مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- یک خواهش از مهندس صدری!

مخابرات ما- این حرفها زیاد تکرار شده است اما تکرار زیاد مانع انجام وظیفه ما نیست.ما منظورم رسانه است و پس از آن شرکت مخابرات.

عسگری نیا

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ در ۴:۱۸ ق.ظ

جناب مهندس صدری از جنابعالی‌ از صمیم قلب تقاضا دارم نسبت به جایگاه شغلی و طبقه بندی مشاغل برای نیروهای قراردادی با تحصیلات بالا و مرتبط (به طور مثال نیروی قراردادی با فوق لیسانس مخابرات) دستورالعملی مقرر بفرمایید تا انگیزه ها از بین نرود و شایستگی های ایشان قابل ارائه باشد ـ یک همچون نیرویی چطور می تواند بعد از چندین سال کار در واحدهایی چون MDF و همگانی خودش را بالا بکشد؟
خواهش می کنم مدیران ارشد این نیروها را شناسایی و در جای مناسب به خدمت بگیرندـ با تشکر

1143860cookie-checkشما نوشته اید- یک خواهش از مهندس صدری!
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    بنده آز آقای صدری تقاضای عاجل دارم به این مورد نیز پاسخ بفرمایند که چرا نوبت کارکنان زحمتکش که عمری صبر کردند تا پارتی بازیها از بین برود تا به پست بالاتر و جایگاه بحقشان برسند ، حالا میگویند سنواتتان بالاست ؟؟ماتامین اجتماعی ها میتوانیم ۵سال هم بیشتر بمانیم . آیا غیراز این است که خودشان نمیخواهند …برای مثال مدیر کل گروه حسابداری شرکت مخابرات ایران یکسال نشده دراین پست بودند که بازنشسته کردند رفتند . بیچاره ما که عمری در این دایره سرگردانیم . بارها گفتم وقتی دوستان خویشان رفقا بازنشسته گردندپست و آش با جاش خواهد رفت .بیچاره ما کارمندان که از رو نمیرویم .

  2. تکتم می گوید

    متاسفانه مهندس صدری جفت گوشاش و پنبه گذاشته

نظرات بسته شده است.