مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها- پایان آذر ماه، و انتظاری که گمان می کند پشت سد رئیس هیئت مدیره مانده است

مخابرات ما- آذر به پایان رسید.گفته می شد طرح طبقه بندی مشاغل یا طرح کارشناسی حرفه ای نیروهای شرکتی حداکثر تا امروز انجام خواهد شد.امانشد! لذا شایعات اوج می گیرد.

 

مخابرات ما (شنیده ها) – از امروز مخابرات ما تحت فشار وحشتناک سوالات خوانندگان و اعضای سایت قرار دارد. سردبیر همیشه به همه ما تاکید کرده است که اصل و اساس سایت و پایگاه خبری ما بر مبنای نظرات (کامنت های خوانندگان ) است. لذا نمی توانیم از تعداد فراوان این کامنتها در یک خواسته ساده عبور کنیم و چیزی نگوییم.

از سردبیر اجازه می خواهم حاصل گفتگوهای کلامی و کامنتی خودم با خوانندگان شرکتی را این نوشته  کامل کنم.

اول صبح یکی از دوستان شرکتی بین راه جلوی مرا گرفت.پرسید: حالا که آذر تمام شده نتیجه طبقه بندی چه شد؟

هیچ در هیچ! من میدانستم سردبیر در حال گفتگو با مدیران شرکت خدمات اول است اما اطمینان دارم چیزی از آن در نمی آید.

در ادامه حرف هایم با دوست شرکتی با اطمینان خاطر گفت: من می دانم دکتر صفری مانع اجرای آن است!

دکتر صفری رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران است. این اولین بار نیست که من می شنوم یا می خوانم که مانع اصلی اجرای طرح طبقه بندی دکتر صفری است.اما باور نمی کنم. او رئیس هیئت مدیره است.این موضوعات به او ارتباطی پیدا نمی کند. رئیس هیئت مدیره محدوده مدیریتی خاصی دارد که شامل طبقه بندی مشاغل نمی شود!

مگر می شود برای اجرای قانون، رئیس هیئت مدیره را سد راه خود بدانیم؟ … نه واقعا باورش نمی کنم! طبقه بندی مشاغل یک قانون است. نه آن قانونی که معتقدیم در خدمات اول اجرا می شود.

اما افکار عمومی به این اشاره دارد که هیئت مدیره مخابرات ایران مانع اصلی است در اجرای طبقه بندی مشاغل نیروهای شرکتی. با شناختی که از اعضای این هیئت دارم نمی توانم این شایعه را باور کنم.لذا از خودشان می خواهم در این باره روشنگری کنند.

طبیعی است که ممکن است آنچه منتشر می کنیم مورد علاقه اعضای هیئت مدیره نباشد.

 

1140070cookie-checkشنیده ها- پایان آذر ماه، و انتظاری که گمان می کند پشت سد رئیس هیئت مدیره مانده است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
32 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    سر دبیرگرامی
    لطفاً به مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران جناب آقای صدری از قول نیروهای شرکتی سلام برسانید و بفرمایید
    مهلت داده شده در مورد طرح کارشناسی حرفه ای به پایان رسیده است و الان فقط عمل است.
    اگه ارزشی به این نیرو ها قاعل هستند لطفاً در این خصوص دستورات لازم را صادر فرمایند.

  2. ناشناس می گوید

    همکارانی که شرکتی هستید دقت کنید کارکنان چه شرکتی ، چه رسمی ، چه بازنشسته طبق قانون حق و حقوقی دارند پرداخت حق و حقوق یکی مانع پرداخت حقوق دیگری نیست بنابراین همه کارکنان بایستی مطابق قوانین در مورد حقوقی که به ما تعلق میگیره و تاکنون کوتاهی شده و پرداخت نشده پیگیری کنیم اینکه به همدیگر انتقاد کنیم و بگوئیم این رسمی است و آن شرکتی دردی را دوا نمی کند و فقط وقت تلف کردن است ما هم دوست داریم حقوقمان مثل کارکنان شرکت نفت باشد آیا میشود به کارکنان شرکت نفت از بابت حقوق بیشتر خرده گرفت ؟ قانون با توجه به نوع خدمت و کار برای آنها چنین حقی را به رسمیت شناخته است و برای ما به شیوه دیگری حقوق تصویب کرده است پس بایستی بدون بحث های حاشیه ای از مسیرهای درست در مورد دریافت حقوقمان پیگیری و اصرار بورزیم و گرنه خواسته سهامداران و مدیران شاید همین اختلافات و تفکرات قشری باشد که هرگز مار را به نتیجه مطلوب نمی رساند ، البته سردبیر محترم این موضوع را بصورت شیوایی بیان نموده و چای تقدیر و تشکر دارد.

