مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سلامتی مردم در اولیت همه فعالیت های مخابرات ایران

مخابرات ما-دکل های مخابراتی هیچ تاثیری بر سلامت شهروندان ندارد
معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت: سلامتی مردم در اولیت همه فعالیت های مخابرات ایران است.
مخابرات ما

مرتضی شیخ‌بگلو در گفت‌وگو‌ با پایگاه اطلاع رسانی مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی با اشاره به پوشش تقریبا کامل مناطق حاشیه شهر ارومیه و همچنین مناطقی که به تازگی به محدوده این شهر اضافه شده اند اظهار کرد: تقریبا تمام مناطق اطراف شهر ارومیه تحت پوشش شبکه ۴G هستند، البته در چند نقطه محدود به دلیل برخی تصورات، شایعات و سخنان نادرست، مردم اجازه برقراری دکل های جدید و ارتقاء تکنولوژی مخابراتی را نمیدهند.

وی افزود: یکی از عمده مشکلات ما در خصوص گسترش شبکه همین موضع است، برخی سودجویان شایعات غلطی در خصوص تاثیر دکل های مخابراتی بر سلامت مردم پخش می کنند که به هیچ عنوان صحت ندارد.

معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه آذربایجان غربی تصریح کرد: برای مثال در مسکن مهر گلشهر، کشتارگاه یا فاضل ما به دلیل عدم همکاری ساکنین مناطق مجبور شدیم که دکل های مخابراتی را بعد از نصب مجددا جا به جا کنیم.

شیخ بگلو تصریح کرد :سلامتی مردم در اولیت همه فعالیت های مخابرات ایران است، هم اکنون در همه نقاط شهرها تکنولوژی بی تی اس برقرار است، امواج این تکنولوژی هیچ تاثیری بر بدن انسان ندارد.

وی گفت: این گوشی های موبایل است که امواج آن بر سلامت مردم تاثیر دارد نه دکل های مخابراتی، اساسا چند سازمان نظارتی به طور مکرر در شهر ها موضوع امواج را بررسی میکنند، در همه کشور های پیشرفته نیز از این سیستم ها استفاده می شود.

1144660cookie-checkسلامتی مردم در اولیت همه فعالیت های مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. شاپور صالحی می گوید

    با سلام در خصوص دکل ها هیچ تاثیری در سلامت مردم ندارد و نصب دکل از درب ورودی دبیرستان با ۱۶متر فاصله و منازل مسکونی ۱۲متر فاصله که هم دانش آموزان و ساکنین شبانه روز در معرض امواج بوده و آیا باز تاثیری در سلامت شهروندان ندارد …

  2. شاپور صالحی می گوید

    با سلام در خصوص دکل مخابرات و اولویت سلامت مردم که نصب دکل مخابرات مقابل درب ورودی دبیرستان دخترانه متانت الواج با ۱۶متر فاصله که شلوغ ترین مکان و پرازدحام بوده وبا توجه به اینکه پروژه از اوایل سال ۱۴۰۱توسط شهرداری محترم متوقف شده و مجوزی صادر نشده و علیرغم مخالفت سازمان حفاظت محیط زیست کشور و استان و…متاسفانه تنها چیزی که ارزشی نداشته و ندارد تهدید سلامتی دانش آموزان و ساکنین مجاور دکل میباشد با تشکر

نظرات بسته شده است.