مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاسخ روابط عمومی (ارتباطات) مخابرات آذربایجان غربی به پیام خوانندگان(در مورد GSM روستایی)

مخابرات ما- روز گذشته پیامی از خوانندگان استان آذربایجان غربی داشتیم که آن را می توانید در اینجا بخوانید.

آذربایجان غربی لطفا به این سوال پاسخ دهد.

روابط عمومی (ارتباطات) مخابرات استان آذربایجان غربی به این نوشته پاسخ داده است.این پاسخ و توضیح کوتاه مخابرات ما را بخوانید.

علی نژاد – روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ در ۱۱:۴۷ ق.ظ

 

با سلام و ضمن تشکر از توجه شما به دغدغه های مخابراتی مردم بخصوص ساکنین عزیز روستاها
اما در خصوص موضوع برگردان شبکه GSM روستایی به شبکه همراه اول و مشکلات ایجاد شده برای برخی از مشترکین، به اطلاع می رساند، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در راستای بهسازی شبکه موجود GSM، به دلیل عدم امکان ارتقاء شبکه در آینده و همچنین به دلایل قانونی، فنی و پروانه ای و نیز هزینه بسیار زیاد نگهداری شبکه برای مخابرات استان ها و فرسوده شدن آن و علاوه بر این به دلیل محدودیت های فنی موجود و عدم امکان ارائه سرویس های جدید بر روی آن که در آینده، می تواند برای مخابرات بلحاظ تعهدات رگلاتوری نیتوانست مشکل آفرین باشد.

برگردان شبکه همزمان با سایر استان ها در آذربایجان غربی نیز انجام میشود. بایستی توجه شود که حجم شبکه GSM استان حدود ۲۰ درصد کل شبکه GSM روستایی کشور بوده و در نهایت به لحاظ شرایط خاص جغرافیایی استان در آن زمان مقرر شد که شبکه علی رغم ثابت بودن آن، مشترکین بتوانند با یک سیم کارت در چند روستا امکان تماس داشته باشد.

با برگردان بر روی شبکه همراه اول برای کلیه مشترکین GSM، سیم کارت جدید صادر و دایر گردید. و بر اساس تعریف ذاتی شبکه در محل کلیه روستاها تعریف و ثابت گردید که عامل شکایت مشترکین در این مناطق بوده است.

لازم به توضیح می باشد که شبکه GSM ذاتا یک شبکه ثابت می باشد و در صورت نیاز مشترک به تماس در سایر نقاط میتواند از سیم کارت های همراه اول استفاده شود.

در خاتمه ضمن تشکر از صبر و حوصله همه مشترکین عزیز، اعلام میدارد که کلیه همکاران فنی و مخابراتی آماده توضیحات بیشتر و تلاش در جهت رفع مشکلات هستند.

روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی

 

ابتدا از مخابرات آذربایجان غربی به دو دلیل تشکر می کنیم.یکی اهمیت به نظرات مردم و همکاران دیگری سرعت عمل در پاسخ دهی به رسانه ها.

اما بنظر می رسد بخشی از مشکل اعلام شده در این یادداشت بدون پاسخ مانده است.سوالی که سردبیر مخابرات ما در زیر همان کامنت نوشته است.اجازه بدهید نقل قول کنیم:

در اینجا سوال این است که در این خط ثابت مشترک محبوره شده است  شارژ ۵ هزار تومانی همراه اول بخرد. آیا شما برای شارژ تلفن ثابت از همراه اول شارژ می خرید؟

باز هم از این استان تشکر می کنیم.

 

1137930cookie-checkپاسخ روابط عمومی (ارتباطات) مخابرات آذربایجان غربی به پیام خوانندگان(در مورد GSM روستایی)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. قاسمی می گوید

    امروز برای کاری به مخابرات قسمت Adslمراجعه کردم نیم ساعت پشت باجه منتظر مسئول مربوطه بودم،بعد از تشریف فرمایی همکارشون به ایشان گفتن که این خانم نیم ساعته منتظره،و کارمند محترم با کمال پررویی شونه بالا انداختن که چیکار کنم
    نمیدونم آیا نظارتی به اینگونه موارد میشه؟یا هر کی هر کاری دلش خواست میکنه
    یه ببخشید ساده هم نشنیدم
    لطفا بیشتر رسیدگی کنین مسئولین محترم مخابرات

  2. ایرج نیکنام می گوید

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما باعث تاسف است که شرکت مخابرات هیچ فرقی میان مشترکان خوش حساب و بد حساب قائل نیست اگر یک ماه به علت مشغله کاری یا هر علت دیگر فراموش کنیم قبض تلفن ثابت را پرداخت کنیم نهایتا با یک پیامک اخطار که مثلا مهلت پرداخت فلان موقع تمام می‌شود خط ثابت را قطع میکنید یعنی مخابرات لنگ پول قبض من است ؟!! البته مشترک بد حساب باید تلفنش قطع شود ولی نباید با همه به‌یک شیوه رفتار کنید پیشنهاد میکنم از آن همه نیرویی که استخدام کرده اید استفاده کنید و حساب خوش حسابها را با بقیه جدا کنید .متشکرم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حرفی که زدین خیلی حسابیه خداییش
      واقعا می برمش روی سایت

  3. ناشناس می گوید

    سلام برسردبیرمحترم وهمکاران مخابرات آذربایجانغربی پیشنهاد میشود فرض کنید نظام پیشنهادات است لطفاآقای روابط عمومی به اندازه نیم ساعت ازاتاق خودتان خارج ودرامورمشترکین فقط گوش کنیدوببینیدآقای غیبی مسول مشترکین GSMیک لیست چندصفحه ای گذاشته آنجاوهرروزچندتامشترک راکه توانسته اندخودراازروستا باهزارمصیبت به مشترکین وآقای غیبی راپیداکنندودرلیست بنویسندبعدازیک هفته کارکرددوباره قطع میشودویک منبع آگاه درمخابرات گزارش داددرآخرسراینقدرمردم اذیت خواهندشدومجبورخواهندشدهمراه اول بخرندلطفاآقایان مخابرات ازچیزی که اطلاع نداریدپاسخ الکی ندیدچون ازمخابرات ماگفتندکه آذربایجانغربی پاسخ بدهدهرپاسخی جواب سوال نیست.

نظرات بسته شده است.