  3. ناشناس می گوید

    با سلام.
    کسی که مانع اجرای طرح کارشناسی برای نیروهای شرکتی هست کسی نیست جز یه خانم که فکر میکنم خانم میرحسینی باشند اگر اشتباه نکنم و ایشان در منابع انسانی مخابرات ایران تشریف دارند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ای آقا!
      اگر یک نفر, چه ایشون و چه هر کس دیگری، بتونه جلوی اجرای این قوانین رو بگیره باید در مخابرات را تخته کرد ….
      نه … این حرفها فرا فکنی است این شرکت مسئول و مدیر داره باید جواب بده

  4. حیدر می گوید

    همکاران عزیز شرکتی شکر خدا در وضعیت فعلی کشور مخصوصا با عوض شدن رییس محترم قوه قضاییه فصلی در کشور شروع شده و باید اعمال قانون سر لوحه قرار گیرد.و در بسیاری از مسایل طبق قانون دادستان کل کشور بر اساس تنفیذ اختیارات قانون در مسایل عامه ورود کند . به نظر بنده مسئله نیرهای شرکتی مخابرات که بالغ بر۵۰ هزار نفر که با لحاظ خانواده آنها بالغ بر ۲۰۰هزار نفر درگیر هستند. باید ورود کند.

  5. حیدر می گوید

    با سلام به همه همکاران عزیز و زحمت کش شرکتی و سایر همکاران مخابرات ایران در سراسر کشور : با صراحت و بدون لکنت زبان می گویم آقایون به هیچ وجه طرح طبقه بندی را برای نیروهای شرکتی اجرا نخواهند کرد.چشمتون را باز کنید جوانیمان را در این شرکت هدر دادیم بعضی از شرکت های که در امد شان نسبت به مخابرات خیلی پایین است مثلا آب و فاضلاب که در سال ۱۳۷۱ خصوصی شده نسبت دریافتی نیرهای شرکتی مقایبسه کنید ببیند چه قد فاصله است.تبعیض تا کی بخودتان بیایید حقوق خود را از راه قانونی پیگیری کنید. شاید بعضی ها امروز این حرف باور نکنند ولی روزی باور خواهند کرد. که کار از کار گذشته و بازنشستگی رسیده باشد.فقط یک نکته اینکه آقایون از زمان خصوصی شدن مخابرات در سال ۱۳۸۸ باید با طبقه بندی مخابرات همه نیروهای شرکتی را طبقه بندی می کرده اند و تا آلان خلاف قانون صریح کشورعمل کرده اند.و روزی باید جوب پس بدهند.

  6. ناشناس می گوید

    چند روز پیش ما از طریق نماینده شهرمون پیگیر شدیم بیچاره برای رای چنان به اب وانش زد مستقیم با وزیر تماس گرفت .فرمودند خبرهای خوبی در راه است زیاد نگران نباشید .

    1. مریم می گوید

      ناشناس وسردبیرجان سلام
      ناشناس درست گفتین خبرهای خوبی به نماینده شهرشماداده بابت جذب نیروی نورچشمی نماینده به صورت شرکتی اگرمیتونی یه اماربگیرنیروی شرکتی ازطرف دوشرکت صفرکیلومترنیومده دراستان شما.همکاران هراستان به سردبیراماربدن.مدیران مخابرات بخشنامه عدم جذب وجابجایی نیروهاراصادر می کنندیابخشنامه عدم فعالیت درانتخابات اماخودشان هیچکدام رارعایت نمی کنندخودمدیران بهترمی دانندچی گفتم.
      سردبیرجان زحمتی براتون دارم بررسی شودجریان مصوبه جذب نیرودرمخابرات درهفته گذشته چیست چون یکی ازهمکاران شرکتی امروزمی گفت به طورناخواسته درکارتابل مدیرش نامه رودیده اما مدیرش سریع ازسیستم خارج شده چون امتیازاتی هم برای فرزندان کارمندان رسمی درنظرگرفته اندپس اگرصحت داشته باشدخبرخوش وزیرهم هست امافقط برای نورچشمیهاِالبته اگرمجدداتوانستم یه خبری می گیرم.

