مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها – ورود نیروهای جدید سوال ایجاد کرده است.

مخابرات ما- گفته می شود در برخی استانها با وجود طرح ممنوعیت ورود افراد جدید، کسانی به استخدام دو شرکت پیمانکار مخابرات درآمده اند.

 

مخابرات ما -شنیده ها- سال های زیادی است که شرکت مخابرات ایران در تمامی استانها با تراکم نفر روبرو است.بهمین دلیل از زمان دکتر سرائیان ورود پرسنل جدید به هر شکلی، به دو شرکت خدمات اول مخابرات و شسکام ممنوع شده است مگر با مجوز مستقیم مدیر عامل شرکت مخابرات ایران.

این دو شرکت قرارداد تامین نیروی انسانی متخصص را بر عهده دارند.

این قانون آنقدر سخت گیرانه بوده است که حتی ورود افرادی از پاسخگویی (۱۱۸ – ۹۹۹۰ – ۲۰۲۰ و ….) به دو شرکت مذکور ابدا ممکن نمی شد. ضمن اینکه این قانون موجب عدم امکان انتقال و جابجایی  افراد بین استانها هم می شد.

شایعات اخیر -که حجم آن رو به افزایش است چنین می گوید که در برخی از استانها پرسنل جدیدی به این شرکتها اضافه شده است.خوانندگان مخابرات ما، اکثرا از استان گیلان چنین دیدگاه هایی منتشر می کنند.

گفته می شود افرادی با توصیه  وارد سیستم مخابرات شده اند حتی علیرغم منع قطعی ورود پرسنل جدید.

این شایعات آنقدر جلو رفته است که در مواردی گفته می شود دسته ای از افراد شرکت خدمات اول مخابرات، قرارداد مستقیم با مخابرات بسته اند.این شایعه را دیگر نمی توان بسادگی باور کرد اما  …

آیا بهتر نیست شرکت مخابرات ایران و استانها پاسخی روشن و شفاف به این سوالات و شایعات بدهند؟

 

1143470cookie-checkشنیده ها – ورود نیروهای جدید سوال ایجاد کرده است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
37 نظرات
  1. علی می گوید

    همکاران عزیز ناراحت نشوید از اینکه نتوانستید فرزند خودتان را در مخابرا ت مشغول بکار کنید تمامی افرادی که در شرکت شسکام و خدمات اول وارد شده اند از طریق پارتی و روابط و فرزندان مدیران و اقوام وخویشان انها بواسطه همین مدیران و روسای قسمتها در مخابرات مشغول شده اند بنده از دو سال پیش دنبال این کار بودم که لااقل یکی از فرزندانم را در اینجا مشغول کنم که به یکی از مدیران استانم که برادران و خواهران و پسرعموها و پسرداییهاو……. خودش را اورده بود برای این کار مراجعه کردم جواب داد متاسفانه دست ما بسته است گفتم تمامی اقوام و همشهریهای خودت را اوردی البته دستت بسته است و دیگر اینکه دوست عزیز ناراحت نباش که دستت به جناب صدری نرسیده چون بنده به ایشان نامه نوشتم راجب کار فرزندم و ایشان مرحمت کردند و جواب رد به بنده داد که نیرو در مخابرات زیاد است البته باید زیادباشد وقتی اقایان تمامی وابستگان خودشان را بدون حساب و کتاب وارد و مشغول به کار می کنند نیجه همین است که در تمامی مناطق مخابرات کل کشور یک عده الاف و بیکار در مراکز پرسه می زنند و حقوق می گیرند..

  2. سارا می گوید

    سردبیرجان سلام
    تکلیف نیروهای جدیددرمخابرا ت چی شدایاپیگیرشدین نتیجه چی شد.

  3. ناشناس می گوید

    سردبیر جان حرف از نیروی جدید زدی
    تو همین تهران منطقه ۴ وقتی شسکام اومد چند نفر با پارتی اومدن داخل کسی که ۱ ماهم سابقه کار تو مخابرات نداره با امثال من که چندین ساله داریم کار می کنیم حقوقشون یکیه این ظلم نیس

نظرات بسته شده است.