده اند بر شرکتهای دیگر.بطوریکه با سودی اندکی قراردادها را می گرفتند.
اما شنیده ایم مخابرات ایران به استانها دستور داده مناقصه برگزار شود و هر دو شرکت شسکام و خدمات اول نیز در مناقصه شرکت کنند.چنانچه برنده مناقصه شدند کار به آنان ارجاع شود.
همین موضوع باعث شده نتوانیم بگوییم قرارداد استان آذربایجان شرقی بعد از مناقصه به شسکام می رسد یا به شرکتی محلی.
از آنجا که شرکتهای محلی تا امروز – از حقوق پرسنل به هر شکلی زده اند-  با مبالغ کمتری در مناقصه شرکت می کنند و برنده می شوند.اما چنین نیست که از قبل برنده مناقصه مشخص باشد
شرکت های خدمات اول و شسکام قطعا در مناقصه ها شرکت می کنند. این دو شرکت مایل هستند قراردادهای مخابراتی را بگیرند.بنابراین باید تا زمان مناقصه صبر کنیم.

 

1146050cookie-checkپاسخ سردبیر به سوال شسکامی های تبریز.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. نا شناس می گوید

    با سلام تازه داشتیم به وقت حقوق گرفتن و طبق قانون کار حقوق گرفتن و تجربه میکردیم که مخابرات زد زیر همه چیز .دمت گرم اقای صدری

  2. ناشناس می گوید

    کاش همکاران شسکامی و تی سی تی از فرصتی که بهشون داده شده بود یهتر استفاده می کردن و اینهمه اعتراض نمب کردن گه مخابرات هم برگرده سر خونه اول
    بلاخره هرکس تو این شرکت جایگاهی دارد . امید وارم که این خبر درست نباشه و همکاران نیز منبعذ زعایت نموده شلوغ بازی در نبارند و حد خود را بشناسند

  3. ناشناس می گوید

    جناب مهندس صدری که یه قول دیگه داده بودند.

  4. ناشناس می گوید

    خدای من بازم پیمانکار محلی .بازم تحقیر و توهین .یه پیمانکار داشتیم وقتی در باره تاخیر در پرداخت حقوق گله میکردیم همیشه میگفت سر چهارراه کارگر فراونه.نمی تونین کار کنین میارمشون جای شما .نا سلامتی ما کارشناس فنی بودیم مثلا. خودشم دیپلم داشت.الان چند سالی که با خدمات اول قرارداد داریم چنگ اعصاب نداریم لااقل.

    1. خدمات اول می گوید

      بعله متاضفانه یا خوشبختانه مخابرات روشهای اشتباهی رو داره در پیش میگیره کاش میشد یه جوری جلوش رو گرفت

نظرات بسته شده است.