      1. ناشناس می گوید

        فعلا که مخابرات با توجه به تحمیل کارگزاران که قانونا باید جذب وزارت کشور میشدن و همچنین کاهش درآمد با انباشت نیرو روبروست بعید میدونم تا چهار پنج سال دیگه نیرویی جذب کند

  7. تسنیم می گوید

    سلام سر دبیر گرامی در تمام عمرم نخواسته ام کسی ذره ای از من ناراحت شود منظور ظلمی است که میشود و ما هم مثل اکثر رسمی ها که بایک درخواست و مصاحبه وارد مخابرات شدند وارد این سیستم شدیم با گذراندن چند دوره و تقاضا و مصاحبه اما ….الان موضوع این نیست و ادامه دادنش اشتباه اگر شما و دیگران اینطور برداشت کردین من عذر خواهی میکنم و لطفا کامنت را حذف کنید ما هم به زودی بازنشسته میشویم شما هم از دست ما راحت میشین اما حال دلمان هیچوقت خوب نمیشه .از تلاش هاتون ممنونم و دیگه چیزی نمی نویسم.

  8. شرکتی گیلانی می گوید

    مدیران مخابرات هیچ وقت نه طرح طبقه بندی رو اجرا خواهند کرد نه کارشناسام خبره مگر اینکه تجمع کنیم جلویه مجلس و حق خودمون رو از نمایندگان مطالبه کنیم البته نه نمایندگان فعلی ، نمایندگان دور بعد مجلس که ایشالا درد ما رو بفهمن البته تا سال ۹۹ باید صبر کرد از نماینده ارومیه که درد ما رو فهمیدو قدمی برداشت ممنونیم ولی متاسفانه اکثریت مجلس با دولت بود نتونستن حق ما رو بگیرن
    ولی این بار آقای وزیر جوان باید جلویه یه مجلس دیگر پاسخگو باشه دیگه راه فراری نیست حالا باز ما شرکتی ها رو عذاب بدید ولی بالاخره حقمون رو میگیریم

  9. ناشناس می گوید

    به نظر بنده باید همکارانی که با بیست سال خودشون رو باز نشسته کردند تشریف ببرند اداره کار ودر خواست طبقه بندی سالهای گذشته رو انجام بدن تا کمکم متوجه بشوند اگر آراء به دیوان عدالت اداری برسه آونوقت شاید یک رای طبقه بندی هم برای ما صادر بشه چون همانطور که مستحضر هستید دیوان در جایی که بخشنامه بر خلاف شرع یا قانون باشه رسیدگی می کند

  10. ناشناس می گوید

    با سلام وخسته نباشید از پیگیریهای شما

    ببخشید یعنی چی
    یعنی آقای دکتر صفری باید سایت داشته باشند ما براشون پیام بگذاریم
    خوب آقای دکتر لطفا صراحت داشته باش اگر حق با ما نیست یا جناب صدری بزرگوار اول با رئیست هماهنگ کن بعدش وعده بده

  11. شرکتی می گوید

    نویسنده گفته عرضه به خرج بدیم بی زحمت مثل بقیه تجمع کنیم دیگه واضح تر از این
    حقمون و قولی رو که دادند طلب کنیم راهش هم فقط یک دست بودن و تجمع و اعتراض به شکل قانونی هست
    بسم الله

  12. شرکتی پر درد می گوید

    تنها راه نتیجه گرفتن باید به این صحبت ها فقط و فقط اتحاد و کار نکردن هست
    کاری هم به سایر گروه های شغلی داخل مخابرات نداشته باشیم
    قبلا هم گفتم
    کار نکنید . و حتما ایجاد مشکل کنید در کار
    به اندازه دریافتی که دارید کار کنید
    والسلام
    بی خود هم هی به جون هم نپرید

  13. ناشناس می گوید

    واقعا متاسفیم از این اظهار نظرها

  14. محمد رضا می گوید

    ما امیدوارم کسانی که برای شرکت عریض وطویل مخابرات تصمیم میگیرن که به چه صورتی اداره بشه ( حالا هیئت مدیره یا خودرئیس هیئت مدیره یا سهامدارای عمده و شایدم مدیر عامل و…..) به این مورد قانونی هم رسیدگی کنند که نیروهای شرکتی چیز رعب آور و ویران کننده ای از مخابرات نمیخوان!!!!فقط دنبال حق وحقوق قانونیشونن که قانون گذار براشون تعریف کرده.ما نیروهای شرکتی مخابرات میگیم طبقه بندی مشاغل رو برای تمامی نیروهای شرکتی طبق قانون وزارت کار جمهوری اسلامی ایران اجرا کنید همین.یعنی اجرای قوانینی که تو کشور تصویب شده برای حمایت از نیروی کار اینقدر برای تصمیم گیرنده های مخابرات سخته که شده استخون توی گلو؟؟؟

