مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همراه اول برای اولین بار در کشور sim-sd تولید می کند

مخابرات ما – همراه اول و یک کار جدید

 

مخابرات ما- در حاشیه نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۸ از دو نوع سیم کارت با نام های VIP و Sim-SD رونمایی شد. سیم کارت های وی آی پی، کاربرد متفاوتی از سیم کارت های عادی ندارند و فقط قابلیت سفارشی سازی ظاهر را دارند. البته این سفارشی سازی در حد چاپ تصویر دلخواه روی بدنه پوکه و خود سیم کارت است که بیشتر جنبه کادو یا تبلیغاتی می تواند داشته باشد.

اما مورد بعدی که اصطلاحا سیم کارت های سیم اس دی هستند کاربردی تر هستند و برای اولین بار در ایران توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک گوشی دو سیم کارته داشته باشید و بخواهید همزمان از دو سیم کارت آن استفاده کنید اما به دلیل ساختاری که بخش سیم کارت دارد باید بین سیم کارت دوم و یک رم میکرو اس دی برای اضافه کردن حافظه یکی را انتخاب کنید. در این حالت اگر حافظه داخلی کمی داشته باشید حافظه میکرو اس دی را انتخاب می کنید و مجبور می شوید برای استفاده از سیم کارت دوم یک تلفن همراه دیگر همراه داشته باشید و اگر سیم کارت دوم را انتخاب کنید مسلما روزی حافظه داخلی دیگر پاسخگوی نیازهایتان نخواهد بود.

همراه اول با ارائه سیم کارت های Sim-SD این مشکل را حل کرده و سیم کارتی ارائه داده است که همزمان هم سیم کارت است و هم حافظه میکرو اس دی. البته هنوز جزئیات این سیم کارت ها مشخص نشده و معلوم نیست سازنده این حافظه ها چه شرکتی است و سرعت انتقال داده هرکدام چقدر است؟ تنها مشخص شده که حافظه های جانبی موجود در این سیم کارت ها در ظرفیت های ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت موجود است. برای پیش خرید این سیم کارت ها باید به غرفه همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۸ مراجعه کنید.

1140530cookie-checkهمراه اول برای اولین بار در کشور sim-sd تولید می کند
2 نظرات
  1. عزیز می گوید

    منم ضمن تبریک بابت این فناوری مفید مدتهاست بدنبال این پدیده بودم حتی چند بار در صدد درست کردن آن بر آمدم ولی ضخامت آن اجازه کار نمی داد بهرحال بیصبرانه منتظرم…..

  2. ابوالفضل ملکی نژاد می گوید

    با سلام خدمت کلیه کارکنان و رئیسان شرکت همراه اول باید بگم ساخت سیم اس دی یک تحول بزرگ توی دنیای ارتباطات هست باید به همچنین بزرگ اندیشانی تبرک بگم به زبون خودمون دمتون گرم ایول فقط زودتر به دست مردم برسونید دل تو دلم نیست تا زودتر از این فناوری استفاده کنم ممنون.

نظرات بسته شده است.