مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات البرز، استان برگزیده ۶ ماهه اول سال ۹۸

مخابرات ما- بنا به اعلام رسمی مخابرات ایران, استان البرز منطقه برتر در ۶ ماهه اول بوده است.

 

مخابرات ما- مخابرات ایران استانهای برتر را در ارزیابی ۶ ماهه اول سال ۹۸ اعلام کرد. بر اساس این ارزیابی استان البرز رتبه اول را در بین مناطق مختلف کشور کسب کرده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در نامه ای ضمن تبریک کسب این رتبه به مدیر این منطقه، از تلاش تمامی کارکنان استان تقدیر کرده است.

شرکت مخابرات ایران بصورت ماهانه تمامی مناطق را ارزیابی و نتایج آن را اعلام می کند.

 

1140880cookie-checkمخابرات البرز، استان برگزیده ۶ ماهه اول سال ۹۸
7 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    اکه تو هم با بچه های بالا در ارتباط باشی برگزیده می شی دیگه کاری با سنجش و بررسی نداره

  2. ناشناس می گوید

    سلام
    در ابتدا به کارکنان مخابرات البرز تبریک می گوئیم.
    ولی واقعا آیا این ارزیابی می تواند درست باشد؟
    آیا معاونت راهبرد که اهداف را تنظیم می کند اینکار را درست انجام میدهد؟
    معاونت راهبردی که در دو سال اخیر حتی یک جلسه برای بررسی وضعیت استان ها و شنیدن مشکلات آنان برگزار نکرده است چگونه می تواند برنامه ریزی انجام دهد؟ سند راهبردی و رهنگاشت کجای کار مخابرات ایران قرار دارد؟ آیا این اسناد بنا به شرایط موجود بروز شده اند!؟
    متاسفانه مدیران هدف گذار پشت درهای بسته شان و درون اتاقهایشان صرفا برای تثبیت پست شان اقدام به تدوین اهداف و برنامه می کنند ولی اهدافی که اصلا به واقعیت های استانها نزدیک نیست. آمارهای بدون کیفیتی که مبنای این ارزیابی ها قرار می گیرد عمدتا از منابع مختلفی اخذ می شوند و اشتباههای فاحش دارند.
    سیستمهای اطلاعاتی متفرقه و جدا ازهم و نرم افزارهای در پیت که هیچگونه پایداری ندارند ملاک تصمیم گیری ها قرار می گیرند! و نهایتا مبنای ارزیابی استان ها رفتارهای سخیف مدیران در آمارسازی و لابی های زشت می باشد.
    با این شرایط مخابرات ایران که مبنای حرکت رو به جلویش نه برنامه بلکه خواست سیاسی و شخصی سهامدار و وزیر می باشد بهتر از این نخواهد بود!

  3. مهدی می گوید

    آقای سردبیر سلام
    لطفاً پرس و جو کنید شرکتیهای بدبخت با مدارک لیسانس که باید بذارن در کوزه و آبشو بخورن آیا پاداش بهروری خواهند گرفت یا نه!
    بی انصافیه بخدا!!

    1. رصدگر می گوید

      سلام همکار گرامی این سوالات رو باید در گروه خودتون یا در پست مرتبط بپرسین. ممنون

  4. زنبور می گوید

    خودشون به خودشون نمره میدن.😂

  5. مجید می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم
    مهندس جان -ضمن تبریک صمیمانه به همکاران خوب در استان البرز مبنی بر کسب رتبه اول ارزیابی و عملکرد .چند نکته درخصوص ارزیابی عملکرد را عرض مینماییم

    ۱- اولا ایجاد این ساز و کار در خصوص بالا بردن توان و ایجاد انگیزه در بین کارکنان بسیار خوب است و بهر حال کسانی که خوب کار میکنند و اهداف را به پیش میبرند باید تشویق و ترغیب شوند

    ۲- الان که اخرین ارزیابی ها را که ببینید هماره چند استان بزرگ در بالای جدول هستند که به جرات میگویم استان های بزرگ و برخوردار تر هستند .و این نمیتواند بی دلیل باشد
    ۳-مقایسه کردن و ارزیابی ها باید در شرایط مساوی باشد . مثلا در استان ما استان کوچک و کمتر برخوردار برای ایجاد درامد مانند فروش خط تلفن – اینترنت – .. و بخصوص کاهش لاوصولی ها کاری نیست که نکرده باشیم اغلب مردم استان شریف ما – کشاورز -دامدار – کارمند و کارگران هستند و بگفته مسئولین استان رتبه بیکاری دربین استان ها ۳ و از نظر در امد نیز بسیار پائین میباشند .
    ۴- استان ما صنعتی و حتی نیمه صنعتی هم نیست در مقایسه با استان همجوار مان مانند خوزستان و اصفهان – هیچ کارخانه و شرکت بزرگ و صنعتی وجود ندارد بیشتر مردمی که دستشان به دهانشان میرسد در سنوات گذشته از استان هجرت کرده برای بدست اوردن شرایط بهتر یعنی سرمایه و پول خود را هم برده اند
    قطب صنعتی استان در حال حاضر اصلا شرایط خوبی ندارد . همین باعث شده که مردم زیاد در قید استفاده از تلفن و اینترنت نباشند و در امد هم پایین امده
    ۵- بنده وقتی که جداول مقایسه استانها را میبینم متوجه میشوم حتی اگر یک صدم منابع تجاری در استان اصفهان را هم داشتیم وضعیتمان اینگونه نبود . با تلاش زیاد و ترغیب مشترکین بدهکار به پرداخت بدهی باز هم ما به گرد استان های برخوردار نمیرسیم .
    ۶- اغلب مردم با داشتن تلفن همراه در امد همراه را بالا برده و بدلیل داشتن مشترک اینترنت و ثابت کمتر در امد ه نیز رو به کاهش است . مردم استان اولویت اولشان -خوراک پوشال -دارو – اب – گاز و برق در اخر اینترنت و تلفن است.
    ۷- ما روستائیان شریفی داریم که منابع در امدی زیادی ندارند برای همین متوسط در امد یک خط تلفن ما بسیار پائین است . ودر استان همجوار وضعیت مالی به مراتب بهتر است
    بهر حال نمیتوان کتمان کرد استانهایی با وضعیت مالی در جایگاه بهتری هستند و استان های کوچک را نمیتوان به واسطه این امر تحت فشار برای در امد بیشتری قرار داد .

    مجددا به تمامی همکاران در استانهای کوچک و بزرک دستمریزاد میگوییم . و به استان های ممتاز نیز تبریک و خسته نباشید . اما شرایط اقتصادی عمومی بسیاری از معادلات را برهم زده و بقول رهبر معظم انقلاب شرایط ما جنگ شدید اقتصادی است و تدابیر خاص خود را میطلبد .

    از مدیران محترم راهبرد نیز تشکر داریم .انشالله استانهای کوچک را از ان خط قرمز بیرون اورده و شرایط ما نیز در نظر گرفته شود

  6. ناشناس می گوید

    آقای مدیر تبریککککککککککککککککککککککککک

نظرات بسته شده است.