  15. همکارشما می گوید

    سلام برسردبیر عزیز من ازشما خواهش میکنم برای یکبارهم که شده به صراحت کلام به همکاران شرکتی بگید که قراردادشما باشسکام یا tct هست وهیچ ارتباطی با کارکنان رسمی ندارید و همه حق وحقوق شما باید قانونی باشه واینکه درقراردادشما باشرکت مربوطه باشه وکارکنان رسمی براساس ائین نامه استخدامی پیگیر حق وحقوق خود هستند نمیدونم به چه زبونی باید گفت که متوجه بشند من که واقعا خسته شدم ازاین طرز تفکر این همکاران همیشه درحال مقایسه هستند بخدا قدیم اصلا اینجوری نبودند دقیقا میدونستند که چه جایگاهی دارند وباچه شرایطی وارد مخابرات شدند و اصلا طرف حسابشون پیمانکارشون بود واینقدر کینه ودشمنی وتنفر نبود ببخشید قصد جسارت خدمت شما سردبیر عزیز نداشتم ولی دیگه نمیتونستم حرفهای این همکار خانم تسنیم رو تحمل کنم . موفق باشید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      من خدمت ایشان توضیح دادم.دیدید که …
      هر کسی باید پیگیر حقوق خودش باشد. بر اساس قرارداد و خواسته های خودشون
      صریحا میگم اگر کسی قولی به شرکتی ها داده باید دوستان شرکتی دنبال اون قول باشند
      اگر قراردادی با مخابرات و هر شرکتی دارن باید پیگیر اون باشن
      اگر طبق قانون کار حقی دارن باید پیگیر اون باشن
      و بعد راه پیگیری توهین به طرف بعدی نیست
      کارگزاران طرف دیگری هستن که کارشونو پیگیری میکنن ولی هرگز رسمی ها با اونا کاری ندارن. توهین هم نمی کنن
      قراردادی ها میخوان رسمی بشن ولی هرگز به رسمی ها توهین نکردن
      رسمی ها هم با اونا کاری ندارن
      کافیه فقط دنبال همین مطلب رو بگیرن.نویسنده صریحتر از این باید حرفی بزنه؟

      1. همکارشما می گوید

        واقعا دست گلتون درد نکنه یک دونه ایی سردبیرعزیز

      2. شرکتی می گوید

        سلام سردبیر عزیز
        ببخشید من هم مثل همین همکار رسمی عزیزمون دیگه تحمل تموم شد.
        من هم با توهین مخالفم ولی دلیل نمیشه حقایقی رو در پس پرده یک توهین پنهان کنیم.آیا دوستان کارگزار مثل شرکتیها هر روز سرکارشون در ارتباط و هم شکل رسمیهاست؟ و آیا اونها خودشون رو با رسمیها مقایسه نکردن؟ پس اینهمه تکاپوی اونها برای قرارداد مستقیم شدن واسه چی بوده واحکام اجرایی که گرفتن به چی اشاره میکنه؟ و دوم قراردادیها آیا این عزیزان مشکلاتشون و کمبودهاشون با شرکتیها یکیه؟ کدوم آیتمشون از رسمیها کمتره؟یک خواسته دارن برای امنیت بیشتر شغلی که همین الان هم دارن اونهم با اون روش استخدامی جالبشون(فرزند همکارو سهمیه و…) حالا این انصافه که شرکتیهارو با این دو دسته تو یک کاسه قرار بدیم و بگیم موی دماغ و…
        در ضمن حتما این همکار عزیز در جریان قوانین کار نیستن ولی شما که میدونین مبنای مقایسه شرکتیها با رسمیهاشون قانون هست که میگه باید طبقه بندی و مزایای کارگاه اصلی براشون اجرا بشه وگرنه مطمئن باشید اگر زندگیشون قانونا تامین بشه یادشونم نمیاد کلمه رسمی یعنی چه و آخر اینکه چرا به صراحت به همکاران رسمی نمیفرمایید که tct و شسکام هر دو در تملک شرکت مخابرات هستن و مسئولیت هر ظلمی از طرف اونها به نیروهاشون مستقیما به عهده مخابرات هست
        با تشکر

  16. کارشناس می گوید

    درخصوص نگارشی که امروز منتشر نمودید بنظر شما طرح کارشناس حرفه ایی منظورتون بوده یا طرح طبقه بندی مشاغل برای کلیه کارکنان
    اگر مورد اول منظور شماست بنظرم اشتباه است،شما لطفا تشریف ببرید اینستا مدیرعامل محترم مخابرات ایران جناب صدر و آخری پستی که گذاشته شده،مجدد به صراحت اعلام میکنه که عملیش میکند طرح کارشناس حرفه ایی رو،اما اگر مورد دوم مد نظرجنابعالی می باشد،درست میفرمایید این طرح شامل خیلی از نیروهای شرکتی نمی شود

  17. ناشناس می گوید

    با سلام من فکر نمیکنم اینجوری باشه این یک کار پر مشقت وزمان بر است انشا الله درست میشه اقای مهندس صدری واقعا تلاش داره این کار را بنحو احسنت انجام بده وبا یاری خدا انجام خواهدداد

    1. شرکتی می گوید

      خوش به حالت اینقدر صبوری
      یا شاید هم تازه واردی و از هیچی خبر نداری
      ناشناس جان نزدیکه ۴ سالی شد فک کنم ، هنوز تشکر میکنی و میگی وقت بیشتر میخوان
      واقعا زوده حالا چه عجله ای به کجا چنین شتابان؟؟؟؟

  18. تسنیم می گوید

    با سلام تنها نیروهایی که طی چندین سال کوچکترین اعتنایی به آنها نشده است نیروهای شرکتی می باشند که بار سنگینی از کارهای مخابرات را بدوش می کشند همیشه مورد ظلم قرار گرفته و زیر بار مشکلات کمر خم کرده اند واقعا تا کی مخابرات به این رویه ادامه خواهد داد تا کی یک بام چند هوا در مخابرات خواهد بود واقعا چرا شرکتی ها پول غذا حق لباس حق رفاهیات اعیاد و… راندارند این چه قانونی است ما کار کنیم سهامداران پولشو بگیرن چرا شرکتی ها رفاهیات واعیاد ومناسبتها را دریافت می کنند و تماشاچی اند چرا چقدر مدیران وعده بهار و مهر و… می دهند و عمل نمی کنند واقعا چرا ما مهره های سرباز شطرنج مخابرات شدیم که در صف اول به استقبال جنگ نا عادلانه می رویم و مهره ای سوخته میشویم! همه از وعده ها خسته شدیم صبر ایوب نداریم اما مدیران مخابرات هنوز هم وعده انجام میدهیم می دهند لطفا زودتر کودکان زیادی حسرت به دل بزرگ می شوند زنان بسیاری شرم بر صورت همسرانشان می بینند و مادران بسیاری هر روز تکرار می کنند که چرا بخاطر اندکی حقوق فرزندان دلبندشان را تنها گذاشته اند‌ .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست من
      تسنیم
      نویسنده این متن بسیار زیرکانه و هوشمندانه به شما راه رو نشون داده.
      متاسفم که راه پیگیری حقوق خودتون رو در زدن دیگران دریافتید.
      حقوق رسمی ها هیچ ربطی به حقوق شرکتی ها نداره. هر دو در یک جبهه هستید. از تضاد آزار می بینید؟ حق خودتون رو بخواهید.
      من بخشی از کامنت شما رو حذف کردم.اگر دیگران هم همین طرز تفکر رو دارن نه ما رو خسته کنید نه خودتون رو. چونکه در این راه تنها می مانید و همه رو. با خودتون دشمن می کنید.
      تاکید میکنم حق خودتون رو بخواهید. قولی که داده شده عملی نشده. حرفی که زده شده اجرا نشده. شما اگر هزار سال بخواهید این سیستم تمام موارد رسمی ها رو به شما بده نخواهد داد. به رسمی ها هم نخواهد داد.ریشه این پرداختها زده شد.تمام. دنبال راهکارهای مفیذ بگردید
      متاسفم از اینکه نویسنده اینقدر قشنگ به مشکل اشاره کرده ولی شما چسبیدین به رسمی ها
      همیشه من نمی تونم به این صراحت حرف بزنم ولی شما هم کمی هوش به خرج بدهید.

      1. ناشناس می گوید

        جناب سردبیر هر حقیقتی که درباره رسمیها باشه منتشر نمیکنید.ولی هرچیزی که رسمیها درباره شرکتیها بگن منتشر میکنید.متاسفانه شما فقط تا زمانی از شرکتیها حمایت میکنید که انتقادی از رسمیها نکنن و مثل بالا میگین هزار سال به شما نمیدن.جای تاسف دارد بعنوان یک رسانه

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          تا وقتی بعنوان ناشناس کامنت میذارین من چی بگم؟ الان بگم کدوم کامنت شما تایید شده یا نشده؟
          هیچ کامنتی رد نشده.همه منتشر شده.وقتی بدون یک نام مستعار می نویسی خودتون هم نمی تونین پیگیری کنین من همنمی تونم جوابی بدم.
          شما در زندان کلمات خودت اسیری اخوی.

          1. شرکتی می گوید

            نه سردبیرجان
            چند بار کامنتای منو هم که در جواب همکاران رسمی بود منتشر نکردی در صورتی که نظر اونها توهین بود(موی دماغ) ولی من در جوابش هیچ بی احترامی نکرده بودم

            1. رصدگر می گوید

              چرا شرکتی جان من هم کامنت تون رو دیدم. دیگه وقتی میریم که نامهربانی باهم رو افزایش بدیم باید کاری کرد.

            2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

              دوست خوبم
              ببینید من یک نفرم و سایت ساعتها و ساعتها کار می بره.تایید کامنتها با من نیست من بعدا میام جواب میدم لذا برخی کامنتها که بچه های سایت تردید دارن می ماند تا من ببینم
              امروز مطلبی منتشر کردم از بازنشتسگان همدانی نوشته (هنوز خواروبار ما روندادن د رحالیکه خواروبار شاغلین رو ۲۷ ام دادن) دقت کنید.حرف خودشو زده توهین هم نکرده.این نوع حرف زدن اشکالی نداره
              گاهی هم از دست ما در میره مثلا من کامنتهای قبلی رو نمیدونم چیه یکی رو تایید میکنم اینو کنار بقیه بذاری توهین حساب میشه …
              خلاصه گله نکنید کمک کنید
              دیدگاه من نه وحی است و نه پایان دنیا. توان ما هم محدود است بجای اینکه با سوء نیت برخورد کنید با حسن نیت برخورد کنید.باور کنید حجم کار بسیار وحشتناک است. بسیار زیاد

    2. یک کارمند مثل بقیه می گوید

      سلام خدمت دوستان شرکتی یا شسکام یا TCT یا …. عزیز من شما حقوقت در قالب یک قرارداد کاری معین میشه حتما هم مثل خیلی حقوق بگیرا کفاف زندگی رو نمیکنه درست . یک کارمند رسمی هم در مخابرات یک حقوق طبق یک حکم حقوقی میگیره . یک نفر هم با سابقه کار وتحصیلات کمتر از من که رسمی هم هستم تو همین مخابرات چند برابر من حقوق و پاداش و مزایا و… میگیره . همونطور که شاید یک نفر تو شرکت نفت چند برابر یک مخابراتی حقوق بگیره . حالا سوالات من از شما تسنیم و… و…. اینه که
      من باید پیگیر حق و حقوق خودم باشم یا باید بگم چرا فلان نفر به دلیل تفاوت پست و مدیریت یا … اینقدر حقوق میگیره .
      من باید پیگیر حق و حقوق خودم باشم یا باید بگم چرا فلانی تو شرکت نفت از من کمتر کار میکنه و راحتتره و من صف مقدم هستم حقوقش زیادتره
      دوستان عزیز گرفتن حق و حقوق و احقاق خواسته به حق راه و رسم داره قابل پیگیری هست با مشاوران اداره کار و وکلای مجرب مشورت کردن و … رو میخواد حالا تا ۱۰۰ سال دیگه هم چرا مخابراتی اینجوریه شرکتی اونجوریه چی میشه اگه مخابراتی هم مثل شما بود مشکلت حل بود دیگه حق و حقوقی نداشتی که مطالبه کنی .
      این حرفها رو از من به عنوان کسی که آرزو داره حق و حقوقی که هر کسی در هر شرکت و اداره و جایی داره برآورده بشه بخون و اگه دلت خواست فکر کن واقعا به این و اون نگاه کردن که چی میگیره چقدر میگیره راه حل مشکله

نظرات بسته شده است.